Fapt separat de fictiune: adevarul surprinzator despre vitamina C

Poate chiar vitamina C sa previna raceala?

Acum cateva saptamani coboram, fara sa stiu, gripa. film porno lesbien Dar stiam ca ceva nu mai functioneaza, asa ca m-am tarat la cel mai apropiat magazin alimentar pentru a primi ingrijiri preventive. nomi porno Intr-un carucior plin cu picaturi de tuse, bulion si suc presat la rece, ochiul meu a prins un pachet portocaliu stralucitor pe raftul de sus. filme porno francais Se citea „ Suplimentul de sprijin imunitar aerian ”. woodman porno

In mod normal, as fi aruncat fara minte acest lucru in cosul meu de elixiri potentiali. tsunade porno

In schimb, am ezitat. porno perfect girl Nu mi-a trecut niciodata prin minte acest gand:

„Vitamina C este . franck gastambide porno . simpson bd porno . porno retro francais ce anume?”

Este super-suplimentul imunitar care ne-a spus parintii nostri sa il luam odata ce au luat vantul de raceala sau nimic mai mult decat un placebo inteligent comercializat?

Pe vremuri, vitamina C era un nutrient esential gasit in diferite alimente sau vandut ca supliment alimentar. arielle dombasle porno S-a imperecheat frumos cu o ceasca fierbinte de ceai de lamaie in zilele in care ne simteam putin sub vreme. porno cru

Astazi vitamina C s-a regasit intr-o serie de produse diferite destinate consumatorilor constienti de sanatate. porno trav De la seruri si rujuri pana la guma si tablete dizolvabile, laudam vitamina C pentru „ abilitatile sale de a sfida varsta ” si „ abilitatea de a lumina pielea ”, printre altele. porno secretaire

Singura problema este ca majoritatea oamenilor nu cunosc intregul adevar despre eficacitatea vitaminei C. porno drome

Potrivit Institutelor Nationale de Sanatate, vitamina C (sau acid ascorbic) este un nutrient solubil in apa gasit in unele alimente. nouveau porno Actioneaza ca un antioxidant si ne protejeaza corpul de daunele radicalilor liberi, cum ar fi poluarea aerului sau fumul. théâtre porno Vitamina C, de asemenea, ajuta organismul sa creeze colagen si imbunatateste absorbtia fierului de catre corpul nostru din alimentele pe baza de plante. porno dude

In timp ce vitamina C are unele beneficii sustinute stiintific, exista si afirmatii neintemeiate frecvente care au fost acceptate pe scara larga de catre publicul larg. porno francais complet

Potrivit Celeste Robb-Nicholson, MD Fost redactor sef, Harvard Women’s Health Watch ,

„Multi oameni iau suplimente de vitamina C in doze inutil de mari pentru a preveni sau trata diverse afectiuni pentru care eficacitatea sa este nedovedita. leighton meester porno Suplimentele de vitamina C au fost promovate in mod diferit pentru prevenirea bolilor cardiovasculare si a osteoartritei, evitarea arsurilor solare si imbunatatirea aspectului ridurilor. porno jeune française Niciunul dintre aceste pretinse beneficii nu a fost verificat in studii stiintifice.



  • porno spy
  • scene porno
  • hot porno
  • roman porno
  • porno français frere et soeur
  • porno tub
  • porno india
  • petite bite porno
  • porno malien
  • porno up
  • toro porno
  • badoo porno
  • fitness porno
  • porno suedois
  • porno kino
  • jujufitcat porno
  • film porno gay francais
  • massage thai porno
  • gay porno francais
  • porno xl





Poate ca cea mai cunoscuta si mai promovata utilizare a dozelor mari de vitamina C este de a preveni sau trata raceala obisnuita. Cu toate acestea, cea mai mare parte a dovezilor arata ca doza mare de vitamina C nu pare sa reduca riscul de racire.

O alta teorie populara este ca vitamina C poate incetini degenerescenta maculara legata de varsta si cataracta. Relatia dintre vitamina C si formarea cataractei este inca neclara, iar unele cercetari sugereaza ca vitamina C combinata cu alti nutrienti ar putea ajuta la incetinirea progresiei AMD. Cu toate acestea, nu exista dovezi clare ca vitamina C singura va reduce progresul pierderii vederii.

Deci, ar trebui sa luati mai multa vitamina C?

Ghidul dietetic al guvernului federal pentru americani spune ca oamenii ar trebui sa ia cea mai mare parte a vitaminei C din alimente.

„Alimentele intregi contin un complex de vitamine si micronutrienti care nu poate fi complet reprodus in suplimentul vitaminic. De asemenea, corpul tau absoarbe mai multa vitamina prin alimente decat printr-un supliment. ”- Francesco-Maria Serino, MD, dr.

Dieteticianul inregistrat Jillian Graves recomanda un aport zilnic de 75 mg pe zi pentru femei si 90 mg pe zi pentru barbati, care poate fi realizat consumand un kiwi sau jumatate de papaya.

De asemenea, puteti ajunge la aportul zilnic recomandat de vitamina C cu:

  • Citricele (cum ar fi portocalele si grapefruitul) si sucurile acestora, precum si ardeii rosii si verzi.
  • Alte fructe si legume – cum ar fi broccoli, capsuni, melon, cartofi la cuptor si rosii.
  • Unele alimente si bauturi care sunt imbogatite cu vitamina C.

Este posibil sa luati prea multa vitamina C, care poate provoca disconfort si crampe. In cazuri rare, dependenta de vitamina C duce la efecte secundare mai severe, cum ar fi pietre la rinichi si greata. Cel mai mare aport zilnic care nu prezinta riscuri este de 2. 000 mg pe zi.

In timp ce vitamina C poate fi hyped ca un supliment popular pentru a vindeca racelile si a stimula sistemul nostru imunitar, se pare ca dovezile privind eficacitatea pe termen lung sunt inca oarecum distorsionate.

La sfarsitul zilei, suplimentele precum vitamina C nu ar trebui sa se bazeze niciodata pe locul unui stil de viata sanatos si al unei diete echilibrate.