Puls de ardere a grasimilor: mit si adevar – Este o conceptie gresita ca se arde mai multa grasime in intervalul de frecventa inferioara

Puls de ardere a grasimilor – toti cei care fac sport din cand in cand au mai auzit acest cuvant.

Scena de fitness este bantuita ca niste fantome intr-un vechi castel. www.bitstart.me „Persoana care arde cele mai multe grasimi este cea care se antreneaza cu o frecventa scazuta a pulsului, intre 110 si 130 de batai pe minut”, spun ei. Multi antrenori de fitness si chiar unii profesionisti din domeniul medical transmit aceasta conceptie gresita. www.rjcons.net Si echivaleaza arderea grasimilor cu pierderea grasimilor. Fundamental gresit. goodfuture.com

Jurnalul alimentar si jurnalul de exercitii pentru descarcare

Jurnalul alimentar ca pdf

Jurnalul de miscare ca pdf

Este corect: „In termeni relativi, cu cat arzi mai multe grasimi, cu atat efortul fizic este mai mic”, spune specialistul in medicina sportiva Dr. Karlheinz Zeilberger. intercomp-aircraftscales.com Aceasta inseamna ca organismul ofera un procent mai mare din energia pe care o consuma in timpul exercitiilor fizice din celulele adipoase. Cu cat efortul este mai mare, cu atat mai putina grasime contribuie la producerea de energie si cu atat mai multa energie este extrasa din arderea glucozei (zahar din struguri) in muschi. www.howtotrainyourdragon.gr

Si acum cel mai mare DAR: cu cat ne efortam mai putin in timpul sportului, cu atat consumam mai putine calorii in concluzie – chiar daca o mare parte a energiei provine din celulele adipoase. Cantitatea absoluta de grasime este mai mica decat in ​​cazul unui stres mai mare. www.rusteenagers.com Pe scurt: cu cat ne efortam mai mult, cu atat arderea grasimilor este mai mare si astfel pierderea grasimilor. Desigur, nu trebuie sa ne depasim limitele. stayonvacation.com Cei care se coplesesc permanent isi vor bloca chiar si pierderea de grasime. „In plus, folosim mai multa energie atunci cand suntem sub presiune mai mare”, spune dr. www.savalnet.com.py Zeilberger. „Si in cele din urma, un echilibru energetic negativ este ceea ce conteaza atunci cand slabesti”. www.crotrade.com

Un exemplu: atunci cand alergati lent cu un „puls de ardere a grasimilor”, 60% din energie este furnizata de arderea grasimilor si 40% din arderea glucozei. Cheltuielile energetice sunt de aproximativ 8 kcal pe minut – aproximativ 5 kcal provin din arderea grasimilor. jmkarch.com Cand alergati la viteza medie, consumul de energie este semnificativ mai mare – in jur de 16 pana la 18 kcal / min. 40% din energie este extrasa din grasime si 60% din arderea glucozei. www.winsock.com Cu toate acestea, se consuma 7 „calorii de grasime” pe minut (in loc de 5 ca in cazul alergarii lente). Asa ca nu este de mirare ca cei care pun mai mult in greutate in exercitii slabesc mai mult. disconnect-reconnect.net „Pentru a obtine aceleasi efecte atunci cand te antrenezi in „pulsul de ardere a grasimilor”, ar trebui sa te antrenezi mult mai mult. Si foarte putini dintre ei au suficienta rezistenta – sau pur si simplu nu suficient timp ”, spune Dr. riskweb.com



  • salut fagaras
  • vremea vaslui
  • ponturi pariuri
  • ce sunt covrigii
  • aptoide
  • dwayne johnson
  • michael jordan
  • hervis
  • buchete de flori
  • marine traffic
  • horoszkop
  • meme
  • chiuveta bucatarie
  • defense romania
  • trening
  • rca ieftin
  • augmentin
  • mc donalds
  • tuborg
  • impozit auto





Zeilberger. Apropo de timp: Afirmatia ca arderea grasimilor incepe doar dupa cel putin 30 de minute de antrenament este o prostie. www.know-how.cc

„Dupa prima jumatate de ora, accentul se pune mai mult pe metabolismul lipidelor”, spune dr. Zeilberger. www.burn0uts.com „Dar asta nu inseamna ca nicio grasime nu este arsa in prealabil.” Dimpotriva: muschii ard grasime chiar si atunci cand sunt in repaus – si cu cat sunt mai mult, cu atat au fost mai stresati in prealabil. isabelcho.com Acest fenomen se numeste „efect de postcombustie”. Cantitatea de calorii arse in „efectul post-arsura” variaza foarte mult de la persoana la persoana. forum.ahigh.ru In general, insa, se poate spune ca pana la 15% din consumul de energie este „ars” in timpul exercitiilor fizice. Asta nu suna a mult – dar se aduna mult. couch.gulflubricants.com Oricine face sport de trei ori pe saptamana si consuma in total 1000 de kcal va fi ars 7500 de kcal – mai mult de un kilogram de grasime – numai prin efectul de post-ardere dupa un an!

„Totul bine si bine – dar daca nu in pulsul care arde grasimile, in ce interval de puls ar trebui sa ma misc?”, te vei gandi acum. „Pulsul ideal este, de asemenea, foarte diferit de la o persoana la alta”, spune dr. unify.heartsdelight.com Zeilberger. „A da un numar pentru toata lumea ar fi dubios. www.poshpetpresents.com Cel mai bun mod de a va determina ritmul cardiac ideal este cu un ECG de efort la medicul de sport.” „Cantitatea potrivita este cruciala. Daca te antrenezi prea lejer, nu vei obtine efectul de slabire dorit. Pe de alta parte, cei care fac exercitii fizice prea intense nu o fac corect. Hormonii de stres sunt eliberati, sistemul imunitar este slabit si chiar si pierderea de grasime este blocata. „Ar trebui sa te simti placut epuizat dupa exercitii fizice – dar sa nu ai nevoie de ore pentru a te recupera. ”

Cererea, dar nu coplesire, este motto-ul. Dr. Zeilberger: „Jog in asa fel incat sa poti vorbi in continuare. Dar nu atat de incet incat sa fie suficient pentru un clichet permanent. ”