Am adunat pentru tine cele mai bune cinci exercitii impotriva grasimii din spate. Asa ca poti scapa in sfarsit de acele rulouri enervante de sub sutien!

Aveti si „sobolani bacon”? Cel putin asa numeste favoritul TV Guido Maria Kretschmer rulourile enervante de pe spate, carora le place sa iasa de sub sutien. Grasimea din spate arata urat si afecteaza chiar si femeile slabe. bridgetjones.com Iti vom spune cum sa scapi de acea grasime enervanta din spate.

Intarirea spatelui: asigura un spate puternic

Browserul dvs. nu poate reda acest videoclip. omahapublicpower.org

Videoclip de Diane Buckstegge

Pierde in greutate in special pe spate – este chiar posibil?

Inainte de a ajunge la exercitiile impotriva grasimii din spate, putin amortizor: Din pacate, slabirea pe spate nu este posibila fara alte amanari (nu poti face asta nici pe stomac). Grasimea din spate dispare doar daca ne reducem procentul total de grasime corporala – asta inseamna ca pierdem in greutate in general. Daca vrei sa scapi definitiv de grasimea din spate, ar trebui sa faci 20-30 de minute de antrenament cardio de doua pana la trei ori pe saptamana si, de asemenea, sa fii atent la o dieta sanatoasa. hughnet.com

Sfat: Fie pentru a pierde in greutate, a construi muschi sau pentru o dieta sanatoasa: la goFit cu gofeminine va puteti crea propriul plan de nutritie individual pentru fiecare obiectiv. *

Daca faceti in mod regulat exercitiile speciale impotriva grasimii din spate, veti obtine rezultate si mai repede: va veti intari intregul nucleu si muschii spatelui si veti obtine o silueta mai slaba si mai stransa si ati terminat deja o parte din antrenamentul de forta. In plus, exercitiile previn chiar si durerile de spate. piecesofmyheartmosaics.com Perfect pentru toti cei care stau mult timp la serviciu. Deci este o situatie de castig-castig!

Iata 5 exercitii eficiente pentru grasimea din spate:

Exercitii impotriva grasimii din spate: 1. Superwoman

Intindeti-va pe burta, cu bratele in unghi drept fata de corp. thebestmotorcycletrailers.com Incordati-va stomacul si fundul si ridicati pieptul si picioarele de pe podea in acelasi timp. Tineti 30 de secunde, inspirati si expirati usor. Apoi puneti-l jos pentru scurt timp, inspirati si expirati profund si ridicati din nou. granchat.com Repetati de trei ori in total.

Versiune profesionala: bratele nu sunt indoite, ci drepte inainte. Vederea este orientata spre pamant. bnzc1.com Ridica-ti pieptul si picioarele de pe podea si misca-ti picioarele si bratele in sus si in jos ca o foarfeca. Nu uita sa respiri. Dupa 30 de secunde, puneti-l jos pentru scurt timp, inspirati si expirati. hai5.com Repetati in total de trei ori.

Exercitii impotriva grasimii din spate: 2. Cantare de podea

Acest exercitiu nu numai ca strange muschii adanci ai miezului si spatelui, dar antreneaza si echilibrul. centerpointenergyarkla.com Pentru a face acest lucru, stati in picioare si mutati greutatea pe piciorul drept. Intindeti piciorul stang drept inapoi si, in acelasi timp, duceti partea superioara a corpului si bratele intinse inainte.

In mod ideal, bratele, spatele si piciorul stang sunt intr-o singura linie. ioffershoes.com Incordati-va stomacul si fundul si tineti apasat timp de 15 secunde. Inspirati si expirati adanc in stomac. Aduceti picioarele si bratele la mijloc, indreptati-le pentru scurt timp si reveniti la solzi. visainformation.mobi Repetati de trei ori in total, apoi schimbati picioarele.

Sfat de lectura: o postura mai buna, mai putina durere: cele mai bune 3 exercitii pentru spate

Exercitii impotriva grasimii din spate: 3. Cvadrupedii

Intra in pozitia cu patru picioare pe un covoras de antrenament (aici pe Amazon *). unicach.com Mainile sunt sub umeri, genunchii sub solduri. Acum extindeti incet bratul drept si piciorul stang, astfel incat bratul, spatele si piciorul sa formeze o linie dreapta. Trageti buricul spre interior si strangeti fundul. gudangmusik.com



  • juridice
  • bongacams
  • polonia keno
  • cicatridina
  • iphone xs
  • librarie net
  • retro radio
  • traducere italiana romana
  • mobila
  • vremea
  • film porno
  • stare declaratii
  • perfect girls
  • nike air
  • bradley cooper
  • укрнет
  • super bet
  • yo
  • key drop
  • radio europa fm





Tineti aceasta pozitie timp de 15 secunde si inspirati si expirati profund. Apoi reveniti in pozitia patruped si repetati exercitiul pe cealalta parte. Un total de 5 repetari pe fiecare parte. dingxiang.biz

Versiune profesionala: intindeti bratele si picioarele in timp ce inhalati. Apoi, in timp ce expirati, aduceti-va piciorul si bratul inapoi spre corp si, in timp ce inspirati, intindeti-le din nou. Repetati timp de 30 de secunde. 4banff.biz Apoi schimbati partile.

Citeste si: Muffin Top Challenge: Gata cu slanina peste talie

Exercitii impotriva grasimii din spate: 4. Canotaj cu un singur brat

Cu canotajul cu un singur brat, nu numai ca iti intaresti spatele, ci si muschii bratelor. magnoliadecor.com Asadar, acest exercitiu nu numai ca reduce grasimea din spate, ci si face sa dispara bratele fluturate. In sala de sport poti folosi pentru asta o banca plata si doua gantere de 1,5 kg (disponibile aici pe Amazon *) – acasa poti folosi si canapeaua.

Asezati genunchiul drept pe capatul bancii sau al canapelei si sprijiniti-va cu mana dreapta. searchedreveal.com Piciorul stang este stabil pe podea. Asigurati-va ca spatele este drept – nu trebuie nici sa va cocosati si nici sa nu cadeti intr-un spate gol. Acum ia haltera sau sticla de apa in mana stanga si trage-ti bratul inapoi pana cand bratul formeaza un unghi drept. feisbuk.com Coatele si umerii sunt la aceeasi inaltime. Aduceti mana inapoi in jos si inapoi in sus.

Incepatori: 3 x 15 per parte, schimbarea la 15 latura

Avansat: 3 x 15 pe fiecare parte, abia apoi schimbati laturile

Exercitii impotriva grasimii din spate: 5. empoweredbyendurance.com Scandura

Scandura, numita si suport pentru antebrat, este arma secreta pentru un corp strans, definit. Pentru a face acest lucru, intra in pozitia de push-up si aseaza-ti antebratele pe podea, astfel incat coatele sa fie sub umeri. Apoi apasati degetele de la picioare. cinepolis.co

Foarte important: trage-ti buricul spre interior si incordeaza-ti fesele strans. Acest lucru asigura stabilitatea si previne caderea spatelui intr-un spate gol. Controleaza-ti postura – fesele si umerii ar trebui sa fie in linie. Inspirati si expirati calm si tineti.

Incepatori: 3 x 30 de secunde, asezati scurt intre ele

Avansat: 3 x 1 minut, asezat scurt intre ele

Ascunderea grasimii din spate: Asa arata spatele tau mai subtire

Pot trece cu usurinta cateva saptamani inainte ca antrenamentul sa ofere rezultate vizibile. Pana atunci, iti poti ascunde optic grasimea din spate cu cateva trucuri. Cel mai important lucru: sutienul trebuie sa se potriveasca. Daca porti un sutien prea stramt, adica cu un sub bust prea mic, partea din spate se taie neatractiv si grasimea din spate apare si mai mult. Daca sutienul are marimea potrivita, silueta ta va parea mai subtire pe ansamblu.

Daca vrei ca grasimea din spate sa fie ascunsa, ar trebui sa alegi si topuri decupate lejer sau rochii din tesaturi fluide. Se joaca deosebit de bine in spate. Pe de alta parte, ar trebui sa tineti degetele de la topurile stranse pe piele din tesaturi elastice daca doriti sa inselati optic rulourile.

Doriti mai multe antrenamente acasa, de preferat sa va alaturati? Urmariti videoclipurile noastre de fitness!

SCRISOARE

DE STIRI

Stiri, sfaturi si tendinte… avem multe subiecte interesante pentru tine!

Nota importanta la sfarsit: Un stil de viata activ, cu o dieta echilibrata si multa miscare este inca cel mai bun mod de a te mentine in forma si de a obtine sau mentine o greutate sanatoasa.