Ingrijorarea este o modalitate proasta de a rezolva problemele. Descoperiti cum poate ajuta Mindfulness

„Frica il face pe lup mai mare decat el”. – Proverb german

Ingrijorarea constanta poate deveni cronica, afectandu-va relatiile, sanatatea si finantele. Este un bagaj inutil de transportat atunci cand tot ce vrei este pace in viata ta. Meditatia constienta, cu acreditarile sale respectate din lumea medicala, va poate oferi o modalitate simpla de a face pace cu ingrijorari constante. porno gay teen

In timp ce majoritatea grijilor incep cu ganduri „ce-ar fi daca”, au obiceiul de a deveni reclame complete care avertizeaza despre pericol in viitor. Odata cu volumul crescut si cu sirenele rasunatoare, ceea ce a inceput ca un gand ingrijorator poate simti ca ai fost luat ostatic de mintea ta.

Nu este de mirare ca corpul tau se implica atunci cand ingrijorarea constanta simte ca iti ia viata. Corpul tau reactioneaza la ingrijorarea constanta (pe care o interpreteaza ca frica), punandu-se in alerta maxima, deoarece cortizolul este eliberat, mentinandu-te intr-o stare crescuta de „panica”. tante et neveu porno

Daca nu este bifat, corpul tau va reactiona in moduri nesanatoase. Veti observa mai putina energie, mai putin interes pentru lucrurile de care va bucurati si va veti simti neputinciosi in ceea ce priveste emotiile pe masura ce acestea se scot de sub control. Daca aceasta stare devine noul dvs. normal, sanatatea dumneavoastra poate scadea cu studii care leaga stresul si ingrijorarea de boli de inima, depresie, tulburari de panica si epuizare – printre altele. porno mama

Odata ce acest lucru se intampla, abilitatea ta de a lucra in cel mai bun mod se diminueaza si stresul respectarii termenelor limita, gestionarea personalitatilor provocatoare si rezolvarea problemelor de zi cu zi scade. Teama de a-ti pierde slujba adauga un alt strat la scara crescatoare a ingrijorarilor.

Daca intr-o relatie, nu dureaza mult pana cand partenerul tau sa observe. Cu toate acestea, putini parteneri sunt cititori de minte. porno sur netflix Ei vad comportamentul dvs., nu ceea ce l-a provocat. Poate fi dificil sa descrii ce se intampla, deoarece nu pare sa existe „un singur lucru” pe care sa-l poti indica drept vinovat. Auto-vina incepe cu fraze de genul: „Totul este in mintea ta”. chris bieber porno Nimeni nu intelege ce se intampla. Nimeni nu primeste chinul constant care te amorteste.

Dintr-un studiu realizat pe 57 de participanti care au enumerat ganduri ingrijoratoare intr-un jurnal timp de 7 zile, cercetatorii au clasificat concluziile:

  • 48% au reflectat un proces de rezolvare a problemelor
  • 17% anticipeaza rezultatele negative viitoare
  • 11% rumegatoare
  • 5% auto-vina

Nu este surprinzator faptul ca rezultatele au aratat ca ingrijorarea presupunea „incercarea” de a rezolva o problema si poate fi un esec „de a duce rezolvarea problemelor la o concluzie satisfacatoare”.

Majoritatea persoanelor care se confrunta cu ingrijorare constanta, stres sau anxietate incep cu o mica terapie de auto-ajutorare: alcool, mancare, sex, binging in seria Netflix, droguri (printre altele). porno forcé

Daca vorbiti cu prietenii despre aceasta problema, probabil ca veti fi sfatuiti sa „iesiti afara si sa mergeti la plimbare” – da, sfaturi excelente – dar nu toate problemele pot fi rezolvate printr-o plimbare plina de viata.

Daca sunteti gata sa faceti ceva diferit, atentia este un loc bun pentru a incepe. S-a dovedit a fi o cale pozitiva pentru multi oameni care se confrunta cu efectele secundare insidioase ale ingrijorarii, stresului sau anxietatii constante.

Mindfulness-ul a fost adus in Occident in principal prin lucrarea lui Jon Kabat-Zinn, un fost biolog molecular care practica meditatia de la scoala de licenta din anii 1960. lahaie porno Lucrand la Facultatea de Medicina a Universitatii Massachusetts, Kabat-Zinn s-a intrebat cati pacienti au parasit spitalul, trebuind sa-si gestioneze durerea. Dupa ce au discutat cu chirurgi, au estimat ca aproximativ 80% dintre persoanele care sufera de dureri cronice au continuat sa sufere dupa ce au parasit spitalul.

Kabat-Zinn si-a folosit cunostintele despre meditatia mindfulness, stiind cat de util ii fusese si a stabilit un program de reducere a stresului (MBSR) de 8 saptamani in subsolul spitalului. Rezultatele sale de succes au generat versiuni ale acestui program in spitale din intreaga lume. free porno français

Asa cum Jon Kabat-Zinn descrie atat de bine: „Mindfulness inseamna sa fii atent in mod intentionat”.

Suna simplu, nu-i asa?

Cu toate acestea, problema cu „acordarea atentiei” implica gandurile noastre. Nu se opresc. Desi acest lucru este normal, ne-am permis ca mintea noastra sa fie ca cea a unui copil mic, zburand de la un lucru la altul cand ceva nou ii atrage atentia. youtube film porno gratuit

Versiunea pentru adulti ne lasa mintea sa se indoiasca de filmele vechi din reel-to-reel din evenimentele din viata noastra, dragand amintiri vechi, visand cu ochiul lasat si lasand gandurile intamplatoare sa ne distraga atentia de la prezenta.

Cunosc bine aceasta stare. Citind o carte, pot fi la jumatatea unui capitol inainte de a-mi da seama ca m-am gandit la o problema sau la o munca. Am fost prezent mecanic, dar absent fara minte. hamster porno french Sunt sigur ca va puteti relationa.



  • nikita bellucci porno
  • aya nakamura porno
  • actrice del porno
  • gyneco porno
  • wakfu porno
  • porno star gay
  • porno 365
  • medecin porno
  • voila porno
  • porno 1900
  • porno hermaphrodite
  • scan porno
  • gaule porno
  • babes porno
  • porno pied
  • porno jeunes gay
  • porno japonnais
  • porno mère et fille
  • rape porno
  • porno old




  1. Incepe cu antrenarea mintii pentru a va concentra.
  2. Continua cu observarea cand mintea ta rataceste.
  3. Si, in mod intentionat, va aduce gandurile inapoi la focalizarea originala cu compasiune. porno gyneco

Majoritatea practicilor de mindfulness incep cu stabilirea corpului tau. Asta inseamna sa te simti confortabil pe scaun. (In timp ce va puteti aseza pe podea sau pe pat – acest exercitiu nu se refera la relaxare pana la somn. Este vorba despre „antrenarea mintii” si acest lucru are nevoie de dvs. porno sous la douche sa fiti implicat activ.)

1. Incepeti prin a va simti confortabil.

Indreptati-va spatele. porno fait maison Luati picioarele pe podea, astfel incat sa puteti simti pamantul (sau acoperirea podelei) sub voi. Puneti-va mainile pe poala sau undeva confortabil.

2. Observa simturile corpului tau

Observati oasele asezate atingand scaunul. porno hard Simtiti-va hainele atingandu-va corpul.

Daca va aflati intr-un loc privat, inchideti ochii deoarece acest lucru reduce distragerea atentiei fata de stimulii vizuali (alternativ concentrati-va pe un loc de pe peretele opus).

3. Concentrati-va asupra respiratiei

Concentrati-va asupra respiratiei. xmaster porno Nu incercati sa va schimbati respiratia. Pur si simplu observati.

Respirati, respirati.

Din nou. site porno trans

Respirati, respirati.

Continuati acest lucru timp de un minut. (Data viitoare cand practicati acest scop, pentru a creste timpul pe care il petreceti observand respiratia Scopul timp de aproximativ 3 minute.)

4. porno gratuit a telecharger Observati calitatea respiratiei

In timp ce stati inca observand respiratia, acordati atentie calitatii respiratiei – este profunda sau superficiala? Va curge aerul rece sau cald prin nari? Unde simti ca aerul iti atinge gatul cand intra in corpul tau?

5. Observati cand va rataceste mintea

In timp ce faceti acest lucru, este posibil sa va observati mintea ratacind. E normal.

Pur si simplu observati ca aveti alte ganduri decat respiratia, imaginati-le plutind departe de dvs. porno bourgeoise si apoi reveniti la observarea respiratiei.

Pe masura ce devii mai confortabil sa faci acest exercitiu, il poti folosi pentru a te concentra ori de cate ori observi ca apare „ingrijorare” – fie in mintea ta, fie in corpul tau.

Puteti face acest exercitiu la locul de munca sau acasa. Este un instrument simplu de transportat cu tine. porno choc

In timp ce mindfulness este despre „acordarea atentiei intentionate”, un element esential implica curiozitatea. Daca poti fi curios cu privire la respiratia ta si la calitatea ei, atunci poti incepe sa-ti extinzi constiinta si sa fii mai curios despre lumea ta din jurul tau.

Cu cat poti aprofunda aceasta practica, cu atat iti pregatesti mai mult mintea pentru a atinge niveluri mai ridicate de gandire – mai degraba decat sa rulati in trecut si inapoi filme vechi de la o multime la alta – si speram ca se vor termina diferit.

Dupa cum spun cercetatorii: Ingrijorarea este o incercare de a rezolva o problema. scenes porno Cand stii cum sa gandesti si sa rezolvi problemele in moduri mai bune, poti sa-ti faci griji constante.