Instructor invitat danez la Dojo

In primul rand, as dori sa spun ca sunt rau oribil cu numele. Asociez amintirile vizuale oamenilor si le pot aminti daca le-am cunoscut inainte. Cu toate acestea, sug sa-mi amintesc nume. In principal, pentru ca cresc, oamenii vor primi porecle si, bine, doar se lipesc. Am fost numit multe nume, inclusiv, lunchbox, saladong, ice, stihl, flippy, dunlap, waldo, fat-ass, boink, china-man, little faty and robocop. Sunt sigur ca exista si altele, dar acestea sunt cele pe care mi le amintesc. De fapt, unele dintre ele se lipesc si nu se lipesc. Voi sari o clipa. Am fost la petrecerea prietenului meu Skippy vorbind cu prietena lui. M-a intrebat: „Cat timp il cunosti pe Tim?” Si am spus: „Cine este * # $! Este Tim?” Ea a spus: „Tim, tipul cu care ma intalnesc de un an”. M-a privit nedumerita si a aratat-o ​​pe Skippy in camera. Am spus: „Oh, Skippy! Da, il cunosc de multi ani si am mers la facultate impreuna.” A inceput sa rada … Apoi a continuat sa spuna: „Skippy ..

Array

.. Oh Skippy …!” si a procedat sa-l hartuiasca restul noptii. Aparent, Skippy nu a mentionat ca acesta a fost numele sau la facultate iubitei sale.

Oricum, cu acea Side Story deoparte. Nu stiu numele tuturor in Dojo. Stiu ca sug. Nu exista nicio carte de fotografie, cu o poza de cana si numele lor stii? Jumatate din timp oamenii vin pe aici si acolo se opresc la dojo, totul linistit ca si mai tarziu vei afla ca au fost niste campioni aici si acolo. Toata lumea este frioasa si este practica sportiva.

Deci, ceea ce ne aduce cercul rotund la practica de judo de aseara. Danish Sensei a avut o aparitie surpriza. Cu tot respectul, il voi numi Dane Mare. Se potriveste, tipul are sase metri, ceva inalt are o prindere grozava si este taiat. Are si 61 de ani.

Array

Mi-as dori sa fiu atat de buna la 61 de ani … ummm si chiar acum. Marele Dane este prieten cu Cecilia. Pe cine o cunosc de cativa ani si o vad mereu zambind. Ma refer la ea drept Smiley, de vreme ce tocmai am aflat numele Ceciliei cand s-a prezentat in Dojo ca prietena a Ceciliei. Este o centura maronie grozava si practica mult timp. Nu pot identifica originea ei exacta, dar risca o presupunere a Braziliei sau undeva.

Great Dane are un dojo in Danemarca si Cecilia a practicat acolo de ceva timp. Se pare ca practica cu o parte a echipei nationale daneze. Marele Dane avea familie in Toronto si facea un drum pana la Dojo-ul nostru doar pentru a vizita. Ne-a aratat o intrare laterala opusa deashi arai pentru o configurare pentru un harai gosh. Era neted, curat si rapid.

Lucrurile pe care le-am observat au fost:

1. Si-a aplecat soldurile pentru deashi arai asemanator cu o lovitura de fotbal.

2.

Deashi lui a fost foarte bun si va prinde adversarul mai mult de jumatate din timp. O aruncare este o aruncare, asa ca daca pasul merge, atunci este fain.

3. Pentru ca functionarea instalarii sa functioneze, adversarul trebuie sa se teama de deashi arai. Adversarul tau isi va trage picioarele inapoi daca va vedea matura de picior, permitandu-va sa intrati intr-un harai gosh sau uchi-mata (in functie de plasarea dvs.).

4. Chestia este ca este o miscare rapida dinamica.

De asemenea, am practicat lupta impotriva strangerii, obtinerea prinderii interioare si ruperea strangerilor. Incep sa ma imbunatatesc la lupta cu stransoarea si misc corpul TOT pentru a rupe o strangere, mentinand echilibrul. Ceea ce trebuie sa continui sa fac este ATTACK de indata ce ating o strangere. Trebuie doar sa fac mai mult pentru a-mi merge memoria musculara. Trebuie sa fac mai multe uchikomis. Gary a spus ca jucatorii de top din judo pot executa 100 de aruncari intr-un meci de 5 minute. Trebuie doar sa atac mai mult si faptul ca nu stiu suficient de bine cele 40 de aruncari, incat nu vad o deschidere atunci cand exista una. Si uneori exista variatii de tehnica care pot fi executate din fiecare pozitie. Acesta este lucrul. Aruncarea este deja acolo; ceea ce inseamna ca adversarul meu este deja in afara echilibrului. Ar trebui sa arunc,

Cealalta tehnica pe care am acoperit-o a fost alegerea laterala opusa a gleznei. Este o miscare de lupta (sunt sigur ca exista un nume de judo pentru asta, trebuie sa ma uit in Canonul lui Judo al lui Mifune). Alegerea gleznei este foarte misto, de parca nu primesti un ippon, poti obtine cel putin un koka si apoi sa intri imediat la matwork. Chiar daca oponentul tau se apropie, se apara de aparare, poti, daca este suficient de rapid sa mergi direct in ne-waza.

Ah newaza. Chiar nu am facut newaza in seara asta. Nu este suficient timp. Stiu cateva saptamani, asta e tot ce vom face in practica. Avand in vedere ultimele 3 saptamani a fost tot despre juji si mai multi juji. Imi plac armbarile. Faptul este ca mai am nevoie de mai multa munca pe armbars, pentru ca este foarte tehnic.

In aceasta seara pentru incalzire, am facut rugby-ul judo. Acesta este un joc distractiv. Regulile sunt, capetele dojo-ului sunt endzonurile. Trebuie sa fie in genunchi. Nu poate trece decat inapoi. A fost atat de multa distractie! Am sfarsit dogiland cine a avut mingea. Blocurile au sfarsit in newaza si pini si a fost pur si simplu distractie. Erau gramezi de oameni pe partea de sus a mingii si oricine avea mingea este trasa in atatea directii diferite. Este o mare diversiune si destul de distractiva.

Avand in vedere ca incalzirea si instructiunea au durat destul de mult timp, nu am reusit sa stam doar pe randori timp de 5 runde. Am luptat pentru 4. M-am luptat cu Aaron, „Badger” (il voi numi asta pentru ca a mers la Universitatea din Wisconsin si si-a uitat numele), Kurt „Rock Hands” si Jake.

Aaron a fost misto si i-a placut intotdeauna uriasa prindere peste cap, pe care eu tind sa o administrez si sa o blochez. El este destul de rapid si mi-a blocat majoritatea alegerilor si urmelor. Ii uraste aderenta uriasa si ii place sa o ia pe mine. Asa ca incerc mereu sa obtin marea stransa, doar ca sa-l enervez si sa-l scap de echilibru. Cu uriasul overhand, pot intra intr-un bun harai gosh sau uchimata. El mi-a aruncat de cateva ori, ceea ce a fost bine. El ma primeste pe pasi.

Badgerul e misto si m-a aruncat cu un ippon seio. Are o baza buna si coboara jos pe pamant pentru seio. Asta inseamna doar ca sunt prins in pozitie defensiva, ceea ce ma face predispus la seio. In celelalte vremuri, primeam o strangere buna. Am dominat partea stransa si el parea defensiv. Problema a fost ca nu arunc la fel de repede, de indata ce am prins. Aceasta este chestia cu prinderea, trebuie sa faci ceva cu ea. El m-a obtinut cu un tomo nage cum ar actiona rapid. El este doar un pic mai rapid si mai decisiv. M-am simtit de parca sunt mai puternic si stiam ca il pot purta in timp, dat mai mult timp. Imi place sa prind si doar sa simt controlul pe care il ai asupra persoanei. Imi place lupta cu stransoarea. Trebuie doar sa trec dincolo de asta. Era misto sa ma rostogolesc cu el.

Kurt „Rock Hands” este doar o fiara. Imi place sa-l lupt, deoarece are o stransoare puternica, aruncari si tot. Un lucru pe care l-am observat in aceasta seara a fost ca el are o baza buna puternica, ramane in pozitie verticala si este intotdeauna in echilibru. Manerurile lui sunt foarte bune, desi acum, le rup mai des decat nu. Atac si eu din ce in ce mai mult. Cand are o prindere interioara, ma duc in interior si imi prind interior. Am incheiat acest lucru un pic, lucrul a fost, acum am atacat cu tot mai multe pasi, ceea ce este mult mai viu. M-a pus pe un kouchi-gari bun. I-am blocat tai-toshi-ul si s-a inversat repede si m-a pus in kouchi. Lucrul despre care am aflat este ca a facut-o atat de natural si de instinctiv. Banuiesc ca judo-ul este despre a da loc si a merge cu fluxul. Este „calea blanda” pana la urma.

Jake este un instructor bun. De fiecare data cand ma rostogolesc cu el, el ma invata putin. El a avut o strangere mai usoara, dar mult mai rapid in executarea aruncarilor. Este amuzant, tind sa am o strangere puternica cu mana grea, ceea ce se traduce prin telegrafierea aruncarilor mele. Jake este puternic lupta cu Greutatea si are o inselaciune inselator, dar eficienta. Asta este, stransoarea lui nu este la fel de amenintatoare si isi executa aruncarea imediat ce se apuca. As dori sa-l imit, intrucat in ​​prezent sunt doar un mare ciocnitor neplacut in dojo.

Unul dintre lucrurile pe care l-am observat a fost ca am fost antrenat in mod repetat „sa nu cad pentru partenerul meu”. Lucrul este, chiar nu incerc sa ma incadrez in partenerul meu. Daca sunt in afara echilibrului si sunt pe cale de a ma arunca, ma arunc. Ma ajuta sa lupt o alta zi. Ideea de a nu fi aruncat, este greu de procesat. Stiu, am tendinta de a pierde meciurile tot timpul, ceea ce este mut de mine. Dar pentru mine, a fi aruncat este in regula. Ma intorc relativ repede de cele mai multe ori. Imi fac genunchiul / glezna (introduc articulatia aici) daca incerc sa nu ma arunc si apoi cad ciudat sau pur si simplu am o blocare ciudata. Ma arunc si ma intorc. De asemenea, am o toleranta destul de mare la durere. Chiar si cel cu un zgomot rasunator. Amintiti-va ca 200+ lbs aterizeaza de la 5 picioare este destul de forta. De fapt, sa calculam doar o simpla seio,

Haideti sa conectam numerele. Stii ce. Haideti sa mergem la metrica, in acest fel nu trebuie sa conectez livrele in lingurite.

Energie potentiala.

PE = mgh = masa x gravitatia x inaltimea

PE = 93kg x 9,81m / s2 x 1,5m = 1471 Newton.

1368 Newtoni = 307 lbf

Se presupune ca m-a renuntat pur si simplu, ceea ce nu este cazul. Pot, in teorie, sa desenez o diagrama corporala libera, caz in care ar exista o inertie de rotatie, plus energie cinetica aplicata si corpului in miscare. Pot calcula apoi forta de impact acolo unde luati legea conservarii impulsului. 307 lbf este pur si simplu forta minima primita la cadere si nu tine cont de forta suplimentara aplicata de atacator.

Oricum, 307 lbs de forta este cel putin raspandit in tot corpul meu intr-un mat frumos relativ moale.

Am o tenta, sunt foarte tentat sa-mi iau hartia de inginerie, sa intocmesc o diagrama corporala gratuita si sa-mi conectez ipotezele, constantele, etc.

Banuiesc ca la ce se rezuma este ca am nevoie de mai mult antrenament. Mai multa practica si mai mult conditionare. Observ ca conditia mea se imbunatateste. Nu am fost gazat deloc pentru cele 4 runde de randori la care am participat. Ceea ce ma face sa cred ca nu muncesc destul de mult. De obicei sunt 10 runde pe noapte, dar de data asta am facut doar 4, asa ca poate din aceasta cauza nu sunt atat de obosit.

Backpackingul ajuta cu siguranta. Banuiesc ca transportati un rucsac de 38 de kilograme pe parcursul a peste 4 km pe un teren neuniform, pentru a va consolida picioarele si miezul, va imbunatateste echilibrul si va creste cardio.

Inca mai am nevoie sa lucrez la energia mea exploziva anaeroba. Am facut muay tailandez si box inapoi, iar acestea au fost antrenamente distractive, explozive, care aveau arsuri imbunatatindu-mi atat puterea, coordonarea, reflexele si rezistenta.