De ce constientizarea de sine mentala este buna pentru creierul tau

Nuanta

Mindfulness, terapia comportamentala cognitiva si alte practici conexe prioritizeaza aceasta forma de „auto-monitorizare”

Creierul uman are o capacitate remarcabila, pe care majoritatea o iau de la sine inteles si putini apreciaza pe deplin: se poate privi functionand.

Cu efort, puteti observa la ce se gandeste creierul dvs. porno chic si, de asemenea, la ceea ce face cu aceste ganduri – sentimentele, ideile, emotiile si indemnurile pe care le produce. Aceasta capacitate se incadreaza intr-o categorie pe care psihologii o numesc uneori metacognitie . porno coq (Practic, gandindu-se la gandire.) Si exista dovezi ca practicarea acestui tip de constiinta de sine mentala detine o putere terapeutica imensa. porno gay hard

„Introducerea acestei idei de auto-monitorizare este unul dintre primii pasi in terapia comportamentala cognitiva”, spune Michelle Newman, dr., Profesor de psihologie si psihiatrie la Universitatea Penn State. porno anal arabe „Cand aveti o constientizare mai mare a ceea ce face creierul, puteti face un pas inapoi si puteti avea o viziune mai obiectiva asupra lumii si a reactiilor voastre la aceasta”.

Terapia cognitiv-comportamentala (TCC) este printre cele mai sustinute dovezi si tratamente eficiente pentru depresie, anxietate, dependenta si afectiuni conexe. fornite porno Si Newman spune ca tipul de obiectivitate pe care il produce auto-monitorizarea este o componenta critica a TCC sub toate formele sale.

Auto-monitorizarea mentala se afla, de asemenea, in centrul practicilor de atentie, care s-au mutat in prim plan in lupta impotriva tulburarilor de dispozitie si a consumului de substante. moteur de recherche porno „Ceva in ceea ce priveste observarea propriilor noastre ganduri ne schimba relatia cu acestea”, spune Judson Brewer, MD, dr., Cercetator in atentie si profesor asociat de psihiatrie la Scoala de Sanatate Publica a Universitatii Brown. humour porno

In fizica cuantica, exista un fenomen cunoscut sub numele de efect de observator : oamenii de stiinta au demonstrat ca anumite particule subatomice isi schimba comportamentul atunci cand sunt observate. Si cu cat observarea este mai apropiata, cu atat schimbarea este mai mare. porno boruto Brewer spune ca ceva similar pare sa se intample atunci cand oamenii acorda o atentie mai atenta propriei minti.

„Cand incepem sa observam”, spune el, „descoperim ca nu putem fi la fel de prinsi sau identificati cu gandurile si emotiile noastre”. film porno 18 ans

Ca un foc de neglijat, emotiile negative tind sa dispara daca nu sunt completate continuu cu ganduri negative.

„Gandurile nu dau intotdeauna nastere la sentimente, dar cu siguranta continua sa traiasca”, spune Newman. porno shemale „De exemplu, vedeti ceva care este nedrept si aveti o reactie emotionala la acesta, iar apoi mintea dvs. intra in acest ciclu rumegator in care va ganditi la nedreptate peste tot, iar aceste ganduri perpetueaza sentimentul”. porno brasil

Impreuna cu acest tip de culegere de cirese umbrite de emotii, gandurile unei persoane pot deveni, de asemenea, partinitoare in moduri care modeleaza informatiile primite pentru starea de spirit a cuiva. „Puteti incepe sa reduceti sau sa aruncati orice informatie care contravine cu ceea ce simtiti”, explica ea. video porno coq nu



  • porno ado black
  • webchoc porno
  • porno soumission
  • film porno xxl
  • porno camerounaise
  • film porno soft
  • movie porno
  • porno xxxxx
  • penis porno
  • lesbian porno
  • porno aloha
  • karine le marchand porno
  • vidéo porno viol
  • laetitia lacourt porno
  • homme porno
  • femme de menage porno
  • afida turner porno
  • yoga porno
  • porno francais hard
  • mia kalifa porno




Acordand o atentie mai atenta modului in care toate acestea se intampla in creier – ceva ce se poate realiza prin practica – Newman spune ca este adesea posibil sa se faca schimbari utile. Puteti invata sa opriti intregul proces in primele sale etape si sa va redirectionati gandurile in moduri care sufoca sentimentele negative si comportamentele inutile sau nesanatoase pe care le incurajeaza. bon porno

Ca un foc de neglijat, emotiile negative tind sa dispara daca nu sunt completate continuu cu ganduri negative.

In timp ce tehnicile CBT folosesc auto-monitorizarea mentala pentru a identifica si aborda modele de gandire problematice, sustinatorii atentiei spun ca simpla observare a functionarii interioare a mintii poate realiza multe dintre aceleasi rezultate fericite fara a fi nevoie sa judece sau sa redirectioneze cu efort gandurile cuiva. porno perfectgirl

„In mod implicit, majoritatea dintre noi petrecem aproape fiecare secunda de veghe gandind fara sa stim ca ne gandim”, spune Sam Harris, dr., Neurolog, autor, gazda podcast si sustinatorul timpuriu al meditatiei mindfulness. rocco siffredi porno „Ne simtim identici cu gandurile noastre, asa ca suntem tinuti ostatici de ei.”

Invatarea faptului ca fiecare dintre noi are capacitatea de a ne observa propriile ganduri este Mindfulness 101 si un concept pe care Harris il exploreaza pe Waking Up, aplicatia sa de meditatie ghidata. porno beeg Dar una dintre ideile majore care vine cu practica, spune el, este constientizarea faptului ca tu si gandurile tale nu sunteti una si aceeasi. „Odata ce puteti iesi din fluxul de identificare cu gandul, chiar si pentru scurte momente la un moment dat, puteti inceta sa mai suferiti in multe moduri obisnuite”, spune el. actrice porno rousse „Este extrem de eliberator.”

Acest concept de decuplare identitate-gandire se refera la multe nume, inclusiv „dizolvarea ego-ului”. porno mario Iar beneficiile crearii unui anumit spatiu intre gandurile si identitatea cuiva apar din nou si din nou in cercetarea privind sanatatea si tratamentul mental. De exemplu, unele studii – multe dintre ele efectuate la Scoala de Medicina a Universitatii Johns Hopkins – au descoperit ca medicamentele psihedelice pot fi o forma puternica de tratament pentru depresie si alte tulburari ale dispozitiei sau consumului de substante. branlette porno Aceasta lucrare pe psihedelici a identificat atat auto-monitorizarea gandirii, cat si dizolvarea ego-ului ca fiind componente de baza ale experientei terapeutice.

Nu este o exagerare sa afirmam ca cultivarea constiintei de sine mentale – fie prin CBT, mindfulness sau ciuperci magice – este acum in centrul celor mai proeminente si promitatoare practici terapeutice ale psihologiei. porno vor

Dar, desi acordarea atentiei propriilor ganduri are un mare potential de a oferi confort si de a preveni durerea, acest potential ramane adesea neexploatat.

Exista nenumarate modalitati de a folosi constiinta mentala in avantajul cuiva. Recompensele pot schimba cu adevarat viata, dar necesita practica regulata.

Chiar daca nu faceti niciodata acest tip de antrenament o parte a vietii pe termen lung, Brewer-ul Universitatii Brown spune ca chiar si gustul practicii formale – de exemplu, un curs introductiv de atentie – poate oferi niste informatii durabile. „Nu stiu ca acesta este cazul, dar banuiesc ca este,” spune el. „Odata ce stim ca putem acorda atentie in acest fel, cred ca acest lucru ne ajuta sa observam cand ne blocam in aceste bucle de gandire negative”.

Aceasta observatie, adauga el, este adesea suficienta pentru a-si pune gandurile pe un curs diferit si mai sanatos.