Prevenire, Covid-19 si ciclul de vindecare

Fotografie de Gregory Pappas pe Unsplash

Prevenire, Covid-19 si ciclul de vindecare

De Deepak Chopra, MD MD

In acest moment, impulsul de a controla ultimele supratensiuni din COVID-19 s-a concentrat pe trei lucruri care au castigat publicitate non-stop: masti, distantare si vaccinuri. Bazandu-se pe ele a dat oamenilor speranta in fata pandemiei. Dar exista surse de speranta, inclusiv una noua tocmai adaugata la mix, despre care toata lumea ar trebui sa stie. papy porno

Aceste surse de speranta se bazeaza pe un aspect al vietii cotidiene care este obisnuit si in acelasi timp extrem de complex si misterios. In fiecare zi corpul tau trece printr-un ciclu de vindecare. Acest ciclu este produsul a miliarde de ani de evolutie, stabilind multe cicluri, ceasuri, bucle de feedback si mesaje chimice. douche porno Dar rezultatul este o resetare totala a sistemului corpului mintii in fiecare zi. Orice lucru care a iesit din echilibru este resetat si toate componentele sistemului se incorporeaza din nou asa cum au fost concepute.

Stilul tau de viata fie sprijina ciclul de vindecare, fie il impiedica. acteur porno Dupa decenii de progrese in domeniul sanatatii, stilul de viata al oamenilor s-a imbunatatit, dar pentru multi debutul pandemiei COVID-19 provoaca o perturbare majora, iar pentru unii acoperisul a cedat. Stilurile lor de viata au inceput sa impiedice ciclul de vindecare in cai.

· Rutinele zilnice au fost aruncate in haos. porno femme noir

· Exercitiul a fost neglijat.

· Distractiile pasive, cum ar fi trimiterea de mesaje text si navigarea pe Internet, au ocupat mai mult timp.

· Munca semnificativa a refuzat. porno horror

· Contactul uman a fost sever diminuat.

· Simptomele anxietatii si depresiei au fost marite.

· Stresul a coborat mai mult decat in ​​mod normal. porno marocain

· Somnul a devenit neregulat.

Unele noi cercetari fascinante din multe surse arata ca somnul este cheia. Multa vreme stilurile noastre de viata moderne ocupate au functionat in detrimentul somnului de noapte. porno scenario In acelasi timp, in mod ironic, importanta somnului regulat si sunet a crescut enorm. Sosirea pandemiei COVID-19 a largit acest decalaj intre modul in care traim si modul in care ar trebui sa traim.

Mai exact, cercetatorii au observat ca nivelurile de melatonina, „hormonul somnului”, par a fi implicate in cine se infecteaza si sufera de boli grave, urmate de leziuni potentiale de lunga durata ale sistemului nervos. porno story Concluzia unui articol lung si detaliat pe site-ul Atlanticului ofera o posibilitate remarcabila de speranta: Melatonina ar putea bloca virusul.

Dupa ce ati citit articolul, s-ar putea sa fiti motivati sa incepeti sa luati melatonina, care este usor disponibila peste tejghea, dar nu ar trebui sa modificati cu bucurie ciclurile hormonale ale corpului. COVID-19 nu va fi prevenit cu un supliment. jeune actrice porno Imaginea de ansamblu se refera la ciclul de vindecare. Nivelurile de melatonina indica un factor mai profund, care este somnul in sine. Somnul este conectat la tot ceea ce se intampla atunci cand suferiti ciclul de vindecare in fiecare zi. porno mature français

Insomnia si diferitele nereguli ale somnului elimina bioritmurile si ciclurile hormonale – atat de mult a fost bine stabilit. Privarea de somn este asociata cu aproape orice lucru pe care il influenteaza un hormon, ceea ce face lucrurile atat de cuprinzatoare incat cercetarea medicala este fortata sa izoleze si sa studieze parti mici ale intregii imagini, cum ar fi relatia dintre somn prost si diabet de tip 2, obezitate, somn apnee si depresie.



  • putain porno
  • film horreur porno
  • film porno complet
  • porno rdc
  • porno naine
  • porno gay ado
  • porno yoga
  • porno mature amateur
  • porno dominatrice
  • porno catherine ringer
  • clara morgane film porno
  • porno zoophilie
  • porno gay mature
  • xxn porno
  • porno carioca
  • porno cougar
  • porno jujufitcat
  • porno gaulois
  • porno lesbienne française
  • v porno




Medicina este preocupata de patologii de orice fel, dar ciclul de vindecare este despre starea de bine in ansamblu. netflix porno Pentru a sustine ciclul de vindecare, trebuie sa va adresati rutinei zilnice si sa faceti tot ce puteti pentru a corecta perturbarile cauzate de pandemie. Asteptarea pasiva a vaccinului nu are nicio valoare de prevenire si exista unele cercetari legate de vaccinurile antigripale care arata ca persoanele care dorm bine noaptea in zilele de dinaintea vaccinarii antigripale primesc mai multa eficacitate din vaccinare.

In termeni practici, ar trebui sa se acorde prioritate urmatoarelor etape, deoarece acestea se refera direct la imbunatatirea somnului si obtinerea la maximum a ciclului de vindecare:

· Dormiti la aceeasi ora in fiecare seara, inclusiv in weekend. tik tok porno

· Petreceti timpul la soare pe o plimbare zilnica, deoarece lumina soarelui promoveaza nivelul melatoninei.

· Exerseaza in fiecare zi, cel putin ridicandu-te si intinzandu-te la fiecare ora.

· Nu priviti ecranele luminoase timp de doua ore inainte de culcare. boy gay porno Lumina lor albastra suprima nivelul melatoninei.

· Reduceti distragerea pasiva si cresteti activitatile creative si munca care va provoaca mintea. Ciclul de vindecare este aruncat de un stil de viata pasiv. porno vintage french

· Acordati prioritatii somnului decat sa faceti alte lucruri noaptea tarziu.

Necesitatea acestor masuri a existat intotdeauna; COVID-19 i-a adus pur si simplu in relief. Restabilirea ciclului de vindecare la functionarea sa naturala are beneficii care se extind mult dincolo de pandemie. porno gay minet Dar ar trebui sa considerati acest lucru o baza, nu un raspuns complet.

Celelalte perturbari pe care le-am mentionat mai sus nu pot fi trecute cu vederea. Blocarile si distantarea sociala reduc automat contactul uman. porno daddy Oamenii la varste mai mici sunt predispusi la o expunere brusca la ceea ce simte o batranete rea: izolat, singur, deprimant si plictisitor. Cel putin trebuie sa pastrati contactul uman si sa faceti parte dintr-un sistem de asistenta activ, chiar daca acest contact este la distanta si implica apeluri telefonice, mai degraba decat sa iesiti la pranz sau sa va intalniti la serviciu.

Din toate directiile se aude ca pandemia duce la o resetare majora la scara globala. mariska porno Ceea ce se va intampla de fapt este inca speculativ. Traim in conditii de urgenta, ceea ce acorda prioritate masurilor de urgenta. Dar pe cont propriu puteti efectua cea mai importanta resetare care conteaza personal. bandes dessinées porno Resetati ciclul de vindecare si veti fi pregatiti pentru conditiile de urgenta si pentru lumea care va aparea dupa disparitia urgentei.

DEEPAK CHOPRA ™ MD, FACP , fondator al Fundatiei Chopra, o entitate non-profit pentru cercetarea bunastarii si umanitarismului si Chopra Global, o companie moderna de sanatate intreaga la intersectia stiintei si spiritualitatii, este o lume -pionier renumit in medicina integrativa si transformarea personala. Chopra este profesor clinic de medicina de familie si sanatate publica la Universitatea din California, San Diego si serveste ca om de stiinta senior la Gallup Organization. porno petite fille Este autorul a peste 90 de carti traduse in peste patruzeci si trei de limbi, inclusiv numeroase bestseller-uri din New York Times. Ultima sa carte, Meditatie totala(Cartile armoniei) ne ajuta sa atingem noi dimensiuni ale vietii fara stres si ale unei vieti vesele. In ultimii treizeci de ani, Chopra a fost in fruntea revolutiei meditatiei si urmatoarea sa carte, revista TIME, l-a descris pe Dr. porno italiano Chopra drept „unul dintre primii 100 de eroi si icoane ale secolului”. www.deepakchopra. com