Tandav (2021, sezonul 1) – Recenzie

Revista de pe canapea

16 ianuarie · 3 min citire

Tandav este o drama politica centrata pe partidul de control al Indiei condus de Devki Nandan (Tigmanshu Dhulia) de trei ori prim-ministru al Indiei, in drum spre a castiga ultimele alegeri si a-si pastra locul pentru a patra oara. porno lesbien français Fiul sau Samar Pratap Singh (Saif Ali Khan) plin de ambitie si vigoare aspira intr-o zi sa ia locul tatalui sau. astrid nelsia porno Devki are multa experienta si este incredintat de partidul sau si are o relatie foarte stransa cu membrii sai, in special Gopal Das Munshi (Kumud Mishra) si Anuradha Kishore (Dimple Kapadia). porno etranger Seria ii atrage pe spectatori prin plimbarea salbatica care urmeaza sa vina dupa ce partidul castiga alegerile asa cum era de asteptat. film porno ado Impreuna cu afisarea celui mai inalt soclu al politicii, se aprofundeaza si in politica studenteasca prin prezentarea alegerilor prezidentiale ale studentilor pentru o universitate din Delhi, care gazduieste printre ei Shiva Shekhar (Mohammed Zeeshan Ayyub) un student fara dorinta de a se murdari de politica, dar se afla totusi in centrul ei. porno tcheque Este o poveste care descrie realitatea brutala si istovitoare a politicii, a participantilor sai si a actelor suparatoare pe care aleg sa le foloseasca pentru a-si indeplini dorinta de a fi la putere. film porno trio

Tandav incearca sa surprinda scenariul politic din India incercand sa creeze un partid fictiv si problemele acestuia. porno jeune gay Incercati este cuvantul pe care sa va concentrati in propozitie. film porno japonais Scriitorii au incercat sa preia povestea veche a dramelor politice si sa-i dea o intorsatura moderna, dar nu reusesc sa o faca. reportage porno Cu doar 9 episoade, isi propun sa joace o lipsa de povesti care inconjoara complotul principal. porno cuisine Include un numar de personaje clisee ale taramului politic. ladyboy porno Vremea in care scrierea a fost pastrata atat de rudimentar, dorind ca ea sa fie acoperita de o distributie de stele sau sa fie facuta sa arate asa de aceeasi distributie, poate fi o presupunere oricui. film porno homo Se simtea ca zilele de actiune proasta ale lui Saif Ali Khan se aflau in spatele sau, el aratandu-si talentul cu roluri care pareau sa fi fost facute pentru el. shakira porno Caracterul lui Samar i s-a parut perfect si la prima vedere, dar este in jos, la scurt timp. porno string

• porno gay fr
  • dream porno movies
  • porno gay jeune
  • porno turc
  • video porno pussy
  • porno culotte
  • danse porno
  • porno italian
  • cheval porno
  • film porno ancien
  • porno guadeloupe
  • jeune gay porno
  • porno douche
  • porno de dingue
  • porno chatte
  • sauna porno
  • thai porno
  • telecharger porno
  • dalila porno
  • petite fille porno

Sarah Jane Dias este jalnica si face o treaba groaznica portretizand sotia lui Samar. porno italien vintage Departamentul de muzica a aratat un potential atat de mare, dar nu este deloc perfect utilizat de serie pentru a-l face chiar si putin mai bun. africa porno Acum cateva zile pentru a pastra divertismentul creatorilor autentici si autentici, pastreaza dialogurile nefiltrate, aici acel sentiment de cruditate se simte fortat cu un limbaj puternic, care pur si simplu nu se potriveste cu unii dintre membrii mai vechi ai distributiei si se adauga la agonia serialului. porno entre hommes

Mishra si Kapadia sunt oarecum suportabile si bine turnate. actrice porno asiatique Sunil Grover, in calitate de om favorabil pentru personajul lui Saif, este placut, jucand tipul de rol in care nu suntem obisnuiti sa-l vedem. porno gay amateur Setarea locatiei si fundalul au fost descrise bine de catre cinematografii care nu au oferit prea multe ocazii de a se plange. video porno perfect In cele din urma, unii dintre membrii distributiei si personajele mai putin relevante sunt foarte bine distribuiti si reprezentati, numirea lor ar fi o sarcina dificila, datorita, asa cum am mentionat anterior, lipsa numarului lor.

In concluzie, Tandav incearca sa faca prea mult – prea multi actori, prea multe subploturi, personaje extreme, dialoguri alungite si, in cele din urma, o multime de interpretari excesive. Nu se apropie nici pe departe in categoria must-watch din serialele indiene si se afla la cativa kilometri distanta de continutul excelent produs in trecutul recent. Speram ca pot face mustrari si pot crea sezoane suplimentare care pot indeplini cel putin cateva asteptari.

Actorie- 7

Turnare- 8

Cinematografie- 8