Kumail Nanjiani si Zoe Kazan in „The Big Sick. site matrimoniale botosani www.harebrainedschemes.com ” Credit . matrimoniale codlea southdakotaprivatefamilytrustcompany.info . matrimoniale teleorman zimnicea pittsburghnet.com . matrimoniale america imlgrpllc.org Sarah Shatz / Amazon Studios, Lionsgate

Bolnavul cel mare
NYT Critic’s Pick
Regia Michael Showalter
Comedie, drama, romantism
R
2 ore

Dragostea inseamna ca trebuie sa spui ca iti pare rau – devreme si des. saituri matrimoniale noi kitparade.com Acesta este unul dintre truismele din „The Big Sick”, o comedie romantica plina de bucurie, generoasa, care, chiar daca se intinde pe teren dificil, insista ca trebuie doar sa continuam sa radem. irina matura matrimoniale freeccr.info In exterior, povestea pare familiara: un tip foarte dragut se incadreaza pentru o femeie de care s-ar putea sa nu fie demn si sa o sufle aproape. public 24 matrimoniale bv www.mosin-nagant.net Ceea ce ofera filmului atat fizz, cat si zgarcit – si arata ca ramane mult suc si posibilitate in comedia romantica americana – sunt detaliile sale, in special comicul Kumail Nanjiani, care joaca o versiune fictiva a lui, un pakistanez-american care se straduieste sa faca acesta se ridica in picioare, in timp ce suiera tot restul vietii. publi 24 matrimoniale alba killerworkoutmovie.com

Domnul Nanjiani (care isi imparte numele cu personajul sau) joaca un tip de 30 de persoane care navigheaza pe aceste doua lumi si identitati aparent ireconciliabile. publi24oradea matrimoniale coolmath4kids.org Kumail este un jucator aflat in miscare, Kumail este un obisnuit la un club in care, alaturi de tovarasii sai – jucati de oamenii amuzanti din viata reala, Bo Burnham, Aidy Bryant si Kurt Braunohler – incearca de rutina sa faca sa rada un loc plin de oameni. www matrimoniale romania cardinalseanblog.org Intr-o seara, el o amesteca in mod tainic cu o clienta, Emily (o minunata Zoe Kazan), o fermecatoare naprasnica, cu un zambet de la o distanta de un kilometru, pe care in curand il continua. aliante matrimoniale s5.histats.com Flirtarea duce la o noapte si apoi la o alta noapte impreuna, si inainte de mult timp, se framanta intr-unul din acele montaje care trece timpul. matrimoniale romania piatra neamt pcltrust.com

Adevarata Emily este Emily V. publicitate matrimoniale p66.cautomation.de Gordon, care este casatorita cu domnul Nanjiani. matrimoniale gay timisoara doubleparent.com Au scris impreuna „The Big Sick” – a fost regizat de Michael Showalter – creand comedie si drama din viata lor. sitte matrimoniale benefitguides.com Povestea urmareste inceputul oribil al relatiei lor, cu zambetele sale ametite si intimitatea, o romantism care pare sa se prabuseasca atunci cand ea descopera ca nu si-a spus familia despre ea. matrimoniale casatorii bucuresti www.myplace.biz

• anuntul.ro matrimoniale bucuresti
  • matrimoniale galati femei
  • pub 24 matrimoniale oradea
  • prima love matrimoniale
  • matrimoniale definitie
  • matrimoniale-romantic.ro
  • saituri cu matrimoniale
  • public 24 brasov matrimoniale
  • raid ploiesti matrimoniale femei
  • matrimoniale dating romania
  • con stanta matrimoniale
  • site de matrimoniale gratuit
  • publi 24 braila matrimoniale
  • evenimentul de iasi anunturi matrimoniale
  • matrimoniale online romania
  • matrimoniale crestine 2019
  • matrimoniale raid galati
  • matrimoniale anuntul
  • matrimoniale bucuresti deplasare
  • matrimoniale thailanda

Parintii lui Kumail (Anupam Kher si Zenobia Shroff, amandoi grozavi), care locuiesc la distanta de luat masa, incearca sa-l gaseasca sotie si au paradat perspective atragatoare inaintea sa. publi24 buzau matrimoniale amherstblogger.com Vrea sa-i multumeasca pe oamenii sai, dar se incadreaza pentru Emily. matrimoniale femei care fac sex www.komakeiko.net El nu poate decide ce sa faca, asa ca o rupe, dar apoi se imbolnaveste grav. matrimoniale romania cu nr de telefon astod.com

Titlul filmului este un cadou: boala Emily este mare, la fel de ingrozitoare si confuza si o aterizeaza intr-o unitate de terapie intensiva, agitata de sprijinul vietii. matrimoniale moldova femei divortate bony.olympicteam.com Inainte de mult, ea se afla in coma indusa; Ochii colibei lui Kumail uda; si te intrebi, stai, nu trebuie sa fie asta o comedie? Este si, prin boala si aproape moarte, ramane si una foarte amuzanta, producand o gama larga de rasuri, de la titluri de staccato pana la gafaie brusca si explozii uriase, care tremura corpul. glasul maramuresului matrimoniale tsourcetransmission.com Raportul dintre glumele si timpul ecranului este satisfacator de mare si exista putine intinderi care nu sunt insufletite de umor, care, gluma prin gluma, cu absurditate si aspecte caustice, adanc si filmul. matrimoniale bucuresi volunteersandiego.org

Imagine

Holly Hunter si Ray Romano ca parinti in filmul „The Big Sick”, regizat de Michael Showalter. matrimoniale tg ju www.jimostler.com Credit . matrimoniale calarasi.ro dietwise.com . matrimoniale israel emergencywaittimes.com . Nicole Rivelli / Amazon Studios, Lionsgate

In stand-up-ul sau, domnul Nanjiani spune povesti indelungate si confesionale despre, sa zicem, incercarile sale de a fi cool in scoala sau de a viziona o caseta video pornografica in casa parintilor sai din Pakistan, cand puterea a disparut. Nu poate scoate banda din VCR, asa ca decide ca trebuie sa-mi „impacheteze geantele si sa umble pe pamant, lucru care suge pentru ca imi iubesc parintii si am 12 ani”. Inlaturata din context, desigur, orice propozitie data intr-un astfel de ambalaj de forma lunga, circulara, nu suna mai ales amuzant. Dar domnul Nanjiani construieste un pic artistic, ajutat de o persoana furiosa, care se dovedeste la fel de obisnuit pana cand isi desfasoara un zambet pucaus, isi revigoreaza plansul adenoidal si isi face dansul cu sprancenele grele.

Asa cum o face in stand-up-ul sau, domnul Nanjiani, care a imigrat in Statele Unite atunci cand era adolescent, mineaza comedia cu diferenta culturala in „The Big Sick” cu o atingere usoara si ascutita. Intr-un alt, mai devreme, vorbeste despre o plimbare cu coaster-ul, pe care o numeste cea mai infricosatoare experienta din viata sa, adaugand: „si am crescut in Pakistan”.

• ziarul sansa buzoiana anunturi matrimoniale
  • matrimoniale barbati pentru femei
  • anunturi matrimoniale spania
  • matrimoniale sighetul marmatiei
  • anunturi matrimoniale ucraina
  • informatia zilei matrimoniale
  • public24 matrimoniale constanta
  • matrimoniale cu femei singure
  • matrimoniale trans
  • matrimoniale barbati olanda
  • matrimoniale dr taberei
  • matrimoniale femei sighisoara
  • matrimoniale sm sex
  • matrimoniale brad
  • servici bistrita matrimoniale
  • matrimoniale dizabilitati
  • publi 24 matrimoniale gorj
  • site matrimoniale galati
  • matrimoniale viseu de sus
  • public24 matrimoniale arad

In film, el arunca cateva glume cu tema terorista atat de usor, incat esti atras de garda la fel de mult prin livrarea sa intamplatoare, precum si de gagurile reale. Simtiti ca probabil a auzit fiecare gluma urata despre musulmani imaginabile si, astfel, a invatat cum sa ajunga mai intai, facand o afirmatie asupra unui subiect contestat, gasind umor si forta in prostia altor oameni.

In unele privinte, „The Big Sick” joaca ca o versiune extinsa a unuia dintre povestile anecdotice ale domnului Nanjiani, desi unul strecurat in lacrimi si care are o distributie care include Holly Hunter si Ray Romano perfect imperecheti ca parinti ai lui Emily. Mr. Showalter, ale carui filme includ „Hello, My Name Is Doris”, nu este mai mult un stilist vizual – aspectul acestui film este practic practic plus – dar este grozav cu actorii si intelege ca chiar personaje minore ar trebui sa fie oameni, nu fundal. In „The Big Sick”, vezi in mod viu persoana in fiecare rol, de la asistenta medicala (Myra Lucretia Taylor) pana la a fi mireasa (Kuhoo Verma), care imbogateste textura emotionala si subliniaza ca exista ceva in joc.

Lucrarea doamnei Kazan aici este esentiala, mai ales avand in vedere ca trebuie sa aiba un impact durabil si expresiv cu Emily inainte de disparitia personajului, iar centrul narativ al gravitatiei se schimba complet catre Kumail. Cu alte cuvinte, trebuie sa te indragostesti de Emily la fel de mult ca si Kumail in timp ce ea il arunca cu pumnul si il impinge, incurajandu-l sa iasa si sa se joace. Cand se afla in afara scenei, Kumail poate parea de parca ar fi asteptat sa se intample ceva, iar cand parintii ei ajung la Chicago, acesta se retrage, asemanator cu testoasa, creand o recesiune care face ca o parte din disconfortul sau sa fie si mai neplacut. In mare parte, domnii Nanjiani si doamna Kazan arata si suna – si, mai important, se simt – ca niste oameni, ca oameni pe care ii cunoasteti si ar putea face fata.

Am cazut greu atat pentru doamna Kazan, cat si pentru domnul Nanjiani si pentru „The Big Sick”, care spune o poveste grozava cu valuri de sentiment profund si intrebari de identitate si face ca totul sa se simta ca o adiere. Se spune ca comedia este grea; in cea mai mare parte, cred, de benzi desenate. Comedia romantica este aparent si mai dura, cel putin din probele recente de pe ecran. Putini regizori stiu sa se potriveasca barbatilor si femeilor contemporane, drepte sau gay, in forme narative care au fost dezvoltate odata. In „The Big Sick”, domnul Nanjiani si doamna Gordon au dat peste acest obstacol cu ​​deschidere si incantare, revitalizand un subgen gen de multe ori moribund cu o adevarata poveste de dragoste, moarte si comedia de zi cu zi de a fi un american din secolul XXI.