Un nou studiu ofera „cele mai puternice dovezi” de pana acum ca exercitiile fizice ajuta la prevenirea depresiei

Activitatea fizica reduce depresia sau depresia reduce activitatea fizica?

Este un scenariu de pui si oua prin excelenta – si o intrebare care a afectat oamenii de stiinta de ceva timp. escorte iasi

Acum, datorita puterii genomicii moderne, un nou studiu publicat in JAMA Psychiatry ofera „cele mai puternice dovezi”, totusi, ca exercitiul are un efect protector impotriva depresiei. site cu dame de companie

Utilizand datele genetice a 300. cupidon matrimoniale barbati 000 de adulti, cercetatorii de la Spitalul General din Massachusetts au descoperit ca persoanele cu niveluri mai ridicate de activitate fizica au sanse mai mici de tulburare depresiva majora, potrivit cercetatorului principal Karmel Choi. relatii matrimoniale serioase

„Am gasit dovezi ca niveluri mai ridicate de activitate fizica pot reduce cauzal riscul de depresie”, a spus dr. dame de companie cu pret cluj Choi. matrimoniale .ro

De fapt, cercetarea arata ca inlocuirea comportamentului sedentar cu 15 minute de activitate viguroasa in fiecare zi poate reduce riscul de depresie cu aproximativ 26%. curve de centura

„In medie, a face mai multa activitate fizica pare sa protejeze impotriva dezvoltarii depresiei . curve cu curu mare . gds matrimoniale . dame de companie bucuresti sector 4 si orice activitate pare a fi mai buna decat niciuna. escorte ieftine bucuresti

In timp ce studiul a aratat ca activitatea fizica ar putea preveni depresia, nu a gasit dovezi ca diagnosticarea cu depresie sa afecteze capacitatea unei persoane de a face miscare. escorte orsova

Dar persoanele diagnosticate cu depresie sunt inca la un risc crescut de activitate fizica redusa, potrivit Joseph Firth, un cercetator senior la Universitatea Western Sydney, care nu a fost implicat in studiu. matrimoniale botosani femei cu poze

„Ar putea fi factori sociali, mai degraba decat genetica reala a depresiei. eve online learning curve

„Asadar, merita inca sa ne gandim la interventiile de activitate fizica pentru persoanele cu depresie”. dame de companie salaj

Folosirea exercitiilor ca prevenire

Dr. arad dame de companie Firth a declarat ca studiul a furnizat „cele mai puternice dovezi” pana in prezent pentru utilizarea exercitiului ca o strategie potentiala de reducere a riscului de depresie in populatia generala. jurnalul unei curve

„Depresia este in general considerata ca o epidemie, in special in societatile occidentale – multe tari se lupta cu rate ridicate ale acesteia”, a spus el. curve din calarasi

Aceste descoperiri ar putea informa in cele din urma noile scheme de sanatate publica, care utilizeaza activitatea fizica si exercitiile fizice pentru a reduce nu numai riscul de probleme de sanatate fizica, ci si pentru a combate epidemia de sanatate mintala. escorte din tg mures

Dr. public.ro matrimoniale Choi a spus ca una este sa stie ca activitatea fizica ar putea fi benefica pentru prevenirea depresiei, iar alta este sa ii faci pe oameni sa fie activi fizic. escorte milano

„Trebuie depusa mai multa munca pentru a afla cum se adapteaza cel mai bine recomandarile pentru diferite tipuri de persoane cu profiluri de risc diferite”, a spus ea. how to curve text in photoshop

„In prezent ne uitam daca si cat de multa activitate fizica poate beneficia diferitele grupuri cu risc, cum ar fi persoanele care sunt vulnerabile genetic la depresie sau cei care trec prin situatii stresante.



  • sait matrimoniale
  • anunțuri matrimoniale din constanta
  • escorte in pitesti
  • escorte navodari
  • curve sfantu gheorghe
  • escorte forum bucuresti
  • curve din dej
  • curve in deva
  • matrimoniale tirgoviste
  • matrimoniale timisoara femei cu poze
  • curve filmate pe ascuns
  • forum escorte valcea
  • matrimoniale herculane
  • iuda za roadrunner curve
  • 2 curve pe un scuter
  • escorte bv
  • curve din marghita
  • matrimoniale romania sibiu
  • escorte noi ploiesti
  • matrimoniale sebes




„[Speram] sa dezvoltam o mai buna intelegere a activitatii fizice pentru a promova rezistenta la depresie. ”

Folosind un cadru genetic

De ani de zile, cercetarile au demonstrat o asociere intre cresterea activitatii fizice si un risc redus de depresie.

Cu toate acestea, pana acum a fost dificil sa se stabileasca o relatie clara de „cauza si efect” si sa se excluda definitiv alte variabile confuzive.

Asadar, cercetatorii si-au indreptat atentia asupra geneticii – deoarece genele noastre ne sunt atribuite aleatoriu inainte de nastere si (in mare masura) independente de factorii de mediu si sociali.

Echipa a analizat persoanele care poarta variante genetice asociate cu o activitate fizica crescuta si daca aceste variante au avut un impact asupra riscului de depresie.

Rationamentul lor a fost ca, daca exercitiile fizice reduc incidenta depresiei, atunci persoanele care poarta variante genetice care le predispun la exercitii ar trebui sa fie proportional mai putin susceptibile de a deveni depresive.

Si tocmai acest lucru a fost gasit de cercetatori: niveluri mai ridicate de activitate fizica (masurate in mod obiectiv si indicate de variantele genetice asociate) au fost legate de niveluri mai mici de depresie.

Constatarile nu au fost reproduse atunci cand oamenii s-au auto-raportat de activitate fizica, sugerand ca oamenii ar putea sa nu fie buni in raportarea corecta a adevaratelor lor niveluri de exercitiu.

„Stiind daca un factor asociat cauzeaza efectiv un rezultat este important, deoarece vrem sa investim in strategii preventive care functioneaza cu adevarat”, a spus dr. Choi.

Nu este o strada cu doua sensuri

Pentru a afla daca relatia dintre exercitiu si depresie merge in ambele sensuri, cercetatorii au analizat, de asemenea, daca variantele genetice care predispun oamenii la depresie au fost asociate cu modificari ale ratelor de activitate fizica.

Cercetatorii au descoperit ca acest lucru nu a fost cazul – nu au existat dovezi care sa sustina ideea ca depresia insasi reduce ratele de exercitiu.

„Nu am vazut un astfel de model in datele genetice, indiferent de modul in care a fost masurata activitatea fizica”, a spus dr. Choi.

Oamenii de toate varstele pot beneficia de efectele exercitiilor asupra sanatatii mintale (

ABC Central Victoria: Larissa Romensky

)

Alex Parker, profesor de activitate fizica si sanatate mintala la Universitatea Victoria, a declarat ca descoperirea studiului ca inlocuirea comportamentului sedentar cu miscarea ar putea reduce riscul de depresie este in concordanta cu cercetarile anterioare.

„Cu siguranta exista o oarecare similitudine intre ceea ce au propus autorii in acest studiu ca conferind un efect proactiv . . . cu ceea ce stim din cea mai mare parte a studiilor care au analizat exercitiile pentru tratarea depresiei”, a spus profesorul Parker.

„Se pare ca exista o cale corecta de urmat in ceea ce priveste siguranta cu privire la doza de exercitiu necesara pentru efectele antidepresive.

Dar exista o sugestie ca, pentru a obtine beneficii pentru sanatatea mintala din angajarea in activitate fizica – doza de activitate ar putea fi mai mica decat pentru a obtine un beneficiu pentru sanatatea fizica.