Recenzia ‘Povestea casatoriei’: Dance Me to the End of Love

Adam Driver si Scarlett Johansson se auto-constientizeaza in licitatia lui Noah Baumbach, povestea zgarcitoare a divortului.

Video

transcriere

transcriere

‘Povestea casatoriei’ | Anatomia unei scene

Noah Baumbach povesteste o secventa din „O poveste despre casatorie”, cu Adam Driver si Scarlett Johansson.

„Buna, eu sunt Noah Baumbach si sunt regizorul„ Povestirii casatoriei. ”„ Ce imi place la Charlie . matrimoniale sani mari www.fishingheaven.com .. Charlie este neintrecut. ” „Aceasta este a doua parte a celor doua montaje care incep filmul. publi24 dolj matrimoniale seiuilcouncil.org Primul este Charlie vorbind despre Nicole. Apoi, iata Nicole spunand ce iubesc despre Charlie. „Charlie mananca de parca ar incerca sa-l dea peste cap si parca nu va fi suficienta mancare pentru toata lumea. Un sandwich trebuie sa fie sugrumat in timp ce este devorat. cel mai mare site de matrimoniale din romania www.auryan.net ” „Si asa m-am gandit ca este un fel de mod interesant de a stabili aceste personaje, dar si de a crea un fel de ritm pentru filmul care va continua atat pe parcursul filmului, dar va schimba si va schimba odata ce vom afla ca acest cuplu este divortand. Ma gandesc si eu la aceasta sectiune, cam ca o uvertura intr-un musical. Este aproape ca si cum am stabili toate temele filmului inainte de inceperea filmului, intr-un sens. Randy Newman a facut aceasta frumoasa partitura cu aceasta orchestra de camera care stabileste temele muzicale si pentru film. matrimoniale 2016 software-engine.com Vom revizui aceste teme mai tarziu in film. Si uneori aceste momente pot fi dificil de filmat pentru ca sunt atat de mici. De parca, daca configurati o scena mare intr-un film, sunteti de la inceput. O sa ajungi la final. materasso matrimoniale multi-pro.net Cand faci aceste mici momente, esti un fel de a captura oameni la mijloc. Si, de exemplu, secventa Monopoly, avem un fel de configurare a unui intreg joc Monopoly, desi stiu momentul care va fi in film. Dar incercati sa surprindeti ceva spontan si obisnuit, dar stiti ca veti folosi doar secunde din acesta. ” Randy Newman a facut aceasta frumoasa partitura cu aceasta orchestra de camera care stabileste temele muzicale si pentru film. publi24 matrimoniale busteni www.listie.net Vom revizui aceste teme mai tarziu in film. Si uneori aceste momente pot fi dificil de filmat pentru ca sunt atat de mici. De parca, daca configurati o scena mare intr-un film, sunteti de la inceput. O sa ajungi la final. monitorul suceava matrimoniale jwg-it.windowsmoviemaker.com Cand faci aceste mici momente, esti un fel de a captura oameni la mijloc. Si, de exemplu, secventa Monopoly, avem un fel de configurare a unui intreg joc Monopoly, desi stiu momentul care va fi in film. Dar incercati sa surprindeti ceva spontan si obisnuit, dar stiti ca veti folosi doar secunde din acesta. ” Randy Newman a facut aceasta frumoasa partitura cu aceasta orchestra de camera care stabileste temele muzicale si pentru film. publi24 matrimoniale sannicolau mare myassuredsurveyprizes.fireflyz.com Vom revizui aceste teme mai tarziu in film. Si uneori aceste momente pot fi dificil de filmat pentru ca sunt atat de mici. De parca, daca configurati o scena mare intr-un film, sunteti de la inceput. O sa ajungi la final. publi24 matrimoniale lugoj rainoniemela.com Cand faci aceste mici momente, esti un fel de a captura oameni la mijloc. Si, de exemplu, secventa Monopoly, avem un fel de configurare a unui intreg joc Monopoly, desi stiu momentul care va fi in film. Dar incercati sa surprindeti ceva spontan si obisnuit, dar stiti ca veti folosi doar secunde din acesta. ” Si uneori aceste momente pot fi dificil de filmat pentru ca sunt atat de mici. matrimoniale cluj napoca femei mostfunnypictures.com De parca, daca configurati o scena mare intr-un film, sunteti de la inceput. O sa ajungi la final. Cand faci aceste mici momente, esti un fel de a captura oameni la mijloc. Si, de exemplu, secventa Monopoly, avem un fel de configurare a unui intreg joc Monopoly, desi stiu momentul care va fi in film. matrimoniale de iasi wheelsdirectonline.com

• matrimoniale sansa buzoiana
  • matrimoniale timis cu poze
  • pubi 24 matrimoniale
  • site matrimoniale anglia
  • publi 24 matrimoniale neamt
  • matrimoniale\
  • olx paturi matrimoniale
  • matrimoniale crestine penticostale pentru casatorie
  • matrimoniale femei maritate
  • matrimoniale publitim hunedoara
  • matrimoniale cugir
  • site matrimoniale serioase
  • site uri de matrimoniale
  • anunturi gratuite matrimoniale suceava
  • publ24 matrimoniale
  • matrimoniale transilvania
  • site matrimoniale forum
  • matrimoniale femei singure cauta barbati
  • matrimoniale sex mures
  • matrimoniale ialomita slobozia

Dar incercati sa surprindeti ceva spontan si obisnuit, dar stiti ca veti folosi doar secunde din acesta. ” Si uneori aceste momente pot fi dificil de filmat pentru ca sunt atat de mici. De parca, daca configurati o scena mare intr-un film, sunteti de la inceput. O sa ajungi la final. annunturi matrimoniale tg jiu ingercorp.com Cand faci aceste mici momente, esti un fel de a captura oameni la mijloc. Si, de exemplu, secventa Monopoly, avem un fel de configurare a unui intreg joc Monopoly, desi stiu momentul care va fi in film. Dar incercati sa surprindeti ceva spontan si obisnuit, dar stiti ca veti folosi doar secunde din acesta. ” secventa Monopoly, avem un fel de configurare a unui intreg joc Monopoly, chiar daca stiu momentul care va fi in film. matrimoniale din cernavoda lepic.net Dar incercati sa surprindeti ceva spontan si obisnuit, dar stiti ca veti folosi doar secunde din acesta. ” secventa Monopoly, avem un fel de configurare a unui intreg joc Monopoly, chiar daca stiu momentul care va fi in film. Dar incercati sa surprindeti ceva spontan si obisnuit, dar stiti ca veti folosi doar secunde din acesta. ”

Noah Baumbach povesteste o secventa din „O poveste despre casatorie”, cu Adam Driver si Scarlett Johansson. anunturi matrimoniale raid ploiesti uglyteller.com CreditCredit … Wilson Webb / Netflix

• Publicat pe 5 noiembrie 2019Actualizat la 10 decembrie 2019

Povestea casatoriei
NYT Critic’s Pick
Regia Noah Baumbach
Comedie, drama, romantism
R
2h 16m

In mod traditional, o poveste care se incheie in casatorie este clasificata ca o comedie. matrimoniale suceava azi masalatv.com Dar ce zici de o poveste care incepe cu sfarsitul unei casatorii? Noul film tandru si intepator al lui Noah Baumbach, „Povestea casatoriei” nu raspunde deloc la intrebare. Este amuzant si trist, uneori intr-o singura scena si tese un complot din prabusirea dezordonata a unei realitati partajate, incercand sa scoata muzica din dizarmonie. Melodia este plina de sfasieturi de inima, pierdere si regret, dar melodia este prea frumoasa pentru a fi in intregime melancolica.

Charlie (Adam Driver) si Nicole (Scarlett Johansson) sunt un cuplu artistic care traieste in Brooklyn cu fiul lor de 8 ani, Henry (minunatul, mortul Azhy Robertson). matrimoniale filipineze taiwanaudio.com Ambii parinti lucreaza la teatru: Nicole, o fosta vedeta pentru adolescenti (si un copil de la Hollywood), este un interpret principal in compania de scena experimentala, pe care Charlie, el insusi un actor, o regizeaza. Ceea ce stim despre viata lor impreuna este transmis intr-un montaj de deschidere in care fiecare partener, la randul sau, enumera lucrurile pe care le iubesc despre celalalt. Au compilat aceste cataloage la indemnul mediatorului angajat sa ii ajute prin separarea lor.

Ceea ce urmeaza – pe masura ce o scindare amiabila devine o ruptura cutremuratoare, pandind din neplacere pana la furie in cautarea unui nou echilibru – este o inversare a observatiei puternice a lui Tolstoi despre familiile fericite si nefericite. site-uri anunturi matrimoniale unu.co2alternative.net Fericirea este unica, inexpresibila, o stare care exista in afara naratiunii. Mizeria este ceea ce te face la fel ca toti ceilalti.

Aceasta este cu siguranta perspectiva avocatilor din divort care inlocuiesc curand acel neplacut mediator. Nicole, care are rolul unui pilot de televiziune, il duce pe Henry la Los Angeles, unde traiesc sora ei (Merritt Wever), mama lor (Julie Hagerty) si verii lui Henry. matrimoniale costanta jeffsinger.net Aceasta miscare, pe care Charlie o insista este temporara – „suntem o familie din New York”, spune el oricui va asculta – devine un punct de disputa intre soti si avocatii lor. Hartiile sunt servite. Vocile sunt ridicate. Henry, a carui bunastare este, probabil, preocuparea principala a tuturor, este tras inapoi si inapoi, viata i-a scapat de sincronizare. publi 24 matrimoniale gay topflighttastings.com

Imagine

De la stanga, Scarlett Johansson, Azhy Robertson si Adam Driver in „Povestea casatoriei”, regia Noah Baumbach.Credita … anunturi cuget liber matrimoniale crc-ltd.com Wilson Webb / Netflix

Nicole si Charlie, colaboratori creativi, devin personaje intr-o drama pe care nimeni nu o controleaza. „Trebuie sa va spunem povestea”, spune Nora (Laura Dern), avocata lui Nicole. Charlie ii vizita pe doi – un barbat zdruncinat (Alan Alda) si un rechin in costum (Ray Liotta) – si unul dintre ei il indeamna sa „schimbe naratiunea”. Pentru ambele parti (asa cum sunt numite odata ce experientele lor sunt traduse in legalitate), aceasta inseamna rescrierea unui trecut de cuplu fericit intr-o istorie a luptei. matrimoniale erotice buc www.jrculver.com

Cele mai dureroase parti din „Povestea casatoriei” evidentiaza faptul ca revizionismul, intrucat idiosincraziile sunt facute pentru a arata patologice, iar greselile sunt tratate ca potentiale infractiuni. Criticul social german Theodor W. Adorno a scris ca „divortul, chiar si intre oameni buni, amabili, educati, este capabil sa starneasca un nor de praf care acopera si decoloreaza tot ce atinge”, o perspectiva pe care Baumbach o ilustreaza cu o precizie vie .

• matrimoniale relati serioase
  • matrimoniale vl
  • matrimoniale bucuresti rahova
  • matrimoniale oradea escorte
  • matrimoniale rm sarat
  • anunturi matrimoniale funny
  • matrimoniale femei timisoara
  • matrimoniale lesbience
  • imfree matrimoniale gay
  • matrimoniale cu
  • anunturi matrimoniale femei fagaras
  • matrimoniale barbati targoviste
  • matrimoniale italia barbati 50-60 ani
  • matrimoniale travestiti pitesti
  • anuturi matrimoniale constanta
  • matrimoniale publi 24 timisoara
  • 24.ro matrimoniale
  • matrimoniale sec 2
  • caut femei singure matrimoniale
  • anunturi66.ro matrimoniale

El arata cum „sfera intimitatii” (pentru a continua cu Adorno) „se transforma intr-o otrava maligna imediat ce relatia in care a inflorit este intrerupta”. anunturi matrimoniale strainatate e-librarian.net

Intimitatea nu dispare doar. In momentul lor in cel mai intens conflict – cand linia subtire dintre iubire si ura pare sa fi fost traversata irevocabil – Nicole inca numeste Charlie „miere”. Exista inca un reziduu de dulceata, care ofera speranta, nu neaparat pentru reconciliere, ci pentru o limita a pagubelor pe care fiecare le va suferi si le va suporta.

Ceea ce se intampla este catastrofal, ridicol si, de asemenea – asa cum stiu avocatii – perfect obisnuit. matrimoniale ortodoxe braila hapax.tablerock-statepark.com Baumbach, exploatand si extinzand talentele imense ale distributiei sale, refuza sa exagereze. Exista spasme de farsa si gat de melodrame, dar acestea apar in ritmurile comportamentului cotidian. Ceea ce nu inseamna ca Nicole si Charlie se limiteaza la scenariile cutremuratoare, sombre, care trec atat de des pentru realism. Sunt personalitati mari, complicate, cu vieti profesionale si emotionale care isi umplu zilele si ecranul, cu anxietate, surpriza si incantare ocazionala. raid dambovita matrimoniale femei igiveabuck.com

Baumbach lucreaza sa fie corect cu amandoi, iar efortul arata. Ca si celelalte filme ale sale, poate chiar mai mult, acesta se simte personal. Nu ma refer doar la autobiografie. In cateva minute pe Google puteti afla despre casatoria sa, parintii, socrii lui si orice altceva doriti sa stiti. matrimoniale casatorii femei oradea teryn.com Aceste informatii confirma doar ceea ce ati intuit deja daca ati vazut „Calmarul si balena”, „Margot la nunta”, „In timp ce suntem tineri” sau „Povestile de Meyerowitz: nou si selectat”: El trage din propria lui viata.

Dar nu trebuie sa va asteptati ca imaginea sa fie perfect obiectiva sau simetrica. In unele feluri, „Povestea casatoriei” este mai dificila pentru Charlie decat pentru Nicole, subliniind tendintele sale auto-absorbite, pline de mila, dar el ocupa si centrul simpatic al gravitatiei filmului. Il intelege mai bine, chiar si cand Nicole are multe sanse sa se explice. Pare a fi cea care a precipitat despartirea, ale carei asteptari si sentimente s-au schimbat in moduri in care Charlie se lupta sa inteleaga. Este orb de unele dintre consecintele propriului sau comportament, care include inselaciunea lui Nicole cu un membru al companiei de teatru.

Infidelitatea este tratata ca o bara laterala, ceea ce nu este in intregime convingator. Si in timp ce „Povestea casatoriei” se adanceste in ciuperile incalcite din sentimentele personajelor sale, este infiorator – sau poate doar tactil – despre viata lor sexuala, impreuna si in afara. Nicole are un moment de pofta (in urma unui moment de furie), dar Charlie este, libidinal vorbind, o carte inchisa.

Complexitatea perspectivei filmului – ceea ce dezvaluie Baumbach si ce retine, cum tine pasul cu personaje ale caror circumstante se schimba rapid chiar si pe masura ce simt ca sunt blocate – pune cereri enorme pentru Driver si Johansson, care sunt pur si simplu extraordinare. Sunt perfect potrivite, ceea ce inseamna ca este nepotrivit, avand in vedere traiectoria povestii. Fiecare are o carisma cam misterioasa, un indiciu de cubism in chipurile lor, o ironie in vocea lor. Cum s-ar fi putut astepta sa se cunoasca vreodata?

Imagine

Laura Dern, stanga, cu Johansson. Dern, Alan Alda si Ray Liotta aproape fura filmul in timp ce avocatii care se ocupa de divortul cuplului.Credita .. . Wilson Webb / Neftlix

Una dintre moravurile acestei povesti, chinuitoare, dar si ciudat de incurajatoare, este aceea ca nu ne cunoastem niciodata cu adevarat, dar suntem totusi obligati sa incercam. Avocatii o fac in felul lor, insistand pe raspunsuri simple la intrebari dificile. Acesta este locul pentru a remarca faptul ca Alda, Liotta si Dern se apropie colectiv de a fura filmul, in parte, deoarece acestia interpreteaza pe deplin elementul lor, in moduri in care Charlie si Nicole nu sunt.

Uneori ii vedem pe cei doi la locul de munca – exista cateva reduse delicioase de comedie in culise, atat in ​​New York, cat si in Los Angeles – dar rareori pe scena. Exista doua exceptii importante, momente de teatru care folosesc cuvinte imprumutate si artificiu constient de sine pentru a oferi doze puternice de sentiment neadormit. Ambele implica melodii din „Compania” lui Stephen Sondheim: „Ati putea innebuni o persoana”, o plangere ingrozitoare pentru ca a cazut pentru un narcisist fermecator; si „Sa fii viu”, un lament sincer cu privire la a fi unul singur. Acest numar, cantat de Driver aproape de sfarsitul „Povestirii casatoriei”, este un imn al nevoii, care se bazeaza pe consternarea zdruncinatoare ca „singur este singur, nu este viu”.

Aceasta este o concluzie sumbra si este unul pe care acest film meticulos si dezordonat il recunoaste si rezista. Intalnindu-se intre doua orase americane mari, apreciate, Charlie si Nicole descopera ca alti oameni sunt imposibili si indispensabili: copii, colegi, socri, exe, chiar ofiteri jurati ai barului matrimonial. Viu este viu, nu singur.

Povestea casatoriei

Evaluat R. Uneori, mamicile si taticii au sentimente. Durata de functionare: 2 ore 16 minute.