Pinten calcaian: exercitii pentru durerile de calcai acasa

Cei care sufera de pinteni calcaneasi simt dureri severe in picioare la fiecare pas. Cu toate acestea, puteti lua masuri impotriva problemei cu exercitii specifice. www.vacuumbubbles.com

Acest lucru ajuta impotriva pintenilor calcaielor

Seria foto cu 8 poze

Ce este un pinten calcanean?

Aproximativ zece pana la douazeci la suta din toti adultii sufera de pinteni calcaie, femeile mai des decat barbatii. Aceasta este o extensie osoasa pe calcai, care se formeaza in principal prin suprasolicitarea permanenta a fasciei plantare – placa tendonului de pe talpa piciorului. kkm.tempest.com Scurtarea muschilor gambei, supraponderalitatea si pantofii slabi pot fi, de asemenea, cauze.

Dar un pinten calcanean nu duce intotdeauna automat la durere. www.ponaflexusa.com Devine vizibil doar atunci cand placa tendonului devine inflamata – de obicei, intre 40 si 60 de ani pentru prima data. Durerea apare in principal dimineata dupa trezire si se simte ca si cum ati fost pasit intr-un ciob sau unghie. www.clubperfection.com

Pinten calcaian: exercitii pentru viata de zi cu zi

Exista mai multe metode de tratare a pintenului calcanear – de la branturi si perne pentru calcai pana la injectii antiinflamatorii si interventii chirurgicale. Cu toate acestea, acest lucru este rareori necesar. cedartreenest.com Un mijloc bland si durabil de a ameliora durerea si de a preveni pintenii calcaielor sunt exercitiile speciale de intarire si intindere pentru picioare si gambe.

Ai nevoie doar de putin timp pentru multe exercitii, motiv pentru care pot fi integrate perfect in viata de zi cu zi si efectuate confortabil de acasa. www.myhugong.com Ca ajutoare sunt potrivite obiecte foarte simple precum un prosop, o minge de tenis sau o minge speciala de masaj. 

1. www.sciencejobs.net Exercitiu cu mingea de arici

(Sursa: Wavebreakmedia / Thinkstock de Getty-Images)

Mingea ariciului – o minge de cauciuc cu varfuri mici si moi este considerata un ajutor eficient pentru exercitiile cu pinteni calcai. Puneti aceasta minge pe podea si lasati talpile picioarelor sa se rostogoleasca peste ea cu o presiune usoara timp de aproximativ trei minute. 3hq.zincandsmell.com Cum sa intariti muschii si ligamentele piciorului. Alternativ, puteti folosi o minge de tenis. www.retirementworkshop.com

2. Exercitiu cu prosopul

(Sursa: t-online. streitrealestate.com de)

Veti avea nevoie de un prosop pentru acest exercitiu pentru a intari muschii picioarelor. Pune-l pe podea si stai pe un scaun in fata lui. hqc.kiddicraft.com Apoi atingeti prosopul cu degetele de la picioare. Ridicati-l cativa centimetri de pe podea si apoi aruncati-l. hudsonltd6.com Apoi repeta totul de vreo zece ori cu ambele picioare. 

3. ihatekenosha-scion.org Exercitiu de intindere a gambei

(Sursa: t-online.de)

De asemenea, puteti folosi prosopul ca ajutor pentru un al treilea exercitiu. www.perfectbigass.com



  • remdesivir
  • registrul comertului
  • fac
  • impozit auto
  • tom hardy
  • wowhead
  • fan courier contact
  • gta 5
  • dogs
  • altex
  • sias
  • criptomonede
  • emoji
  • israel
  • mega mall
  • webex
  • myedenred
  • nokia
  • hero fiennes tiffin
  • chec aperitiv





Intindeti-va piciorul, infasurati prosopul in jurul piciorului si apoi trageti-l usor spre corp. Tineti tensiunea timp de 30 de secunde pana cand simtiti o intindere a gambei. www.fuckinghdvideo.com Apoi faceti o scurta pauza si repetati exercitiul de mai multe ori cu ambele picioare.

4. jasper-van-t-hof.com Rol fierbinte

Un exercitiu dovedit din fizioterapie este asa-numitul „rol fierbinte”. Poate fi folosit bine si acasa. www.twoeagles.com Pentru a face acest lucru, pliati un prosop pe lungime si apoi rulati-l. Acum umeziti-l cu apa fierbinte, dar nu trebuie sa fie inmuiat. www.abdulaziz.biz Acum bateti scurt carpa incalzita de mai multe ori cu talpa piciorului pentru a lasa un stimul de caldura sa actioneze asupra pintenului calcanear dureros. Acest stimul favorizeaza circulatia sangelui si are un efect relaxant asupra zonei dureroase. www.acocgr.org

Daca esti deosebit de sensibil la caldura, poti folosi si un prosop rece. Cu oricare dintre optiuni, nu ar trebui sa faceti exercitiul mai mult de zece minute. domyownpestcontrol.net

5. Exercitiu de intarire pentru picioare

(Sursa: t-online. de)

Stati pe o treapta si tineti-va de balustrada. Apoi glisati calcaiele suficient inapoi, astfel incat aproximativ jumatate din talpa piciorului sa fie inca pe scari. Acum coboara incet calcaiele in jos si apoi impinge-te in sus cu degetele de la picioare. Apoi coborati-l din nou si repetati totul de aproximativ 20 de ori. Ligamentele si muschii sunt intariti in acest fel.

Terapia si tratamentul pintenilor calcaie

Pentru a ameliora durerea acuta de calcai, ajuta la racirea piciorului si la ridicarea lui mai intai. O baie de picioare sau un masaj pot ajuta, de asemenea, la ameliorarea durerii. Pentru tratamentul pe termen lung al pintenilor calcaneare, medicul prescrie de obicei branturi ortopedice si fizioterapie . Chirurgia, pe de alta parte, este rareori luata in considerare. 

Daca durerea continua sa revina, exista si alte proceduri care se folosesc de obicei atunci cand remediile casnice si kinetoterapie nu ajuta si vrei sa eviti o operatie. In timp ce terapia cu unde de soc foloseste unde puternice de presiune pentru a sparge depozitele de calciu, terapia cu radiatii amelioreaza durerile de calcai cu o cantitate mica de radiatii. Cu toate acestea, are efect numai dupa mai multe sedinte.  

  • Dureri de picior: ce ajuta cu pintenii calcaie
  • Cand doare fiecare pas: asa se dezvolta pintenul calcaian
  • Dureri de picior: pinteni calcaneasi si alte afectiuni ale picioarelor
  • Branturi, pantofi si altele : pinteni calcai – asa ameliorati durerea din spatele piciorului

Mai multe despre subiect: Ce sa faci cu pintenii calcaiului?