Grasime pe picioare: Aceste 9 trucuri pentru a scapa de ea

Pentru coapsele mai slabe si mai putina celulita, acestea sunt lucrurile pe care ar trebui sa le incercati

Foto: istockphoto

Cu aceste trucuri si exercitii, grasimea de pe picioare se va topi

Cand vine vorba de zonele cu probleme, coapsele sunt pe primul loc pentru multe femei. www.dispatchmediagroup.org Dar nu va temeti, exista cateva exercitii si trucuri despre cum sa pierdeti rapid grasimea picioarelor. www.dreamsoap.com

Vesti bune pentru toti bautorii de cafea: rezultatele unui studiu din Jurnalul American de Nutritie Clinica au aratat ca participantii obezi care beau cafea in mod regulat au un metabolism mai bun si astfel pierd mai mult in greutate decat cei care nu consuma cofeina. phq.muddasheep.com Desigur, cafeaua ar trebui sa fie neindulcita si de preferat sa fie bauta fara lapte. umbrine.com

In fata oglinzii in timp ce te speli pe dinti, in timp ce astepti trenul sau in timp ce gatesti: incorporeaza exercitii usoare pentru picioarele inferioare in viata ta de zi cu zi. caringcross.com Pur si simplu apasati degetele de la picioare si balansati-va din nou. njfpr-dot-yamm-track.appspot.com Repetati de douazeci de ori. www.funds-sp.jp

Obisnuieste-te sa faci cateva genuflexiuni in fiecare zi si vei observa ca ti se strang coapsele si vei obtine mai multa putere in picioare. ad.dyntracker.de Acest lucru nu antreneaza doar coapsele si gambele, ci si fundul. aussieearners.com Un studiu german din revista „Sports Medicine” a mai descoperit ca genuflexiunile nu numai ca intaresc genunchii, ci ofera si protectie de durata articulatiilor. iaudit.com

Desi este posibil sa fi evitat pana acum in sala, acum ar trebui sa integrezi presa pentru picioare in programul tau de fitness. www.tjpyg.com Antrenamentul ajuta la antrenarea ischiochimbilor, feselor si gambelor si stimuleaza metabolismul. numbersgame.com Nu este nevoie de multa greutate pentru a face asta. forum.acehigh.ru Expertii spun ca greutatea usoara este la fel de eficienta. escapeprague.xactprice.org

Asa-numitele „fangeri” sunt epuizante, dar si foarte eficiente. www.marydell.com Ei lucreaza muschii picioarelor, feselor si chiar soldurilor. game.imawitness.org Lunges relaxeaza, de asemenea, tendoanele din picioare. www.gambling-trade.com Pentru a face acest lucru, faceti pur si simplu un pas mare inainte cu piciorul drept si puneti genunchiul stang pe podea. www.pipermarbury.biz



  • oana roman
  • nemo express
  • horoscop dragoste
  • public agent
  • kim kardashian
  • targul de piese
  • my hero academia
  • sante
  • kate middleton
  • curtea de apel
  • exclusive
  • umft
  • alegeri locale 2020
  • primaria cluj
  • g4media
  • cazare busteni
  • romantic fm
  • camsoda
  • gral medical
  • news





Ridicati-va si schimbati partile. www.tappahannockvalawyers.com Repetati de zece ori. www.hearstnewmedia.biz

Obisnuieste-te sa faci lucruri pe jos. Cercetatorii de la London School of Economics au descoperit ca persoanele care alergau in mod regulat cu viteza aveau un IMC mai scazut decat cei care nu faceau exercitii fizice atat de des. De exemplu, in drum spre serviciu, coborati o statie mai devreme si mergeti restul drumului.

Mineralul nu este numai bun pentru oase, ci si crucial pentru construirea muschilor. Si anume, favorizeaza contractiile musculare, care asigura cresterea muschilor.

In loc de o batona proteica, data viitoare cand mananci citrice dupa antrenament. De exemplu, sub forma de smoothie proaspat. Lamaile, limele sau portocalele stimuleaza arderea grasimilor, iar vitamina C pe care o contin are un efect antiinflamator suplimentar.

9. Instruire intensiva scurta

Pentru un studiu din „Journal of Obesity”, cercetatorii au descoperit ca unitatile de exercitii scurte si intense sunt mai eficiente decat antrenamentele de rezistenta lunga. De acum inainte, ar trebui sa faceti mai degraba sesiuni scurte de antrenament de 20 de minute (de exemplu, sprinturi) in mod regulat (la fiecare doua zile) in loc sa mergeti la sala pentru perioade mai lungi.

Pierdeti grasimea de pe coapse si genunchi

Chiar si cu exercitii speciale pentru muschi, sporturile de anduranta nu trebuie evitate. Va puteti antrena coapsele si genunchii in mod special prin unitati de antrenament, cum ar fi ridicari de picioare sau genuflexiuni, dar totul nu este de nici un folos daca nu practicati regulat sporturi de rezistenta. Este recomandabil sa faceti jogging cel putin de doua ori pe saptamana. O jumatate de ora este de obicei suficienta – vei vedea ca cu cat mergi mai des la alergat, cu atat iti este mai usor sa parcurgi distante lungi intr-un timp mai scurt.

Urmariti Urmatorul

Cele mai recente videoclipuri

Activati 3Q nexx GmbH sub „Furnizor” pentru a vedea continutul