Adormi repede: functioneaza cu aceste sfaturi

Nu te odihnesti noaptea tarziu si cauti sfaturi care sa te ajute sa adormi rapid? Va vom spune cele mai bune trucuri: Acest lucru va va ajuta sa adormiti mai repede si sa fiti mai odihnit dimineata!

Cei care doresc sa poata adormi rapid trebuie de obicei sa se lupte cu insomnia. Puteti recunoaste insomnia prin faptul ca aveti dificultati de a adormi sau de a ramane adormit pentru o perioada lunga de timp. Fie ca este neliniste interioara, chinuiala sau pur si simplu lipsa de oboseala – cauzele problemelor de adormire sunt diferite. www.herna.net Dar indiferent de unde provine insomnia: este istovitor pe termen lung.

Pentru ca tu sa adormi rapid, am adunat cele mai bune sfaturi pentru tine si iti spunem ce ar trebui sa eviti inainte de a merge la culcare.

In videoclip: 12 sfaturi pentru a face noaptea odihnitoare

Browserul dvs. lozd.com nu poate reda acest videoclip.

Videoclip de Jane Schmitt

# 1 Adormi repede: citirea si ascultarea te obosesc

Pentru a putea adormi rapid, ar trebui sa aveti un ritual de seara. Un sfat bine incercat si o solutie aproape perfecta pentru multi: Cititi inainte de culcare. cgi.mediamix.ne.jp Asa ca incearca sa o citesti usor. Cititul va poate ajuta sa va opriti si sa va relaxati. Cu toate acestea, nu ar trebui sa fie thrillerul psihologic captivant care te tine treaz pana la urma. crashsite.com

In loc sa citeasca pentru ei insisi, ascultarea cartilor audio sau a spectacolelor radio ajuta, de asemenea, multi oameni sa adoarma rapid. Ce povesti pe care le asculti depinde in intregime de tine, pot fi povesti din copilarie, cum ar fi „Micul Print” de Antoine de Saint-Exupery, „Cele trei semne de intrebare ???” sau ceva despre care sa zambesti, cum ar fi cartile autorului Christopher Moore, sau un thriller nu prea infiorator, precum „Glennkill” de Leonie Swann. „Ei bine, atunci, noapte buna!: Cea mai plictisitoare carte audio din lume” este o experienta de ascultare cu adevarat grozava citita de Bjarne Madel si disponibila aici pe Amazon * si este de fapt putin somnoros. blacktop.com

Selectie uriasa: aici puteti asculta carti audio prin Audible *.

# 2 Adormi mai bine: exercitiile fac diferenta

De asemenea, sa faci suficient exercitiu te poate ajuta sa adormi mai repede seara. O scurta plimbare de seara este ideala – te oboseste si dormi mai adanc. coolwhois.com

Cu toate acestea, daca exagerati cu efortul fizic seara, veti obtine exact efectul opus. Un antrenament intens in sala de sport te stimuleaza si te tine treaz mai mult timp. Prin urmare, ar trebui sa existe o pauza buna de doua pana la trei ore intre antrenament si ora de culcare. www.fotobug.net

Sfat video: Ca ritual pentru un somn odihnitor: yoga de noapte buna

Browserul dvs. nu poate reda acest videoclip.

Videoclip de Aischa Butt

# 3 Adormi bine: Pune-ti ceasul!

Daca ai probleme cu adormirea, ar trebui sa alungi ceasul din dormitor – sau cel putin din campul vizual direct. www.blogwasabi.com Altfel privirea ta rataceste iar si iar spre ceas si ajungi sa te superi din ce in ce mai mult pentru ca nu poti dormi. A adormi rapid devine imposibil.

In general, este intotdeauna logic sa ramai la ore fixe de somn. leadertoday.org Si aceasta ar trebui adaptata la ora de trezire si la durata ideala a somnului. Durata somnului este intotdeauna foarte individuala. In general, durata somnului scade cu varsta. mfs.jpx.biz

Femeile cu varste cuprinse intre 20 si 50 de ani ar trebui sa doarma in medie 7 pana la 9 ore pe noapte, relateaza portalul de sanatate a femeilor al BZgA.

# 4 Adormi repede in dormitorul intunecat si racoros

Nu ar trebui sa fie prea luminos sau prea cald in dormitor. De exemplu, o cina la lumina lumanarilor poate fi ritualul de seara ideal pentru ca tu sa obosesti. www.mydnstats.com Lumina slaba creste productia de hormon melatonina, care controleaza ritmul zi-noapte al corpului.

Asa-numitele ceasuri cu alarma de zi (cumparati pe Amazon *) va pot ajuta si atunci cand adormi, deoarece majoritatea dispozitivelor pot simula si un apus de soare – lumina este redusa treptat pana cand se stinge.

Temperatura ideala a camerei ar trebui sa fie intre 16 si 19 ° C. bdsm.auu.biz



  • yutube
  • saccsiv
  • вк
  • meteo timisoara
  • rezultate fotbal
  • cuptor electric
  • polonia
  • download chrome
  • stalin
  • isj iasi
  • portal feaa
  • temperatura bucuresti
  • epic games
  • olx auto
  • vagabond studio
  • download mp3
  • filme netflix
  • acatistul maicii domnului
  • academic info
  • m26





Temperatura corpului scade in timpul somnului, a indicat un raport de la Harvard Medical School. Prin urmare, un corp incalzit se poate odihni mai bine intr-un dormitor racoros, mai multe despre asta in #5.

Citeste si: stomac sau dormitor pe spate? De ce ar trebui sa dormi intotdeauna in ACEASTA pozitia!

# 5 Adormi mai bine cu sosete sau sticla cu apa fierbinte

Cercetatorii din Elvetia au descoperit intr-un studiu ca extremitatile calde te pot ajuta sa dormi mai repede si mai bine. outlink.airbbs.net Cand este cald, vasele de sange se extind. Acest lucru, la randul sau, ajuta la scaderea temperaturii corpului, care elibereaza melatonina si semnaleaza organismului ca este timpul sa se relaxeze.

Desigur, puteti face si un dus sau o baie calda inainte de a merge la culcare. www.nwscience.com Aditivii relaxanti pentru baie, cum ar fi uleiul de lavanda, pot favoriza, de asemenea, oboseala. Puteti adormi mai repede dupa o baie atat de relaxanta.

Exista o baie de relaxare cu lavanda pe Amazon *

Citeste mai mult: Powernap: DECI, ar trebui sa te culci in pauza de masa de acum inainte

# 6 Dormi repede cu paharul potrivit

Daca ai adesea dificultati in a adormi rapid, atunci ar trebui sa analizezi exact ce poti face mai bine inainte de a merge la culcare. forum.wonaruto.com Pentru multi, incepe dupa-amiaza. Pentru ca cofeina din cafea si ceai (ceaiul verde si negru) te poate aduce la somn noaptea. Chiar si obiceiurile alimentare va pot afecta somnul. www.katakura.net Desi un pahar de vin ne poate asigura ca unii dintre noi au senzatia ca ar putea adormi mai repede. Dar daca nu ramane cu paharul, fiecare picatura prea mare poate face exact invers. Prin urmare, cel mai bine este sa evitati complet alcoolul ca pahar de noapte. luvboutique.biz Apropo, acelasi lucru este valabil si pentru nicotina si tigari.



Mai bine: bea o ceasca de ceai inainte de a merge la culcare. Un ceai de somn sau calmant cu musetel, valeriana sau lavanda poate face mai usor sa adormi. www.morroccoaffiliate.com Bine de asemenea: un pahar de lapte cald (cui ii place si mierea).

Citeste si: Dormi mai bine: de ce ne simtim adesea atat de moale si ce ajuta impotriva acestui lucru!

Dormi mai bine: care sunt beneficiile Smartsleep & Co.?

Pe langa o serie de remedii casnice, exista acum si suplimente alimentare speciale care ar trebui sa asigure un somn mai odihnitor. districtaustin.com Unul dintre cele mai cunoscute este cu siguranta produsul „Smartsleep”, care a fost prezentat in „Die Hohle der Lowen” in 2018 si a reusit sa obtina o afacere de un milion de dolari acolo.

Smartsleep este o bautura cu vitamine care se ia inainte de culcare si se spune ca imbunatateste calitatea somnului. Pe Amazon predomina recenziile pozitive. www.butchermovies.com Dar nu putem judeca daca amestecul de vitamine sau efectul placebo este cu adevarat responsabil pentru efectul pozitiv.

Puteti verifica Smartsleep pe Amazon aici *

Sfat de lectura: spray-uri pentru somn in test: dormi mai bine si mai repede la apasarea unui buton?

Adormi rapid: asta se intampla atunci cand ai insomnie

Pe termen lung, lipsa somnului poate avea un efect negativ asupra lumii tale emotionale si asupra capacitatii tale de performanta si concentrare. Motivele frecvente sunt entuziasmul, stresul si grijile pe care le iei in pat cu tine si apoi nu te lasi sa adormi rapid pentru ca gandurile tale se invart constant in jurul lor.

Intalnirile viitoare, cum ar fi examenele, termenele limita sau evenimentele interesante, cum ar fi propria nunta, pot fi stresante – dupa programare insa, problema somnului se va normaliza din nou.

Cu toate acestea, daca problemele tale de a adormi sau de a ramane adormit persista cateva saptamani, ar trebui sa discutati cu medicul dumneavoastra despre asta.

Sfat de lectura: in sfarsit dormi din nou bine! 7 sfaturi pentru un dormitor sanatos


Scrisori de stiri

Stiri, sfaturi si tendinte. .. avem multe subiecte interesante pentru tine!

Continutul acestui articol are doar scop informativ si nu inlocuieste diagnosticul unui medic. Daca aveti nelamuriri, intrebari urgente sau plangeri, adresati-va medicului dumneavoastra sau farmacistului.

* Link afiliat