Recenzie pentru „Gloria Bell”: Dragostea este in aer pentru o transcendenta Julianne Moore

Alegerea criticului

Julianne Moore joaca rolul principal in „Gloria Bell”, „versiunea de coperta” a lui Sebastian Lelio a filmului sau din 2013 „Gloria”. Credit . matrimoniale sani mari armex.biz .. publi24 dolj matrimoniale dallascowboyscheerleaders.net A24

Gloria Bell
NYT Critic’s Pick
Regizat de Sebastian Lelio
Drama, romanta
R
1h 42m

Personajul din „Gloria Bell” – interpretat de o transcendenta Julianne Moore – este o forta de viata nelinistita. In majoritatea celorlalte filme, ea ar putea fi, de asemenea, un cliseu. cel mai mare site de matrimoniale din romania drivermanagement.net O divortata de varsta mijlocie, locuieste singura intr-un apartament din Los Angeles, care nu prea se simte ca o casa. Copiii ei adulti isi pierd viata; fiul ei are un nou copil. matrimoniale 2016 www.7d.org.ua Gloria tine o casa ordonata, lucreaza in asigurari, are prieteni, fumeaza. De asemenea, canta si danseaza, trecand la cofetariile pop care suna ca titluri de capitole intr-o romantica nelinistita: „Un pic mai multa dragoste”, „Tot din dragoste”, „No More Lonely Nights”. materasso matrimoniale www.kuwaitisation.com

Scriitorul-regizor chilian Sebastian Lelio a spus aceasta poveste inainte cu o alta cheie. Filmul sau din 2013 „Gloria” se concentreaza, de asemenea, pe o femeie divortata de varsta mijlocie, care traieste de unul singur si nu ii place pisica fara par, care continua sa-i invadeze locul. publi24 matrimoniale busteni playingforareason.com Ca Gloria a trait (si a dansat) la Santiago si a fost interpretata de superba Paulina Garcia, care, la fel ca Moore, locuieste in personajul atat de adanc incat spectacolul se poate simti ca o posesie. Batati pentru ritm si linie subtil diferita pentru linie, cele doua filme pot parea extrem de egale; Lelio a asemanat „Gloria Bell” cu o versiune de coperta. monitorul suceava matrimoniale myshortlinks.com Reconstructia se simte mai usoara, poate pentru ca este incarcata de originalitate.

Primul film a fost saturat inexorabil in istoria chiliana, care vine cu orice personaj care a trait prin dictatura Pinochet. publi24 matrimoniale sannicolau mare pinkop.com Noua Gloria, in schimb, se simte in mod inconstient de istoria tarii sale, de imensitatea si greutatea sa, care se simte foarte americana. Exista muzica pe radioul masinii Gloria, nu stiri, iar presedintia Trump ar putea sa nu existe. publi24 matrimoniale lugoj in2math.net (Filmul a fost filmat in 2017.) Este usor sa ne imaginam ca Gloria a participat la un mars al unei femei sau la doua (daca este doar pentru companie), dar hobby-urile ei inteleg clasicele californiene: ia o clasa de yoga, fumeaza buruieni si participa la ceea ce arata o sedinta de terapie cu rasul plina de comuniune plina de bucurie. matrimoniale cluj napoca femei www.master-lighting.com

• matrimoniale sansa buzoiana
  • matrimoniale timis cu poze
  • pubi 24 matrimoniale
  • site matrimoniale anglia
  • publi 24 matrimoniale neamt
  • matrimoniale\
  • olx paturi matrimoniale
  • matrimoniale crestine penticostale pentru casatorie
  • matrimoniale femei maritate
  • matrimoniale publitim hunedoara
  • matrimoniale cugir
  • site matrimoniale serioase
  • site uri de matrimoniale
  • anunturi gratuite matrimoniale suceava
  • publ24 matrimoniale
  • matrimoniale transilvania
  • site matrimoniale forum
  • matrimoniale femei singure cauta barbati
  • matrimoniale sex mures
  • matrimoniale ialomita slobozia

O previzualizare a filmului.Credit . matrimoniale de iasi www.markbryden.org .. annunturi matrimoniale tg jiu austinduquette.com CreditVideo de A24

Scena de ras este scurta si primitoare enigmatica; Lelio nu-si explica excesiv personajele, care nu sunt foarte americane, chiar si in registrele de ostensibilitate independente ale cinematografiei. Naratiunea episodica urmareste Gloria de-a lungul unei perioade afectate de minori, precum si de schimbarea vietii. matrimoniale din cernavoda www.mushrow.com Fiica ei (Caren Pistorius) are o noua dragoste, la fel si Gloria, care la scurt timp dupa deschiderea povestii incepe o aventura cu Arnold (un minunat John Turturro), un barbat sincer, plin de umbra, cu nevoie in ochi si cu o brau care-i cinste talia. . anunturi matrimoniale raid ploiesti ijfisnar.info Divortat recent, Arnold si-a revizuit viata (a avut o interventie chirurgicala de bypass gastric, de unde si brau), iar cand el si Gloria se vad unul pe celalalt de-a lungul ringului de dans, vine cu greu.

Ea raspunde si in curand devin un cuplu. matrimoniale suceava azi hdsupplysuck.biz Lelio transmite frumos povestea, inclusiv in scenele delicate, fragmentate de realizare a dragostei care transmit profunzimea dorintei si obisnuinta ei. Gloria invata cum sa traga o arma de paintball in parcul de distractii pe care Arnold il detine; el se intalneste cu prietenii ei, iar discutia se transforma in arme. matrimoniale filipineze wkoch.com Arnold este o fosta marina, un detaliu care imbogateste un portret al unui barbat aflat in criza permanenta, o stare de urgenta personala, care este anuntata de fiecare data cand raspunde la un apel de la fiicele sale adulte la fel de nevoiase si fosta sotie.

Imagine

Dna Moore cu John Turturro. site-uri anunturi matrimoniale fleamarketautosales.com Credit .. matrimoniale costanta www.rwlaw.net . Hilary Bronwyn Gayle / A24

Muzica apasatoare, care lumineaza cand suna telefonul lui Arnold, este amuzanta, iar atunci nu, dintr-o data, s-a transformat, suna dupa apel, intr-un dirge, un requiem, o familie discordanta. publi 24 matrimoniale gay www.filmeffects.com „Gloria Bell” este plina de schimbari de tonuri clare.

• matrimoniale relati serioase
  • matrimoniale vl
  • matrimoniale bucuresti rahova
  • matrimoniale oradea escorte
  • matrimoniale rm sarat
  • anunturi matrimoniale funny
  • matrimoniale femei timisoara
  • matrimoniale lesbience
  • imfree matrimoniale gay
  • matrimoniale cu
  • anunturi matrimoniale femei fagaras
  • matrimoniale barbati targoviste
  • matrimoniale italia barbati 50-60 ani
  • matrimoniale travestiti pitesti
  • anuturi matrimoniale constanta
  • matrimoniale publi 24 timisoara
  • 24.ro matrimoniale
  • matrimoniale sec 2
  • caut femei singure matrimoniale
  • anunturi66.ro matrimoniale

Adesea este linistit amuzant si apoi din nou un pic (sau foarte) trist si apoi amuzant. anunturi cuget liber matrimoniale jeffgood.com Umorul este uneori la fel de evident ca si pisica fara par, care arata ca un extraterestru vrajit si crapatul Velcro al unei brauri fiind indepartat in graba intr-un dormitor intunecat. Lelio este sensibil acut la absurditatile vietii de zi cu zi, inclusiv la comedia umilintei, atat marunt, cat si ranit. matrimoniale erotice buc selecyourbettstables.com Dar, in timp ce personajele sale pot fi crude, el nu cedeaza niciodata la neatentie.

Generozitatea lui este animata de performanta limpede si precisa a lui Moore. anunturi matrimoniale strainatate www.netcrowds.net Un personaj deschis emotional, Gloria rade usor si asculta indeaproape, aplecandu-se adesea in ceilalti cand vorbesc. Dar ea tine si ea, pastrand o parte din ea insasi ascunsa, ceea ce se simte firesc, dat fiind toti anii pe care i-a petrecut avand grija de oameni, familie, prieteni, clienti. matrimoniale ortodoxe braila joincommunityconnect.com (Distributia include Michael Cera, Brad Garrett, Jeanne Tripplehorn, Rita Wilson si Holland Taylor.) In calitate de interpret, Moore poate merge mare, iar un iad groaznic strapunge inima. raid dambovita matrimoniale femei greengloballogistics.com Dar ea este un virtuoz de retinere. Ea iti arata graba emotiilor chiar inainte ca acestea sa rupa suprafata, astfel incat durerea si confuzia palpaie pe fata ei ca niste schimbari minime de lumina. matrimoniale casatorii femei oradea chicasybikinis.com

„Gloria Bell” este dintr-o data evidenta si plina de ambiguitati, ca si cum vecinul furios de la etaj are o criza nervoasa, un barbat al carui tunet violent si misterios isi zguduie periodic apartamentul si echilibrul. Lelio lasa o parte din scenele sale sa se joace de la inceput pana la capatul rotunjit, dar ii place sa se taie inainte ca articulatia sa fie complet fumata, conversatia sa se termine, astfel incat sa puteti completa elipsele. Se joaca cu idila imaginii femeilor, dar abordeaza autoconstient genul cu infloriri expresioniste – ondulari si explozii de culoare, iluminare luminoasa si difuza – care isi arata datoria atat fata de Rainer Werner Fassbinder, cat si de vechiul Hollywood.

Isi sfasie deschis mana cu castingul Barbara Sukowa, vedeta „Lola” a lui Fassbinder, care apare pe scurt drept colaborator al lui Gloria care se lupta in slujba. Este ingrijorata de viitor si, intr-o scurta pauza la compania de asigurari, femeile vorbesc nelinistite despre banii de pensie. Scena este aproape terminata inainte de a incepe, dar ofera o privire a unei lumi de cruzime si confuzie care, de asemenea, pulseaza sub suprafata de aici, ceea ce sugereaza de ce Gloria ii place sa se piarda pe ringul de dans. Gloria danseaza pentru ca o face fericita, dar si poate pentru ca la fel ca multi – dupa cum spune piesa – este pe fuga.