Recenzie Normal People: o adaptare perfecta a povestii de dragoste intense a lui Sally Rooney

Romancierul irlandez Sally Rooney, in varsta de 29 de ani, are genul de cariera pe care tinerii liberi il fantezizeaza. bunicute curve Romanul ei de debut, Conversatii cu prietenii , a fost supus unui razboi de licitatie in sapte directii si revizuieste ungerea ei ca vocea unei generatii. curve ilfov Al doilea ei, Oameni normali , a vandut o jumatate de milion de exemplare numai in Marea Britanie, a fost tradus in 25 de limbi si a castigat Premiul Costa Book, laudat de toata lumea, de la Oprah la The New Yorker . escorte vama veche

Acum, Rooney are gheata de cires pentru a acoperi un coc inghetat: o versiune BBC a Oamenilor normali , in regia regizorului irlandez nominalizat la Oscar Lenny Abrahamson, cu Hettie Macdonald si scrisa de Rooney si Alice Birch. dame de companie cta Pentru a judeca dupa primele patru episoade, este o adaptare frumoasa, perfecta, care surprinde toata intensitatea si dorul romanului si va aduce munca lui Rooney in atentia celor care nu o cunosc, toate cinci. dame de companie moldova chisinau

Oamenii normali este o poveste de dragoste despre Marianne (Daisy Edgar-Jones) si Connell (Paul Mescal), colegi de clasa din Sligo care se muta si ies din viata celuilalt prin scoala si universitate. curve bucuresti anal Connell este popular, sportiv si frumos, cu o maniera usoara care ii ascunde timiditatea. publi 24 matrimoniale brasov Marianne este intepatoare, dar stralucitoare, dezarmant de sincera cu profesorii si colegii, dar si atunci cand ii spune unui baiat ca-l place. matrimoniale galati viata libera Familia ei este bogata; relatia lor incepe dupa ce Connell vine la casa familiei pentru a-si lua mama, care lucreaza ca agent de curatenie pentru familia Mariannei. curve ball Istoricul politic al romanului este prabusirea din 2008 si efectul pe care l-a avut asupra perspectivelor pentru tinerii irlandezi. curve corabia

Connell si Marianne sunt atrasi de aceasta divizare prin abilitatea academica, un sistem de clasa privata in care sunt amandoi aristocrati. matrimoniale aiud Desi este devotat lui Marianne in privat, Connell nu suporta sa faca publica relatia lor, de teama a ceea ce vor crede prietenii sai. publi24 craiova matrimoniale Dupa scoala, o urmareste pe Marianne la Trinity College, Dublin, unde dinamica lor este inversata. matrimoniale erotice Ea gaseste un grup de colegi de clasa mijlocie gata pregatit, in timp ce el este strainul anxios. escorte travestiti

Adaptarea ar trai sau va muri intotdeauna prin aruncarea cablurilor, care nu sunt aproape niciodata offscreen. `dame de companie Din fericire, acestea sunt inatacabile. curve online subtitrat Edgar-Jones si Mescal locuiesc atat de complet in Marianne si Connell incat este instantaneu imposibil sa ne imaginam ca sunt jucate de altcineva. forum escorte brasov Amandoi raman partea dreapta a simpaticului fara sa se plece la simpatie. public24 oradea matrimoniale Scenele sexuale sunt incomode, dar nu sunt redate pentru ras, sfidand spectatorii sa spuna ca nu asa este. blog curve

• curve amatoare
  • dame de companie de lux
  • galati escorte
  • curve din ploiesti
  • matrimoniale femei sibiu
  • curve mature xxx
  • cele mai curve femei
  • escorte eforie nord
  • escorte outcall
  • pub24 matrimoniale
  • curve suceava
  • curve berceni
  • public 24 matrimoniale bucuresti
  • escorte care accepta cupluri
  • porno neveste curve
  • blackberry curve models
  • anunturi curve brasov
  • site escorte
  • matrimoniale dorohoi
  • escorte sm

Directia lui Abrahamson ii mentine pe amandoi in prim plan, cu multa liniste si spatiu acordat peisajului. publi matrimoniale galati Coloana sonora stabileste timpul fara a fi invadatoare, desi milenii cu urechi de liliac vor vedea „Hide and Seek” de la Imogen Heap, care a jucat si cand Marissa l-a impuscat pe Trey in The OC . escorte nud

Acolo unde scenariul trebuie sa ia decizii cu textul, o face cu grija la noile posibilitati ale formatului. drobeta turnu severin dame de companie Luati acest paragraf in roman:

„Marianne i-a trecut prin minte cat de mult dorea sa-l vada facand sex cu cineva; nu trebuia sa fie ea, putea fi oricine. Ar fi frumos doar sa-l privesc. Stia ca acestea erau genul de ganduri care o faceau diferita de alte persoane din scoala si mai ciudate. ”

Titlul cartii este rautacios – in mod clar, Marianne si Connell nu sunt oameni normali

(BBC)

Pe ecran, acesta devine dialog. Am vazut-o pe Marianne privind-o pe Connell jucand fotbal (gaelica). Mai tarziu, in pat, se intoarce spre el in pat si ii spune: „Stii cand te priveam jucand fotbal, aratai atat de frumos, ma tot gandeam cat de mult imi doream sa te vad facand sex, adica nici macar cu mine , cu oricine, cat de bine s-ar simti. Este cu adevarat ciudat? ”

„Da”, spune el, „este foarte ciudat, Marianne, dar cred ca am inteles”.

Este un pic de adaptare abil, care contextualizeaza o scena anterioara, meciul de fotbal, care fusese dinamic, dar fara cuvinte, pastreaza francitatea sexuala a romanului si introduce un alt punct de legatura intre piste.

Titlul este rautacios. In mod clar, acestia nu sunt oameni normali. S-ar putea sa aiba vieti exterioare recunoscute, de lectii, baluri si petreceri, dar gandurile lor continua cu o poezie linistita, intr-un limbaj economic care face dreptate intensitatii tinerilor relatii amoroase, ramanand in acelasi timp suficient de circumspect pentru a nu o supralicita. Dragostea lor mareata se desfasoara prin gesturi minuscule. Este o isprava impresionanta in scris, cu atat mai mult in adaptare. Oamenii normali a fost una dintre seriile finale care s-au incheiat inainte de blocare, deci ar putea fi ultima bucata de programare noua de ceva vreme. Suntem norocosi ca este atat de neobisnuit de bun.

„Oameni normali” ajunge pe BBC iPlayer in intregime duminica 26 aprilie