Functia de Fossil de vineri – 2017 Aurora Fossil Fest! |

De Sarah Boessenecker (@tetrameryx) si Robert Boessenecker (@CoastalPaleo)

Vinerea Fosila fericita!

In weekend-ul Memorial Day, paleontologii muzeului Bobby si Sarah Boessenecker au calatorit in orasul Aurora, Carolina de Nord, pentru cel de-al 24-lea festival anual al fosilelor Aurora. Aurora este minuscula – aproximativ 500 de oameni traiesc in acest orasel chiar de-a lungul raului Pamlico si in fiecare an creste pana la 15.000 + de oameni pentru un weekend pentru dragostea fosilelor si nucilor fosile deopotriva!

Calatoria a inceput cu o vizita speciala in Cariera Belgradului pentru a vana fosile. Cariera Belgradului este o mina de agregat cu groapa – agregatul este una dintre materiile prime (de obicei calcarul) utilizate pentru beton si metale rutiere. Mina este detinuta de Corporatia Martin Marietta si, in timp ce este inchisa publicului pentru colectare, isi permit cu gratie Clasa Fosila din Carolina de Nord si prietenii lor intr-o data pe trimestru pentru colectare si pentru evenimente speciale, cum ar fi Festivalul fosilelor. Mina expune roci din mai multe unitati diferite: Castelul Eocenului Hayne Calcar, Formatiile Oligocene Belgrad / River Bend si Formatia Pliocen Duplin. Fosilele de vertebrate marine, inclusiv rechini, raze, peste osos, crocodili estuari, broaste testoase, delfini si balene sunt abundente in formatiunea de la Belgrad. Aceasta este una dintre singurele localitati fosile purtatoare de cetacee Oligocen de pe coasta de est in afara zonei Charleston; depozitele aceleiasi unitati la Onslow Beach, NC, au dat craniul holotip al delfinului xenorofidAlbertocetus meffordorum . Vineri dimineata a inceput devreme, intalnindu-ma la Hardee’s din Maysville, NC, la 7:30 am, pentru un mic dejun rapid si discutii despre ce sa te astepti in cariera. Ni s-a solicitat sa avem cizme cu toc din otel, veste de siguranta si palarii, intrucat Cariera Belgradului este o operatie de exploatare activa. Am plecat spre cariera la 8:00 am si am urmarit un scurt videoclip despre siguranta carierei si ce sa facem in caz de urgenta. In timp ce explodau peste masura in acea dimineata, ne-am blocat in jurul biroului pana la ora 9:00 conform protocolului de siguranta, iar apoi a fost oprit pentru o zi de vanatoare de fosile!

(R pana la L) Jeanette Pirlo, Michelle Barboza-Ramirez, Victor Perez si Bruce McFadden de la Muzeul de Istorie Naturala din Florida care se pregatesc sa intre in cariera. Foto de S. Boessenecker

Colectarea de la Belgrad Carry este o colectie de suprafata, cu vederi uimitoare.

Array

Foto de S. Boessenecker

Daca te uiti atent, poti vedea modalitatea rapida si usoara de a-ti gasi administratorul colectiilor in timp ce vaneaza fosile. Fotografie de R. Boessenecker

Privind spre sud spre benzile transportoare. Fotografie de R. Boessenecker

Nu toata viata gasita in cariera a fost fosila in natura! Foto de S. Boessenecker

Victor Perez screening pentru dintii de rechin. Foto de S. Boessenecker

Prospectarea Bobby Boessenecker. Foto de S. Boessenecker

Nu am gasit atat de mult cat aveam doua saptamani inainte si credem ca calatoria noastra anterioara a scurs locul destul de curat. Am gasit un numar mic de dinti de rechin tigru de nisip ( Carcharias cuspidata ), dinti de rechin tigru ( Galeocerdo casei , Physogaleus contortus ), rechin asistent ( Ginglymostoma ) si multi dinti de raze (cf. Myliobatis ). Este posibil ca Bobby sa fi gasit un dinte de balena – ceea ce este surprinzator, avand in vedere varsta oligocena destul de veche a straturilor, deoarece este cunoscuta doar o balena de oligocen ( Ferecetotherium), Oligocenul Kazahstanului).

Array

Dupa o zi aglomerata si murdara, colectand in cariera, am condus aproximativ o ora inapoi la Aurora pentru dusuri si mancare minunata pentru gratar. A fost o perioada pentru a ne relaxa si a ne relaxa cu prietenii si colegii, precum si pentru a stabili masa noastra de informare pentru sambata.

Am imprumutat distributii de la Georgiacetus vogtlensis si Zygorhiza kochi de pe ecranele noastre si am facut cutii pentru fosele colectate de Robert si Sarah Boessenecker de pe plaja Folly. Foto de S. Boessenecker

Sarah Boessenecker gata sa educe vizitatorii! Fotografie de R. Boessenecker

Muzeul Aurora Fossil gazduieste fosile din faimoasa mina Lee Creek si, desi mina a fost inchisa publicului din 2009, incarcaturile de camioane de materiale din mina sunt achizitionate in mod regulat si aruncate in „gramezi mari” din afara muzeului pentru colectionari. alege prin.

1 din 2 gramezi stricate in afara Muzeului fosilelor Aurora. Foto de S. Boessenecker

Un singur camion a fost adus special pentru festivitatea fosilelor si a fost oprit – pana vineri, la ora 18:00. Vizitatorii (si noi insine) pur si simplu nu au putut rezista la ideea de prapaduri proaspete si neatinse de la Lee Creek Mine – am petrecut ceva timp in gramada inaintea adresei cheie, gasind dinti de rechin si cetacee chiar din liliac. Am ridicat o galeata pentru muzeu si vom analiza matricea in aceasta vara si va suplimenta foarte mult Colectia McDaniel de aici la CCNHM, realizata de Rita McDaniel, in principal ca colectie de suprafata – care a avut tendinta de a se concentra pe exemplare mai mari. Acest lucru ne va oferi o imagine mai buna a speciilor reprezentate de dinti mai mici (raze, patine, rechini care se bazeaza, rechini de coarne, rechini megamuturi etc.

).

Mormanul de prada parea un furnic, plin de colectionari la scurt timp dupa ce s-au scos funiile. Fotografie de R. Boessenecker

Sarah Boessenecker explicand inutilitatea dusului pe care tocmai il facuse. Fotografie de R. Boessenecker

Jeanette Pirlo, Victor Perez si Michelle Barboza-Ramirez despre ceea ce am numit „Black Friday pentru paleontologi”. Fotografie de R. Boessenecker

Donald Morgan de la Muzeul Marinei din Judetul Calvert si Sarah Boessenecker sapand in gramada. La scurt timp dupa ce aceasta poza a fost facuta, Donald a fost informat ca exista un dinte de rechin lipit de picior. Fotografie de R. Boessenecker

Squalodon calvertensis (delfin dintat de rechin) molar gasit de Robert Boessenecker. Fotografie de R. Boessenecker

Dinti de rechin asortati gasiti de Sarah Boessenecker. Foto de S. Boessenecker

Carcharocles chubutensis dintele gasit in matrice de Sarah Boessenecker. Foto de S. Boessenecker

In cele din urma, insa, a trebuit sa ne indepartam de sapat pentru a participa la adresa principala data de Bruce McFadden, curatorul Muzeului de Istorie Naturala din Florida, in Gainesville, Florida. Bruce a condus proiectul Fossil, un grup creat pentru a incuraja relatiile dintre paleontologi amatori si profesionisti. Bruce are interes pentru mamiferele terestre care pot fi gasite in straturile superioare ale Carierei de la Belgrad, datand despre granita Oligo-Miocen. Discutia sa a exprimat importanta pe care o au aceste fosile si a incurajat membrii comunitatii fosile sa-si doneze descoperirile, astfel incat fauna mamiferelor terestre sa poata fi studiata si comparata cu ansambluri mai cunoscute din Marile Campii.

Bruce McFadden oferind adresa Keynote. Fotografie de R. Boessenecker

Sambata dimineata au inceput festivitatile pentru noi; ne-am pus masa cu o seara inainte si am fost in Centrul Comunitar la 9:00 am pentru barbat (si femeie) masa noastra de informare. Am avut norocul sa fim intr-o cladire cu aer conditionat! Desi nu a fost la fel de cald ca anul precedent, am apreciat aerul rece. Ziua noastra a fost ocupata – a mers incredibil de repede! Am ajuns sa interactionam cu publicul, identificand fosilele pentru ei si vorbim despre CCNHM, precum si sa ne ocupam de multi dintre membrii NCFC si sa vedem colectiile lor impresionante. Am avut chiar norocul sa obtinem cateva donatii pentru colectiile noastre muzeale, ceea ce la randul nostru ne va permite sa scriem o publicatie despre fauna mamiferelor marine din Cariera Belgradului.

Unde au fost toti copiii minunati (si da, asta este Buck Ward cu palaria umbrela goofy.) Foto de S. Boessenecker

Promovarea conturilor de social media pentru vizitatorii mesei noastre. Foto de S. Boessenecker

Am adus, de asemenea, poze cu cel mai nou afisaj al nostru, Cone Whale, gasit in Lee Creek! Foto de S. Boessenecker

Scanare digitala prin proiectul Fossil. Foto de S. Boessenecker

Mai multe din tabelul Proiectului Fosil. Foto de S. Boessenecker

Michelle Barboza-Ramirez lucreaza la masa proiectului Fossil. Foto de S. Boessenecker

Julie Niederkorn, cu afisajul la masa din Fossil Clubul din Carolina de Nord. Fotografie de R. Boessenecker

Asst. Curatorul paleontologiei de la VMNH Alex Hastings a adus la festival fosile din soiul dinozaurilor. Fotografie de R. Boessenecker

Muzeul de istorie naturala din Virginia a avut si o zi aglomerata! Foto de S. Boessenecker

Lee Cone cu colectia sa impresionanta de dinti de rechin. Fotografie de R. Boessenecker

Don Muller si Joel Hardin se indreapta spre masa Special Friends of the Aurora Museum. Foto de S. Boessenecker

Mai multe afisari de la Clubul de fosile din Carolina de Nord. Foto de S. Boessenecker

Masa noastra a fost ocupata toata ziua – aici, Dave Bohaska, din Smithsonian, lucreaza cu Bobby pentru identificarea fosilelor pentru vizitatori. Foto de S. Boessenecker

Dave Bohaska si Buck Ward sunt capse ale AFF, participand in fiecare an. Fotografie de R. Boessenecker

Buck este un paleontolog nevertebrat si avea un tabel impresionant care arata evolutia pectenilor in timp. Fotografie de R. Boessenecker

O eurinodelfinina (delfin de peste-spada) colectata de tanarul colectionar Trevor Clarke. Fotografie de R. Boessenecker

Trevor cu descoperirea sa – una dintre cele mai vechi eurinodelfinide din formatia Calvert! Fotografie de R. Boessenecker

O multime de informare proiectata pentru copii! Foto de S. Boessenecker

Mai multa atentie pentru copii. Foto de S. Boessenecker

Bobby identificand casti de cetacee, cu Donald Morgan la Muzeul sau maritim din judetul Calvert in fundal. Foto de S. Boessenecker

Donald Morgan cu masa sa de informare a muzeului marin al judetului Calvert. Foto de S. Boessenecker

De asemenea, multe lucruri se petreceau in afara Centrului Comunitar; existau vanzatori care vindeau un sortiment de articole si toata mancarea prajita pe care o putea oferi sudul, ca sa nu mai vorbim de piloarea continuu aglomerata si muzica live. Am facut o pauza de la masa noastra pentru a obtine niste mancare si am trecut prin cortul de invatamant, iar managerul nostru de colectii, Sarah, a fost chiar in stare (cu emotie) sa tina o rata de lemn!

Niciodata un moment plictisitor in gramezi prada! Foto de S. Boessenecker

Sarah s-a entuziasmat sa-l tina pe acest tip! Fotografie de R. Boessenecker

Am incheiat ziua cu un pasaj al Muzeului Aurora Fossil si ne-am intalnit cu Cindy Crane, directorul muzeului si cu toata femeia-minune care aduce impreuna acest festival urias in fiecare an. Muzeul gazduieste un numar impresionant de afise de rechin, incluzand danturi moderne si fosile (compozite si asociate), numeroase fosile de mamifere marine si o intreaga camera cu un model la scara a Minei Lee Creek, unde straturile sunt descrise cu exactitate in culori si grosimi. . In aceasta camera, puteti afla un pic despre modul in care functioneaza mina, in ce straturi se gasesc fosilele si de ce resturile de fosile sunt atat de abundente din Mina Lee Creek.

Dave Bohaska de la Smithsonian si Cindi Crane, directorul AFF prind dupa o zi lunga si aglomerata! Fotografie de R. Boessenecker

Carcharocles dinti de megalodon . Fotografie de R. Boessenecker

Culorile exacte si grosimea paturilor la scara. Foto de S. Boessenecker

Materialul (inclusiv balena de con!) Indepartat din groapa prin dragline. Foto de S. Boessenecker

Infatisarea paturilor purtatoare de fosile din Mina Lee Creek. Foto de S. Boessenecker

Nicio vizita nu este completa fara o imagine in falcile rechinului! Dave Bohaska, Cindi Crane, Sarah Boessenecker si Bobby Boessenecker dupa o zi obositoare!

Am incheiat noaptea cu un spectacol de artificii spectaculoase, cu entuziasmul de a reveni anul viitor pentru cel de-al 25-lea festival anual al fosilelor si aniversarea a 40 de ani a Muzeului Fosililor Aurora!

Pentru a ne desparti de o distanta de 5,5 ore inapoi catre Charleston, ne-am oprit la o alta localitate fosila, Topsail Beach. Pe plaja topsail puteti gasi Oligocen si Eocene fosile, cum ar fi dinti de rechin, balena, delfin, si oase si dinti de vaca de mare, precum si echinoide (arci de mare si biscuiti de mare). Colectarea de la Topsail Beach este similara cu cea a colectarii aici la Folly Beach, langa Charleston, dar cu o sansa mai mare de a gasi fosile pretioase pentru mamifere marine Oligocene. Mamiferele marine gasite la Folly tind sa fie mai tinere (Miocen si Pliocen).

Plaja Topsail. Foto de S. Boessenecker

Bobby colectand la Topsail Beach. Foto de S. Boessenecker

Sarah colectand la Topsail Beach. Fotografie de R. Boessenecker

Sarah dupa ce si-a gasit primul biscuit de mare fosil! Fotografie de R. Boessenecker

In total, a fost un weekend extrem de reusit si distractiv si dorim sa multumim Cindi si prietenilor speciali ai Muzeului Fosililor Aurora pentru ca ne-au invitat, precum si Clubul Fossil din Carolina de Nord pentru generozitatea lor continua in ambele donatii si includerea in evenimentele lor. Ne vedem tot anul viitor, daca nu chiar mai devreme!