Masurarea progresului fara scara

Zilele trecute, am fost intrebat cum ma masoara progresul clientilor mei fara a utiliza scara. Am crezut ca aceasta este o intrebare atat de grozava, mai ales pentru oricine se gandeste sa practice mancarea intuitiva. porno tunisie Adevarul este ca, spre deosebire de dieta, cu alimentatia intuitiva, progresul nu este masurat in functie de cifre (desi intervalele de sanatate metabolice se pot imbunatati ca produs secundar al unei mai bune ingrijiri de sine). De fapt, concentrarea pe cifre precum greutatea, centimetrii pierduti / adaugati sau numarul de ori consumat impiedica procesul de vindecare. porno a 3 Daca va luptati in relatia dvs. cu mancarea si ati decis sa incepeti sa practicati alimentatia intuitiva, exista mai multi indicatori care va arata progresul fara a pasi vreodata pe un cantar, numarand o calorie, „punct” sau masurandu-va talia!

1. porno online Foame / plinatate – Iti permiti sa mananci neconditionat (mai ales cand iti este foame, dar uneori doar pentru ca vrei) si nu doar bazandu-ti mesele / gustarile pe timpul zilei si / sau pe numarul de ore dintre mese / gustari. De asemenea, devii mai constient atunci cand te simti satul si, de obicei, poti sa nu mai mananci pe baza acestor semnale. vrai porno

2. Reducerea stresului / anxietatii – Va bucurati de mancare cu o diferenta vizibila in ceea ce va simtiti atunci cand o pregatiti, o mancati si va simtiti dupa ce ati mancat-o. porno gaule In trecut, anumite alimente te-au lasat sa-ti doresti mai mult si, eventual, chiar sa te obsedezi de asta, dar cand ai inceput sa faci pace cu mancarea, stresul din jurul alimentelor se risipeste adesea. Acest lucru cu siguranta nu se intampla peste noapte, dar in cele din urma aruncarea alba in jurul mancarii va fi o amintire slaba. porno belge

3. Digestia conteaza – Multi dintre cei care mananca in mod constant alimente care nu sunt de acord cu sistemul lor digestiv nu sunt adesea adaptate la modul in care anumite alimente sau combinatii de alimente le fac sa se simta. porno medecin A deveni constient de acest lucru este o parte imensa a procesului de alimentatie intuitiva. Pentru unii, este important sa devina mai atenti la alegerile lor alimentare si / sau la combinatiile de alimente. cap d agde porno Acest lucru poate fi dificil in etapele initiale ale Mancarii intuitive, dar in timp, de obicei devine mai usor sa discernem acest lucru. De asemenea, pot fi necesare suplimente pentru a va ajuta. chubby porno

4. Mai multa varietate – Pentru cei care au alimente cu restrictii religioase bogate in calorii, grasimi sau carbohidrati, deseori limiteaza tipurile de alimente pe care le vor manca. porno luxure Fac acest lucru pentru ca se tem ca vor trece „peste bord” si nu vor mai putea sa nu mai manance odata ce vor incepe. Sunt adesea ingroziti de cresterea in greutate. amour porno Acest lucru este foarte frecvent si uneori poate tine oamenii intr-o rutina cu mancarea lor si deseori stagneaza sau previne vindecarea. A fi deschis si apoi a observa ca permiteti o varietate de alimente in dieta dvs. naturiste porno si ca mancati aceste alimente fara (sau cu anxietate redusa) sau frica este o crestere imensa!

5.



  • porno perfect
  • porno mia kalifa
  • rocco porno
  • sexo porno
  • chloe sanchez porno
  • porno cougars
  • porno punition
  • porno h
  • film complet porno
  • porno hardcore
  • desinhibition porno
  • tukif porno français
  • porno gay hetero
  • porno disney
  • film porno hard
  • porno hairy
  • porno gay francais
  • porno girl
  • film porno netflix
  • porno vint




Nu mai etichetati si judecati – Ati incetat sa etichetati alimentele ca „bune” vs. body swap porno „rele” sau „sanatoase” vs. „nesanatoase”. porno 1980 Etichete ca acestea creeaza o multime de vinovatie in ceea ce priveste alegerile alimentare si, in timp, elimina stima de sine. Etichetarea alimentelor ne determina, de asemenea, sa avem un atasament moral fata de alimente. porno belle femme Acest atasament face imposibil sa observi nivelul de satisfactie al mancarii si cum te vei simti fizic si emotional dupa ce ai mancat-o. Fara aceste cunostinte, alimentele vor continua sa fie vazute din punctul de vedere al caloriilor, grasimilor grase, carbohidratilor etc. jennifer lopez porno Odata ce reusiti sa treceti de judecatile dvs. cu privire la alimente, alegerile alimentare devin, de obicei, mai echilibrate nutritional. porno petit cul

6. Mai putina preocupare – In loc sa fii preocupat in mod constant de ce sa mananci, cat de mult sa mananci, cand sa mananci, etc. daughter porno poti pur si simplu sa fii atent si sa te bucuri de ceea ce mananci! Desi este cu siguranta acceptabil sa te gandesti la mancare si sa te bucuri de ea, a face acest lucru intr-un mod dezechilibrat / obsesiv nu este sanatos. Cand obsesia alimentara se diminueaza, mai este timp sa te bucuri de viata!

7. film porno romantique Mutati-va pentru distractie, nu pentru pedeapsa – Este uimitor ce se intampla cand punctul focal al exercitiului nu se refera la numarul de calorii arse, ci la modul in care miscarea va face sa va simtiti corpul. Cand criteriile dvs. alexandra daddario porno de alegere a miscarii se bazeaza pe modul in care va face sa va simtiti, mai degraba decat pe numarul de calorii care vor fi arse sau pe numarul de pasi pe care i-ati parcurs, puteti alege miscarea pe care o veti bucura si probabil o veti face in mod constant. Angajarea in miscari consistente este importanta pentru sanatatea metabolica (tensiunea arteriala, colesterolul din sange, zaharul), gestionarea stresului, sanatatea oaselor si bunastarea emotionala.

8. Opriti alimentele extreme – Stiti ca sunteti pe drumul spre libertatea alimentelor odata ce ati incetat sa mergeti la extreme alimentare, cum ar fi interzicerea zaharului rafinat, carbohidratilor, grasimilor sau alimentelor bogate in calorii. Cand ati ajuns intr-un loc in care recunoasteti ca toate alimentele pot fi savurate cu masura (ceea ce este diferit pentru toata lumea) si fara toata vina, acesta este un semn minunat! Odata ce ati inceput sa vedeti ca toate alimentele (cu exceptia unei alergii alimentare sau a sensibilitatii) pot fi savurate fara ca cerul sa cada sau politia de mancare urata sa judece intotdeauna fiecare bucata de mancare care va traverseaza buzele, sunteti pe cale sa obtineti mancare libertate!

Asadar, data viitoare cand va intrebati daca eforturile dvs. de alimentatie intuitiva „dau roade”, sper ca veti lua in considerare aceste repere non-numerice. Amintiti-va, a fi un Mancator intuitiv nu inseamna a fi „perfect” in jurul mancarii. De fapt, este exact opusul. Mancarea intuitiva este despre a ne permite sa fim mai flexibili in jurul mancarii, permitand in acelasi timp corpului nostru sa ne ghideze . Cand suntem „acordati” ceea ce are nevoie corpul nostru in loc sa ne concentram asupra numerelor, libertatea alimentelor si acceptarea corpului sunt posibile!

Esti gata sa faci o dieta si sa incerci sa mananci intuitiv? Daca da, bine pentru tine! Alatura-te noua grupului The No-Diet Sisterhood de pe Facebook, unde vorbim toata ziua despre alimentatia intuitiva si acceptarea corpului!