Destul de gras! Acestea sunt cele mai multe 10 alimente grase

Ciocolata face fericit. Dar atentie: bomboana are multa grasime si, prin urmare, merge direct la soldurile noastre. www.emeow.com Va vom arata cele mai multe zece alimente grase pe care ar trebui sa le mancati cu moderatie.

Simti la fel? Alimentele cu cel mai mare continut de grasimi si calorii, dintre toate, au cel mai bine gust pentru tine? Grasimea este un excelent purtator de arome, dar grasimea ofera si de doua ori mai multe calorii decat carbohidratii sau proteinele si astfel nu dauneaza doar silueta, ci si sanatatii. cocksox.net

In videoclip: 5 reguli pentru o dieta sanatoasa

Browserul dvs. nu poate reda acest videoclip. www.sagejournals.com

Videoclip de Aischa Butt

Totusi, grasimea este vitala, deoarece ofera energie si acizi grasi importanti. Pe langa proteine ​​si carbohidrati, grasimea este unul dintre cele mai importante trei componente ale dietei noastre. www.formdoc.com Cu toate acestea, ar trebui sa fie folosit cu moderatie: prea multe grasimi, in special in combinatie cu zahar, sunt nesanatoase si promoveaza obezitatea, bolile cardiovasculare si diabetul. In mod ideal, necesarul de energie ar trebui acoperit cu 50-60% cu carbohidrati, 25-30% cu grasimi si 10-15% cu proteine. www.globespancapitalpartners.com

Nu se ingrasa: ulei

Din pacate, este chiar adevarat: 100 g de ulei vegetal au un continut de grasimi de 100 g! Grasimile vegetale includ ulei de sofran, ulei de arahide, ulei de nuca de cocos, ulei de nuca, ulei de in, ulei de seminte de dovleac, ulei de palmier sau ulei de germeni de grau si multe altele.

O mica consolare: deoarece grasimea este pur vegetala, nu contine colesterol, ci in schimb contine acizi grasi importanti fara de care organismul nostru nu poate functiona corect. bur.bryancavellp.tw Cu toate acestea, este mai bine sa fii economic daca vrei sa prajesti ceva sau sa gatesti cu ulei. In loc sa turnati o inghititura de ulei in tigaie, ar trebui sa folositi o lingura pentru a ajuta. rawdude.com

slanina

Adaugati pe scurt un pachet de slanina la cartofii prajiti? Nu este o idee buna daca vrei sa fii cu ochii pe silueta ta. 100 g de slanina de porc afumata au aproximativ 89 g de grasime. deluxefoods.org Prin urmare, ar trebui sa alegeti doar o portie mica sau sa utilizati Kasseler ca alternativa. De asemenea, are un gust intens, dar este semnificativ mai mic in grasimi. gniewkowo.xxlvideos.com

Pentru comparatie: 100 g bratwurst contine aproximativ 39 g grasime, 100 g carnati de ceai contin 45 g grasime si 100 g Cabanossi contin 44 g grasime. Si salamul sau carnatii de ficat au si un continut de grasime de aproximativ 33 la suta. libertyad.net

maioneza

Cartofi prajiti fara maia? Nu merge deloc! Dar atentie: continutul de grasimi a 100 g de maioneza este de 82 g. Uf Stiind ca in fundul mintii tale, ketchup-ul aproape fara grasimi nu are un gust atat de rau. www.adultamerica.net .. www.nocallsplease.com

Mai bine sa nu o ungi pe paine: unt si margarina

O problema foarte sensibila: untul sau margarina – ce pui pe paine? Atat de multe trebuie spus: in ceea ce priveste continutul de grasime, niciunul nu face nimic. Atat untul, cat si margarina sunt adevarate bombe de grasime cu 80 g de grasime la 100 g. kellerwilliams-porterranch.net Cu toate acestea, margarina este pur vegetala si, prin urmare, nu contine colesterol. Daca trebuie sa acordati atentie nivelului de colesterol, mai degraba ar trebui sa il utilizati. urbanmodelandfilm.com Crema de branza este si mai buna, deoarece are un continut de grasime de aproximativ 20 g de grasime la 100 g.

vinegreta

Cateva ierburi, un strop de otet, sare, piper, zahar si mult ulei: asa se face o vinaigreta. atchafalaya.com Cu toate acestea, aceasta combinatie face din popularul dressing de salata un adevarat aliment de ingrasare. 100 g de dressing au aproximativ 72 g de grasime!

Devine semnificativ mai mic in grasimi daca folosesti in schimb un otet balsamic usor si il folosesti ca componenta principala. www.mylittlesluts.com



  • homezz
  • hattrick
  • botosaneanul
  • 5g
  • pdf
  • test speed
  • curentul
  • adidasi nike dama
  • ivermectina
  • bcr
  • gonzoxxx
  • origo
  • ziarul libertatea
  • futbin
  • verificare bilet superbet
  • alocatie copil
  • pasca fara aluat
  • scoala rutiera
  • transalpina
  • dictionar roman englez





Un sos pe baza de bulion are, de asemenea, un gust bun daca adaugati doar o strop de ulei.

Sanatoasa, dar cu masura va rog: nuci

Arata atat de inofensive, dar sunt pline de grasime: nuci! Nucile de macadamia si brazilia contin aproximativ 73 g grasime la 100 g, balena si alunele in jur de 63 g. calculustutor.biz Migdalele cu 54 g grasime la 100 g sau arahide cu 48 g au un efect putin mai bun in comparatie. Nucile de caju sunt cea mai scazuta grasime dintre nucile bogate in grasimi – au doar 42 g de grasime la 100 g. sandiegocountyrecorder.net

Cu toate acestea: ia-o usor in mod regulat. Grasimea este pur vegetala si este plina de acizi grasi esentiali. rcdtechnology.biz Acest lucru are un efect pozitiv asupra nivelului de colesterol. Dar nu ar trebui sa fie mai mult de o mana pe zi. www.questionsaboutmoving.com

Gustari cu capcana de calorii: Aceste lucruri mici sunt cu adevarat dure.

Pesto

Daca trebuie sa mearga foarte repede, spaghetele cu pesto sunt unul dintre mancarurile noastre preferate. Doar gatiti pastele, acoperiti-le cu pesto, gata. Din cand in cand e ok. Daca mancam asta o data la doua zile si ne intrebam despre indicatorul care creste constant pe cantar, ar trebui sa stim: 100 g pesto contin aproximativ 57 g grasime. In functie de pesto, de vina este in mare parte mult ulei, branza si uneori nuci. In loc de pesto, este mai bine sa folositi mai des sos de rosii proaspat.

Mascarpone

Ce ar fi un tiramisu fara mascarpone? Din cand in cand va puteti rasfata cu specialitatea italiana. Accentul este pus din cand in cand, deoarece mascarpone are chiar mai multe grasimi decat smantana (40 g): Exista 47,5 g de grasime in 100 de grame de mascarpone. Ca alternativa, alegeti branza crema quark sau granulata.

chipsuri

Chips, flips, nachos – sa te uiti la televizor fara ele este doar pe jumatate la fel de distractiv. Daca vrei sa slabesti, ar trebui sa cauti inca o gustare. 100 g de chipsuri au in jur de 40 g de grasime. Daca nu doriti sa folositi neaparat betisoare de legume, luati betisoare de covrigi sau floricele de porumb, care au un continut semnificativ mai mic de grasimi.

Ciocolata cu nuca

Ciocolata pura este o mica bomba de grasime. Nucile merg mai bine cand vine vorba de continutul de grasimi. 100 g ciocolata neagra cu nuci are aproximativ 40 g grasime, ciocolata cu lapte „doar” cam 36 g.

Uitati de ciocolata si chipsuri: 4 gustari rapide cu continut scazut de carbohidrati, care nu lasa nimic de dorit!

Slabeste 5 kilograme: Cu acest plan de lupta, poti in sfarsit sa o faci!

Slabesti si te mai sarbatoresti? 9 substante de umplere cu continut scazut de calorii pentru fiecare zi.


Scrisori de stiri

Stiri, sfaturi si tendinte.. . avem multe subiecte interesante pentru tine!

© unsplash. com

Gustari sanatoase si usoare sub 100 de calorii