Viata mea, blogul meu si scoala B sunt undeva intre: DAK – Versiunea lunga

Ok, a trecut o saptamana de la DAK. Procesul de durere s-a terminat aproape si cred ca sunt gata sa vorbesc despre asta. M-am inteles cu toata situatia si sunt dispus sa o accept. DAK s-a terminat. Trebuie sa ma intorc la viata mea obisnuita pana in august. Suspin.

DAK a fost minunat. De la inceput pana la sfarsit, nu am avut decat un moment bun. Am cunoscut niste oameni cu adevarat misto, mi-au raspuns toate intrebarile la Kellogg si chiar am avut grija de locuinte pentru urmatorii doi ani! Iata o expunere nu atat de sumara a evenimentelor –

joi

Ajunsi in jurul orei 14:30. Sunati unul dintre cabbii Evanston pentru o ridicare forfetara de la aeroport la Evanston. Odata ce trecem granita in Evanston, contorul lui se aprinde in mod misterios. Sunt ca „WTF?” El spune ceva in engleza sparta despre asta fiind „afacerea lui”, careia ii raspund: „este o rata forfetara, 28 dolari sunt tot ce platesc”. Dupa aproximativ cinci minute, el apasa un buton, iar contorul se opreste. Cand ma renunta, spune ceva de genul: „Contorul a continuat din intamplare. Trebuie sa fi continuat cand sunam la un alt tarif. Intelegi, nu?” Da, am inteles ca ai incercat sa ma smulgi, dipshit. Dar am sapat. Tocmai ajunsesem la minunata casa McManus, caminul lui Kellogg. Stateam cu o gazda de studenti, dar habar nu aveam ca este la camin. Imi sun gazda pentru a-l anunta ca ” Sunt acolo si sa ma las sa intru, dar el nu ridica. Uh oh. Combinat cu incidentul in cabina, acesta nu este modul in care mi-am dorit sa inceapa weekendul.

Array

In cele din urma, iau legatura cu el, bla, bla, imi arata in jur, etc. El spune ceva de genul: „Oamenii vorbesc mereu despre ca McManus este un camin, dar chiar nu. Este o cladire de apartamente.” Da … este un camin. Caminul meu din underrad avea o camera de zi (comuna), cu bucatarie si dormitor sau doua atasate la ea. Asta a fost tot McManus. Atunci cand scaunele sunt cele cu tesatura rosie sau albastra si bratele de lemn care merg pana la capat pentru a se conecta la picioare, este un camin. Asadar, stiam ca cu siguranta nu o sa locuiesc in McManus.

Dupa intalnire si salut cu gazda, am intalnit o gramada de doi ani care isi faceau in curand apartamentele vacante disponibile pentru spectacol. Am vazut trei dintre ele, apoi l-am cunoscut pe amicul meu de facultate in Wicker Park pentru cina si bauturi. Vremuri bune. M-am intors in jurul noptii si am aflat ca ar trebui sa fac un buget de 45-60 de minute, daca vreau sa duc linia purpurie in centrul orasului.

vineri

S-a sculat la timp pentru a obtine ultimele resturi de mic dejun la DAK. Mi-am urmat „sectiunea” in sala pentru intampinarea obligatorie de 1 ora. Nu-i rau. Directorul de admitere s-a ridicat si a citit mici fragmente de o linie din aproximativ 40-50 de eseuri ale solicitantilor pentru a ne spune despre „cine sunt colegii de clasa”. Am fost putin surprins cand am auzit o linie care suna vag familiara …

Dupa toate astea, am mers la o chestie de spargator de gheata cu sectiunea noastra, unde a trebuit sa invatam despre patru oameni care stau langa noi. Indiferent de. Crap-urile tipice ale scolii b. Oricum, a fost bine sa intalnim cel putin o gramada de oameni si sa auzim despre diferitele tipuri de medii pe care le-am avut. Dupa aceasta, am avut ceva mai multe rahaturi de auditorium. Subiect: academicieni. Nu-mi pasa. In schimb, Am plecat sa ma intalnesc cu acest tip, pe care amicul meu de la GSB il stia de la clasa sa de asociati de vara la banca XYZ si sa-i vorbesc despre recrutarea de vanzari si tranzactii la Kellogg. Dupa cum stiti cu totii, Kellogg nu este cunoscut pentru programul sau financiar asa cum sunt Chicago sau Wharton. Asadar, recrutarea a fost in mod evident o preocupare pentru mine. Daca as vrea sa fiu bancher eu, stiam ca va fi bine. Kellogg are multe din asta. Dar S&T este o alta poveste. Auzisem lucruri amestecate, asa ca voiam sa aud de la cineva care a trecut prin ea. Povestea scurta, mi-a respins toate preocuparile si, in plus, ca bonus suplimentar, mi-a spus ca, cu fondul meu, voi iesi cu usurinta printre ceilalti. Dupa ce i-am spus amicului meu la GSB toate detaliile, el a fost ca „tipule, du-te acolo”. Asa ca, in jurul acelui moment, am decis sa ma duc la Kellogg.

Urmatorul a avut un pranz cu profesorii care vorbeste despre un anumit traseu – finante, consultanta, marketing, etc. Apoi, am avut urmatorul exercitiu de teambuilding in sectiune, unde ne-am despartit si am construit turnuri din bastoane de spaghete si mamaliga. Mult mai greu decat ai crede. Am aflat ca echipa mea a functionat mai bine atunci cand nu exista o conducere clara si delegarea de roluri. Prima data in jurul tuturor am avut o idee generala despre ceea ce incercam sa facem si astfel oamenii au facut doar piesele pe care le-au vazut necesare. A doua oara cand am delegat, lucrurile nu au fost la fel de netede si mai haotice. Lectie atipica de scoala b. Mi-am dat seama ca persoanele implicate trebuie sa fie destul de inteligente pentru ca prima metoda sa functioneze sub o asemenea presiune de timp, asa ca macar ma simteam mai increzator in viitorii mei colegi de clasa. Atunci am avut o mini-clasa, care a fost aproximativ 1 ora, cu doi profesori care fac un exemplu despre cum este o clasa la Kellogg. Probabil au avut cei mai buni profesionisti pentru aceasta parte si a aratat. Clasele au fost distractive si interesante (stiu, nebun, nu?). Apoi am dat jos urmatorul lucru pentru a face un pui de somn. Micul dejun era devreme si m-am dus la culcare tarziu. Redwolf nu functioneaza bine fara somn. Aveti aproximativ 30 de minute de odihna si a coborat la „TG”. TG este Kellogg vineri de baut in cladirea principala. Dureaza aproximativ o ora sau doua, au butoaie si niste bere buna imbuteliata si este gratuit! GSB are ceva similar numit „Liquid Preference”. Sunt sigur ca toate scolile b. Atunci au avut si targul KWEST, asa ca am aflat despre diferitele excursii de o saptamana pe care studentii Kellogg care le pot intra in saptamana inainte de a incepe. Exista cateva destinatii foarte frumoase. Am vorbit cu niste oameni pe care ii cunosteam din NY, apoi am mers cu o noua sectiune pentru a lua cina la un restaurant local Evanston. Am mers la unul dintre gratii. Mancarea … nu este atat de buna. Dar, avea avantajul de a fi barul unde toata lumea avea sa se intalneasca mai tarziu. M-am distrat de minune la cina, am vorbit foarte mult cu unul dintre „JV-urile” (altele semnificative ale studentilor Kellogg) si am obtinut scaderea de la ea si acest pui de anul I la intalnirile vazute si sansele mele. Lucruri bune ;-). Dupa cina ne-am intors in zona barului si m-am trezit asezat la o masa cu doi baieti din primul an. In intervalul urmatoarelor 20 de minute, cinci fete fierbinti din primul an au venit. Da, cinci fete la intamplare (mai mult sau mai putin) si ma refer la fierbinte (ca un singur tip, acestea sunt doamnele foarte importante; scuze, daca sun crass). Am fost impresionat. In acel moment am fost cu adevarat convins ca ‘

sambata

Am decis ca dupa noaptea precedenta voi sari orice a fost planificat pentru dimineata. S-a ridicat in jurul orei 11 dimineata, a facut-o tocmai la timp pentru pranz cu studentii vorbind despre recrutare. Practic am auzit aceleasi lucruri pe care le-a spus tipul cu care am vorbit vineri, asa ca m-am simtit si mai increzator. A fost bine sa-l aud si de la un an. Am auzit ca primul DAK nu a facut o treaba atat de buna pe acest aspect, asa ca am scrutat mai mult. Apoi ne-am indreptat din nou in sala de audiente pentru grupul de discutii despre fosti. Sa observat ca au fost mult mai putini oameni decat vineri. Am trecut prin acest panou si am plecat apoi sa fac cateva apeluri telefonice despre un apartament si am revenit la timp pentru urmatoarea prezentare despre „Kellogg Experience”. Practic, s-a vorbit doar despre unele cluburi si lucruri unice precum GIM. Sincer, sincer Nu-mi amintesc atat de multe despre asta, deoarece am plecat sa-l sun pe tip despre apartament. Au existat unele probleme cu altcineva care a semnat un contract de inchiriere, dar atunci s-a gandit sa dea rezerva, etc. In momentul in care am terminat, prezentarile s-au terminat si acum era timpul sa merg la targul clubului. Trebuie sa vorbesc cu reprezentantii de la toate cluburile din campus, mi-am dat seama la care probabil ca ma voi alatura si, la scurt timp dupa aceea, m-am intors la McManus cu o ora pentru a face liber inainte de cina de inchidere si de noapte. In momentul in care am terminat, prezentarile s-au terminat si acum era timpul sa merg la targul clubului. Trebuie sa vorbesc cu reprezentantii de la toate cluburile din campus, mi-am dat seama la care probabil ca ma voi alatura si, la scurt timp dupa aceea, m-am intors la McManus cu o ora pentru a face liber inainte de cina de inchidere si de noapte. In momentul in care am terminat, prezentarile s-au terminat si acum era timpul sa merg la targul clubului. Trebuie sa vorbesc cu reprezentantii de la toate cluburile din campus, mi-am dat seama la care probabil ca ma voi alatura si, la scurt timp dupa aceea, m-am intors la McManus cu o ora pentru a face liber inainte de cina de inchidere si de noapte.

Cina de inchidere a fost la Muzeul Stiintei si Industriei. A fost destul de dragut. Mancarea a fost in regula, bauturile nu au fost gratuite. Apoi ne-am urcat intr-un autobuz pentru a merge la Zellas, un club / lounge din centrul orasului. Soferul autobuzului a decis sa parcurga cel mai ridicol drum pe care l-am vazut vreodata sa ajung acolo, mergand spre vest, apoi spre est, apoi spre vest, apoi spre est, asa ca, in timp ce eram printre primii care plecau, cred ca am fost printre ultimii care au ajuns. Oricum, Zellas a fost o perioada buna. M-am intalnit cu un alt amic de la GSB, care statea cu prietenii lui Kellogg pe care ii stia de la underrad, a aruncat inapoi o gramada de fotografii, a avut un moment nemaipomenit, m-am trezit sa-l sun o noapte in jurul orei 1:30. Dar, aveam nevoie disperata de mancare asa ca m-am dus la Dunkin Donuts si, prin urmare, am ratat autobuzul. Autobuzele au plecat la fiecare 30 de minute, deci nici un fel. S-a intors inauntru, 2:10 am facut rostul si nu a aparut niciun anunt despre autobuzul de la 2:00 am. M-am gandit ca este mai sigur sa urc doar in autobuz, deoarece de la 2:30 am fost ultimul autobuz inapoi. Cativa oameni s-au urcat in autobuz, dar 2:30 am venit si au plecat fara niciun anunt, lasand in urma multi multi. Oh, bine, le da nastere.

Din nou, am avut un sofer de autobuz retardat, asa ca au fost 4:30 dimineata cand ne-am intors (cu schimbarea orei in acea noapte). Mi-am verificat e-mailul, deoarece a trebuit sa completez o cerere pentru apartament si sa o trimit prin e-mail inapoi proprietarului, astfel incat sa putem avea un contract de inchiriere pana duminica. In e-mail a spus ca „ar trebui sa ne intalnim la 11:00”. Era ora 5 dimineata. Eram suparat. La naiba.

duminica

Cumva m-am trezit la 11 dimineata. Fara alarma, doar instinct (daca ai sti pe Redwolf, vei fi cu adevarat surprins de acest lucru). M-am simtit destul de rau, dar m-am reunit si am vorbit cu tipul si am spus ca ne vom intalni la pranz. Am venit sa iau micul dejun, am vazut niste underrads cu adevarat atragatori, m-am dus la noua mea casa, am semnat un contract de inchiriere si am stiut in acel moment ca voi merge cu siguranta la Kellogg ;-). Am fost la aeroport, am urcat intr-un zbor de asteptare spre casa inainte ca marea furtuna sa loveasca cu adevarat si sa ajunga acasa pana la 19:00. A fost un mod minunat de a incheia un weekend cu adevarat minunat.

Epilog

Dupa cum stiti cu totii, ma duc la Kellogg toamna. DAK mi-a vandut. Oamenii m-au intrebat in timpul DAK daca am „baut koolaidul”. UM, nu? In timp ce sunt vandut pe Kellogg, nu cred ca voi ajunge sa fiu unul dintre aceste tipuri de „Rah Rah” Kellogg. Si, desi cred ca Kellogg va fi minunat, nu cred ca va fi ca o calatorie acida. In schimb, ce zici sa spunem doar „sunt in autobuz”.

Oh, si o multumire speciala lui Clear Admit pentru nominalizare. Foarte apreciat.