Femei peste 50 de ani: alimente care contin estrogeni care ajuta la combaterea simptomelor menopauzei

29.09. centuryfitness.org 2021, ora 17:39

Femeile peste 50 de ani sunt de obicei deja la menopauza. Pentru multe femei, aceasta faza a vietii nu este lipsita de simptome. newton-creative.com Dar aceste alimente pot ajuta.

Menopauza, asa-numita climacterica, a inceput in jurul varstei de 50 de ani. www.whatsmywebsiteworth.info In timp ce unele femei se pot bucura cu usurinta din plin de aceasta perioada, multe altele se confrunta cu disconfort fizic. Cele mai frecvente simptome includ bufeurile si transpiratiile, care apar, printre altele, pentru ca echilibrul hormonal se modifica in timpul menopauzei: ovarele incetinesc incet si produc mult mai putin estrogen. sbn-email.disparadoremailmkt.com Un posibil tratament este terapiile hormonale, care pot fi luate in considerare mai ales in cazul unor simptome deosebit de severe.

O alta varianta este sa iti adaptezi dieta: In a doua jumatate a vietii, organismul nostru are nevoie de mai putine calorii, dar de mai multe vitamine si minerale, motiv pentru care o alimentatie sanatoasa este oricum indicata. ihatescionkenosha.org Urmatoarele alimente contin fitoestrogeni precum izoflavonele si lignanii, fitochimice care pot imita efectele hormonului sexual in organism. Consumul de alimente care contin estrogen natural poate imbunatati functia vaselor de sange si tensiunea arteriala si poate reduce simptomele menopauzei. vhsxfer.com

Menopauza: alimente bogate in estrogeni pentru femeile peste 50 de ani

1. Seminte de in

Nu este un secret pentru nimeni ca semintele de in au un efect pozitiv asupra sanatatii. lumiarte.com Sunt bogate in fibre, ceea ce asigura o flora intestinala sanatoasa. Dar, de asemenea, puncteaza cu o cantitate mare de lignani. xxv.net.br Semintele de in contin 300 pana la 370 mg de lignani la 100 g. Substantele vegetale secundare pot echilibra lipsa de estrogen si au, de asemenea, un efect antioxidant si antiinflamator. orientaltrades.net Asa ca imbogatiti-va iaurtul sau musli-ul cu una sau doua linguri de seminte de in.

2. www.vistiva.biz Soia

Soia si produsele din soia sunt populare ca parte a unei diete vegetariene sau vegane, deoarece sunt o sursa de proteine ​​vegetale. In plus, sunt bogate in izoflavone, care imita efectele propriilor hormoni steroizi ai organismului – produc o activitate similara cu cea a estrogenului. behindthescenes.com 100 g de boabe de soia contin aproximativ 50 pana la 150 mg izoflavone, in timp ce 100 g tofu contin 15 pana la 50 mg de fitoestrogeni. Daca va place sa va pregatiti cafeaua sau muesli cu lapte de soia, consumati deja hormoni de origine vegetala, deoarece contin in jur de 5 pana la 10 mg de izoflavone. www.iceh.org

3. Usturoiul

Usturoiul nu numai ca are un gust incredibil de delicios si este ideal pentru asezonarea multor feluri de mancare, dar este si foarte sanatos. beautynet.co.za



  • trans
  • penny
  • stiri mediafax
  • telefon
  • controloc
  • media galaxy
  • urari de craciun
  • pro tv program azi
  • porno hd
  • dream
  • music download
  • ivet
  • escorte brasov
  • yahoo mail conectare
  • google translate engleza romana
  • elon musk
  • tv műsor
  • mol
  • home
  • stiri sport





Tuberculul are efect antibacterian si ne protejeaza celulele cu proprietatile sale antioxidante. In plus, stimuleaza si circulatia sangelui, ceea ce poate reduce riscul de tromboza. pgesco.com Dar asta nu este tot: usturoiul poate contine mai mult de 500 mg de lignani la 100 g, ceea ce inseamna ca planta aromatica poate contracara o deficienta de estrogen – oamenii sunt bucurosi sa accepte un steag de usturoi.

Varsta este doar un numar! 5 sfaturi care vor face femeile de 50 de ani si peste sa se simta mai tinere

29. m0.dyrlaegevagten.com 09.2021

4. pekan.bangaloreonline.com Fructe uscate

Caisele, prunele si curmalele au o cantitate mare de fitoestrogeni in forma lor uscata. Nu contin la fel de mult ca soia sau semintele de in, dar pot avea nutrienti valorosi, cum ar fi minerale si vitamine. nashvillepredatorshockey.com Cu toate acestea, fructoza nu trebuie subestimata: deoarece aduce cateva calorii cu ea, ar trebui sa consumi doar fructe uscate cu moderatie daca nu vrei sa te ingrasi.

5. luck.info Susan

Semintele versatile sunt populare in preparatele asiatice, pe rulouri sau pe toppinguri de salata. Pe langa o cantitate mare de magneziu si calciu, care pot preveni osteoporoza, susanul ofera si aproximativ 660 mg de lignani la 100 g. zacharynorman.com Prin urmare, merita sa includeti mai des semintele delicioase in meniu. 

6. ljcustomers.com Legume crucifere

Plantele crucifere precum broccoli, conopida sau varza de Bruxelles nu trebuie sa lipseasca din alimentatie. Aceste legume sunt pline de vitamine, fier, calciu, acid folic, fibre – si bineinteles fitoestrogeni. De exemplu, 100 g de broccoli contin aproximativ 250 pana la 430 mg de lignani. Cu aceste legume crucifere va puteti mentine nivelul de estrogen in echilibru si puteti ameliora simptomele menopauzei.

Surse utilizate: netdoktor.de, mylife. de, ugb.de, zentrum-der-gesundheit. de, eastsmarter.de, ndr. de

sti gala

#Subiecte

  • Alimente
  • Menopauza
  • hrana
  • estrogen
  • seminte de in
  • Sa va binecuvanteze