Dorinta pentru un abdomen plat nu este o chestiune de varsta, dar modalitatea de a te apropia de acest obiectiv este. Va vom spune la ce varsta ar trebui sa lucrati pe stomac si cum

Fotografie: iStockphoto

Stomac plat la orice varsta

20 pana la 30 de ani

Desi metabolismul tau s-a inrautatit cu aproximativ 2% in comparatie cu anii adolescentei, este inca foarte activ. agiftforemma.org De exemplu, daca ai ars 2.500 de calorii pe zi in adolescenta, vei arde cu 25 pana la 50 de calorii mai putin la varsta de 20 de ani. obesity-treatment-video.com Din acest motiv, multi se ingrasa in medie cu jumatate de kilogram in acest timp. Corpul tau incepe, de asemenea, sa produca un numar mare de hormoni, cum ar fi estrogenul. olex.us Acest lucru face ca organismul sa stocheze mai multa grasime in solduri, fese si sani. Cei care consuma frecvent carbohidrati procesati cresc riscul de crestere a nivelului de insulina. georgiamountainfair.info Acest lucru previne eliberarea si arderea grasimilor in zona abdominala.

Cum sa obtineti un abdomen plat:

Spune-ti la revedere obiceiurilor alimentare ale elevilor si incearca sa-ti mentii nivelul de insulina la un nivel sanatos, reducand aportul de carbohidrati. www.ljfluidpower.com Carbohidratii neprocesati, cum ar fi produsele din cereale integrale, fasolea, fructele si legumele sunt recomandate in special. Intr-un studiu realizat de Journal of Nutrition, participantii la o dieta saraca in carbohidrati (43% carbohidrati, 18% proteine ​​si 39% grasimi) si-au pierdut unsprezece procente din grasimea de pe burta dupa opt saptamani. www.diamondsfoods.net Cand vine vorba de fitness, este important sa combinati antrenamentul de anduranta cu intervalul si antrenamentul de forta pentru a maximiza arderea grasimilor. Care antrenament arde cele mai multe calorii? Iata raspunsul. greatamericancoinco.com

30 pana la 40 de ani

Multe femei au copii in aceasta perioada. Sarcina poate determina extinderea muschilor abdominali. lepicgroup.com De obicei, muschii se contracta singuri dupa aproximativ opt saptamani. Cu toate acestea, expansiunea excesiva duce la excesul de grasime, care poate fi arsa cu ajutorul antrenamentului si a unui metabolism care functioneaza bine. tpsneeze.com

Cum sa obtineti un abdomen plat:

Exista doua lucruri pe care trebuie sa le faci pentru a scapa de acele kilograme plictisitoare ale bebelusilor: trebuie sa topesti grasimea bebelusului care acopera abdomenul si sa-ti intaresti muschii intinsi. Antrenamentul cu intervale de mare intensitate (HIIT) este deosebit de potrivit pentru acest lucru, in care iti creste ritmul cardiac pentru a arde calorii. pescadosupremo.com Combinat cu exercitii de forta care va intaresc si modeleaza intregul nucleu, este antrenamentul perfect.



  • antena 1 program
  • gandul
  • porofessor
  • pizza hut delivery
  • savefrom
  • mercedes g class
  • pink panda
  • puterea dragostei
  • horeca
  • ebloc
  • english home
  • loto grecia kino
  • discord download
  • umfcd
  • cargus awb
  • monitorul oficial
  • dolari in lei
  • park lake
  • anaf
  • filme online subtitrat





Ar trebui sa evitati totusi scarcaturile, deoarece acestea agraveaza expansiunea prin deschiderea si inchiderea constanta. marcusdaniel.net De asemenea, incercati sa dormiti suficient (sapte pana la opt ore). Pentru ca lipsa somnului duce la stres, care la randul sau elibereaza hormonul stresului cortizol si asigura depozitele de grasime. esthershum.com Pentru cei care nu isi au binemeritatul somn noaptea, este indicat a face un pui de somn dupa-amiaza. Doar doua ore pot compensa o noapte proasta. matthewpalisca.com

Activati 3Q nexx GmbH sub „Furnizor” pentru a vedea continutul

De la 40

Metabolismul si compozitia corpului se modifica odata cu varsta. Pana acum corpul a fost orientat spre crestere. miamifamilyoffice.com Dar de la 40 incolo, organismul se adapteaza la mentinerea masei corporale. Metabolismul scade cu pana la 15 la suta, in functie de predispozitia individuala. concertbandamerica.com Se modifica si echilibrul hormonal. Scaderea nivelului de estrogen favorizeaza depozitele de grasime in zona abdominala. danceglobal.net

Cum sa obtineti un abdomen plat:

Din pacate, nu poti influenta echilibrul hormonal, dar iti poti modela stomacul cu exercitii sportive specifice. Ar trebui sa alocati timp de trei ori 30 de minute pe saptamana pentru a face antrenamente intense cu exercitii vizate care vizeaza grupuri musculare mari. www.countrfeit.com Este important sa ai o intensitate mare, multe repetari si pauze scurte pentru a-ti mentine pulsul constant. Un studiu actual al revistei „Physician and Sportsmedicine” a aratat, de asemenea, ca sporturile de rezistenta, cum ar fi joggingul, inotul sau ciclismul, contracareaza risipa de muschi, deoarece exercitiile fizice regulate stimuleaza sinteza proteinelor si intaresc muschii. www.swatbot.com O dieta bogata in proteine ​​are si un efect de sustinere.

Nu orice exercitiu este potrivit pentru fiecare persoana. fug-gid-ahl.com Daca vrei sa ai succes la antrenament rapid, ar trebui sa te orientezi catre forma personala a corpului. Puteti afla care exercitii sunt potrivite pentru dvs. hillandhollowantiques.com aici.

Articole similare

Stomac plat cu un singur exercitiu

Stomac plat: asa functioneaza!

Stomacul plat peste noapte cu aceste 3 sfaturi

mai multe pe subiect

  • Antrenamente

Urmariti Urmatorul

Cele mai recente videoclipuri

Activati 3Q nexx GmbH sub „Furnizor” pentru a vedea continutul