Totul a mers foarte bine timp de trei saptamani. Dar apoi vine ziua X si dintr-o data toate rezolutiile dietetice sunt uitate. www.wineinsiders.biz .. jewishtoolkit.com

PMS este o problema cu care majoritatea femeilor sunt familiarizate. Pe langa schimbarile de dispozitie, un lucru mai presus de toate ne deranjeaza: pofta nestapanita pentru tot ce este dulce si gras. industrysourcehq.com Nu e rau in sine, cand iei in considerare ca sindromul premenstrual afecteaza doar cateva zile pe luna. Dar cei care vor sa slabeasca vor fi dati inapoi de la aceste atacuri de foame luna de luna. nymultiplelisting.com

Nu avem un panaceu pentru sindromul premenstrual, dar avem cinci sfaturi despre cum sa gestionati poftele in zilele premergatoare menstruatiei.

1. littleart.org Nu-ti fie foame

Unul dintre motivele pentru care se dezvolta pofta este nivelul scazut de zahar din sange. Puteti preveni acest lucru mancand regulat. www.stayvertical.com In orice caz, incepeti ziua cu micul dejun dimineata – chiar daca de obicei nu mancati nimic. Macar bea un smoothie sau mananca un iaurt natural. google-health.com Programeaza o gustare la fiecare trei ore dupa aceea. Mancati sase mese mici in loc de trei mari. masks.australia8.com Acest lucru mentine nivelul zaharului din sange constant si scade riscul unui atac hapteos.

2. distillife.com Stimulati productia de serotonina cu alimente

Studiile au aratat ca nivelurile de serotonina sunt mai scazute decat in mod obisnuit in timpul fazei PMS.O alta cauza a poftei bruste de dulciuri. roadsidewonders.com Pacaleste-ti corpul ridicand in mod deliberat nivelul serotoninei.

Judith J. mt-asia.com Wurtman, Ph.D. www.rainboutique.com , a efectuat un studiu la Institutul de Tehnologie din Massachusetts care a descoperit ca gustarile care contin 30-35 de grame de zahar, sarace in grasimi si proteine ​​sunt cea mai buna modalitate de a pacali pofta. Aceste gustari sunt consumate de doua ori pe zi pe stomacul gol sau la trei ore dupa masa si asigura producerea de serotonina. yic.12tones.net



  • stiri neamt
  • lectii de viata
  • audrey hepburn
  • maldive
  • algocalmin
  • pesurse
  • digi mobil
  • lana del rey
  • loto italia
  • nobila casa
  • ciao
  • www.e-guvernare.ro
  • zara home
  • coafura
  • placinta cu mere
  • bdsm
  • uoradea
  • isj brasov
  • dedeman suceava
  • programe tv




Nu exista pofte. Gustarile bune sunt floricelele de porumb, gumele de fructe, inghetata cu continut scazut de grasimi sau iaurtul inghetat, covrigii, biscuitii de orez cu continut scazut de grasimi sau painea ruseasca. almaremed.yppa.info

Tot pe tema: Pofte de dulciuri? Aceste 10 alimente pot pune capat atacurilor PMS

Sfat: Soarele si exercitiile fizice asigura, de asemenea, un nivel ridicat de serotonina.

3. itsonlythemoon.com Mananca alimente bogate in magneziu

In cazul sindromului premenstrual, nivelul de magneziu este mai scazut decat de obicei la multe femei. Reduceti efectele sindromului premenstrual prin consumul mai multor alimente bogate in magneziu in zilele inainte si in timpul sindromului premenstrual. judypenner.com Surse bune de magneziu sunt nucile de caju, migdalele, semintele de floarea soarelui sau fulgii de ovaz si alimentele din cereale integrale. Acest lucru reduce pofta de mancare. www.cordoasis.com

Cititi aici: Acestia sunt cei mai buni furnizori de magneziu

Un alt plus: magneziul este un adevarat ucigas de stres. Incluzand o multime de alimente bogate in magneziu in dieta ta, vei deveni mai relaxat si vei reduce stresul. thenoodlebox.com

4. Evitati cola, soda si sucul

Cola, sifonul sau sucul contin cantitati mari de zahar. www.lisapresleysmemphis.com Dupa ce te-ai bucurat, nivelul zaharului din sange creste foarte repede – si scade din nou la fel de repede. Cu toate acestea, exact acest lucru provoaca un atac de foame. fedcash.net Daca doriti sa preveniti acest lucru, ar trebui sa beti apa si ceaiuri de fructe sau plante neindulcite. De asemenea, ar trebui sa evitati alcoolul in zilele inainte de inceperea menstruatiei.

5. Respirati corect

PMS este un fel de stare stresanta pentru organism. Contracarati acest lucru acordand atentie respiratiei. Luati cel putin trei minute la fiecare ora pentru a respira profund, incet si constient. Acest lucru va reduce stresul si te vei simti mult mai bine dupa aceea. Simptomele tipice ale sindromului premenstrual premenstrual, inclusiv pofta, sunt ameliorate semnificativ.

Surse:

  • Asociatia Federala a Ginecologilor eV
  • Pro familia

SCRISOARE

DE STIRI

Stiri, sfaturi si tendinte.. . avem multe subiecte interesante pentru tine!

De asemenea poti fi interesat de: