Sfaturi pentru stimularea chimicalelor cerebrale in mod natural

Pixabay

Problema stresului apare atunci cand lucrezi la inceput si sanatatea creierului la al doilea. Mindfulness este factorul tau de fericire.

Fericirea are o dimensiune biologica prin eliberarea anumitor substante chimice din creier cunoscute sub numele de neurotransmitatori sau hormoni fericiti. porno viole

A fi mereu pe pilot automat distragandu-va constant atentia atunci cand sunteti conectat la telefon si la retelele sociale, va submineaza fericirea.

Probabil ti se pare dificil sa stai departe de distragere si stres. Desi exista practici constiente pentru a reduce stresul si a-ti imbunatati coeficientul de fericire prin yoga, meditatie si exercitii de recunostinta. absolut porno

Dar, ce se intampla daca puteti ajunge sa includeti alte practici pentru a ramane fericit. Pentru un corp sanatos si mai productiv la locul de munca, cea mai buna abordare este sa ai o minte proaspata, sanatoasa si curioasa.

Fericirea este o stare de spirit care scade cu asteptarile noastre, iar stresul o face sa para complexa. porno guerre Fericirea are legatura cu o sanatate buna, deoarece gandurile pozitive reduc nivelul de stres si imbunatatesc sanatatea in consecinta pe termen lung.

Neurotransmitatorii sau substantele chimice ale creierului transmit semnale de la o celula nervoasa la alta pentru comunicarea intre celulele creierului, celulele glandei sau celulele musculare.

Dopamina initiaza sistemul de recompensa in creier pentru placere si, de asemenea , dependenta , asociata cu emotii pozitive si dorinta. kinsey wolanski porno In care oamenii dezvolta dorinta de a repeta comportamente placute care duc la eliberarea de dopamina.

Incercati sa va concentrati pe sarcini individuale, mai degraba pe mai multe sarcini, pentru a evita impiedicarea placerii dumneavoastra. In timp ce mananci, incearca sa te concentrezi pe gustul, aroma, aromele mancarii si evita sa citesti e-mailuri simultan si doar sa te bucuri de mancare. porno grosse femme Evitati sa va uitati la televizor in timp ce cititi o carte etc.

Faceti o pauza si sarbatoriti: impartiti obiectivele in obiective mici si sarbatoriti realizarea la fiecare pas, asteptand mai degraba succesul complet.

Spuneti „Nu” la prea multe optiuni: in fiecare zi incercati sa va restrangeti optiunile pentru a evita orice sarcina si confuzie. porno xxn Respectati-va angajamentele, daca sunteti luate pentru a evita presupunerea a doua.

Mergeti la activitati de placere rapide: jocul cu cainele, pictura si desenul, gatitul, sarbatorirea cu familia si prietenii ajuta la mentinerea anxietatii la distanta.

Fructe: banana (8µg / g), patlagina, avocado (4-5µg / g) are un continut ridicat de dopamina. absolute porno

Frunzele si fasolea de fasole de catifea au niveluri ridicate de dopamina cunoscute pentru efectele sale anti-parkinsoniene.

Niveluri scazute de dopamina in citrice (portocale), mar, rosii, spanac, mazare si fasole.

Serotonina este responsabila de fericire, buna dispozitie, bunastare, un somn mai bun si reglarea digestiei. porno pere fille

Nivelul serotoninei este afectat de stres, exercitii fizice si lumina soarelui. Un nivel mai scazut de serotonina duce la anxietate si obsesie. Meditatia si atentia sporesc nivelul serotoninei. magazine porno

  1. Rupeti-va relatia cu emotii negative: eliminati gandirea negativa prin restructurarea tiparului cognitiv. Gasiti gandurile negative din jurul vostru si observati vorbirea de sine negativa. Cand reusiti sa faceti acest lucru, puteti construi o emotie mai buna pentru fitness mental. petite porno
  2. Practicati atentia: in fiecare dimineata incercati sa stati 10-15 minute sau orice alta ora a zilei, daca va aflati sub un program incarcat. Fiind in momentul prezent, incercati sa va observati gandurile, senzatia fizica si emotiile in constientizare. Mindfulness nu se refera la efort deliberat de concentrare sau concentrare, mai degraba o observare a situatiilor prezente (ganduri, dorinte, durere) si lasarea ei sa treaca fara niciun conflict mental. porno portugal



    • kelly vedovelli porno
    • porno sensuelle
    • femmes fontaines porno
    • porno senior
    • porno mere
    • flashing porno
    • porno jupe
    • vieux films porno
    • porno 70
    • porno 90
    • chatte porno
    • film porno clara morgane
    • porno jeune ado
    • porno cheval
    • porno 80
    • porno zoophile
    • jessica alba porno
    • porno intense
    • porno cougar francaise
    • porno ivre




Alimentele bogate in folati precum broccoli, legume cu frunze verzi inchise, leguminoase, citrice, oua si sfecla rosie ajuta la scaderea depresiei.

Alimentele bogate in fibre, cum ar fi ovazul, cerealele integrale si legumele, pere maresc nivelul serotoninei, prin urmare, factorul de bine.

S-a constatat ca sursele de alimente fortificate cu vitamina D , cum ar fi laptele si produsele lactate, laptele de soia, oul si sucul de portocale, inverseaza tulburarile de dispozitie legate de sezon. porno college

Endorfinele sunt substante chimice asemanatoare opiaceului produse intern ca raspuns la placere si emotie, cum ar fi in timp ce mananca ciocolata, ardei iute sau alergatori.

Eliberarea de endorfina in creier afecteaza cresterea sau scaderea nivelului de serotonina.

O senzatie de senzatie fizica, cum ar fi bataile inimii crescute, sclipirea ochilor, palpitarea mainilor, zambetul sau rasul genereaza o gramada de pasiune, insotita de schimbari chimice in creier care duc la un sentiment de placere. acteur porno gay

Endorfinele amelioreaza anxietatea si durerea, reduc stresul, imbunatatesc starea de spirit si intaresc sistemul imunitar.

Alimente si endorfine: in timpul starii de stres sau durere, consumul anumitor alimente declanseaza eliberarea de endorfine.

De exemplu, ciocolata produce mai multe endorfine. family porno

Ardeiul iute (contine „capsaicina” chimica activa) stimuleaza eliberarea de endorfine ca parte a reducerii stresului cronic. Gogosele praf elibereaza endorfine si dopamina care ajuta la simtirea exaltarii.

Euforia indusa de zahar (calma si fericita) provine din consumul de prajituri, fudge si fursecuri. wwe porno

Modalitati de imbunatatire a eliberarii endorfinei in mod natural: mergeti la activitati precum meditatie sau yoga, somn de calitate, tehnici de respiratie si tratamente de acupunctura.

Glutamatul, cel mai important neurotransmitator care regleaza dezvoltarea si crearea conexiunii nervoase, imbunatateste, de asemenea, memoria si invatarea.

Invatati noi abilitati: cercetarea demonstreaza ca invatarea unor noi abilitati va ajuta sa invatati si sa pastrati mai bine si sa imbunatatiti substanta alba din creier responsabila de imbunatatirea performantei. porno dinge

Fructe de mare, rosii si produse, spanac, ciuperci, alge marine, soia, fasole fermentata, miso, parmezan, sosuri de peste.

GABA ( acid Gama-amino butiric) implicat in imbunatatirea concentrarii si a vederii si regleaza sistemul nervos. Nivelul sau scazut poate provoca depresie sau anxietate. porno brazil

Este nevoie de niveluri eficiente de GABA pentru a echilibra nivelurile ridicate de glutamat este un neurotransmitator de excitare. Excesul de glutamat este implicat in convulsii si niveluri scazute in coma. Glutamatul fiind un precursor al GABA (adica glutamatul este transformat in GABA in organism in mod natural) este nevoie de echilibru in nivelurile acestor substante chimice pentru efecte calmante. porno x art

Legume: rosii, spanac, ciuperci, cartofi, cartofi dulci, mazare

Cereale integrale: Ovaz, grau, orz, hrisca, orez

Nuci: castan

  1. Fii activ: Studiul arata ca activitatea fizica scade depresia si schimbarile de dispozitie.
  2. Incercati yoga si meditatia: practica zilnica a meditatiei reduce hormonul stresului (cortizol) si imbunatateste functia GABA.
  3. Luati probiotice: sanatatea intestinelor a fost asociata cu functia GABA, prin urmare, include alimentele probiotice in dietele dvs. porno hommes , cum ar fi iaurtul, chefirul si varza acra pentru un microbiom sanatos.
  4. Ia o ceasca de ceai verde: Prezenta epigalocatechinei galat (un antioxidant natural) in ceaiul verde stimuleaza functia GABA.

Serotonina din organism poate fi imbunatatita prin exercitii aerobe care ajuta la imbunatatirea starii de spirit si la promovarea relaxarii. nicki minaj porno Un somn bun noaptea imbunatateste, de asemenea, nivelul serotoninei.

Hormonii endorfina functioneaza ca un analgezic sau un calmant natural pentru a oferi un sentiment de fericire.

Eliberarea de endorfine scade tensiunea arteriala, durerea cronica si simptomele patologice.

Busuiocul sfant (cunoscut si sub numele de Tulsi in India) actioneaza ca un agent anti-stres datorita prezentei a trei compusi fitochimici si anume Ocimumozidele A, Ocimumozidele si 4-alil-1-O-beta-D-glucopironozil-2-hidroxibenzen. Acesti compusi anti-stres scad hormonul producator de stres corticosteron.

„Mancarea buna este fundamentul fericirii autentice” – Auguste Escoffier