Cum supravietuiesc veganii?

O explorare curioasa a unui nonvegan in dieta fara animale

Pentru unii oameni, cuvantul „vegan” inseamna o persoana care mananca doar salata pentru fiecare masa. Pentru altii, poate evoca imaginea unui Instagrammer inteligent care sustine un castron colorat, frumos aranjat de legume impodobit cu petale de flori. my porno

Am fost fascinat de veganism pentru o vreme, nu din motive morale sau etice personale, ci pentru ca am fost curioasa de mult: cum supravietuiesc veganii?

Imi place foarte mult mancarea. Am avut intotdeauna o relatie sanatoasa cu mancarea si mananc lucruri bune care imi hranesc corpul. big booty porno Sigur, ma bucur din cand in cand de o punga de chipsuri si, in functie de ocazie, o sa scutur o sticla sau doua de bere cu ghimbir – dar in marea schema de lucruri, mananc o varietate buna de alimente care incorporeaza ca cat mai multe grupuri de alimente sanatoase. Presupunerea mea de veganism – bazata in principal pe ceea ce vad pe Instagram si YouTube – este ca practicarea acestuia inseamna a trai un stil de viata extrem de restrictiv. porno cousine

Iata de ce. Recent, un popular „influencer” vegan raw numit RawVana a fost considerat „fals” cand a fost prinsa mancand peste la un restaurant. flm porno Cu peste 3 milioane de adepti, RawVana isi monetizeaza urmaririle prin carti electronice de slabit, truse de detoxifiere si un sortiment de alte marfuri. Se pare ca a inceput sa manance din nou produse de origine animala, deoarece dieta ei cruda vegana a determinat-o sa devina anemica limita cu simptome de premenopauza. tiktok porno In iulie 2018, un alt YouTuber numit Goal Guys le-a spus spectatorilor ca s-a infometat aproape din greseala cand a incercat veganismul timp de 30 de zile. In prima saptamana, si-a bazat dieta pe ceea ce credea ca ar trebui sa manance. vido porno Mesele sale constau in spanac, carnati vegani, o multime de fructe, o dovleac mare de nuca si avocado. In timp ce gama de produse alimentare suna sanatos, ii lipseau cerealele si legumele radacinoase pentru a-l ajuta sa ramana satul. cosplay porno Pur si simplu nu stia ca trebuie sa le manance.

Povesti de acest gen m-au facut sa ma intreb daca este posibil sa obtineti suficienta hrana si substante nutritive pe o dieta vegana stricta. film porno francais streaming Asa ca am decis sa o raportez. Cat de mult are nevoie o persoana din punct de vedere nutritional pentru a fi un om complet functional si echilibrat chimic? Informatiile pe care le obtinem despre veganism sunt adesea comercializate intr-un fel sau altul, perpetuand mituri precum detoxifierea – pentru asta sunt rinichii si ficatul – si cat de bine te vei simti. porno mature anal In loc sa am incredere orbeste in personalitatile de pe internet care imi vand planuri de masa, am decis sa ma uit la stiinta.

Studiul national de examinare a sanatatii si nutritiei raporteaza ca, in general, adultii americani nu consuma suficiente „vitamine A, C si E, calciu, magneziu, potasiu si fibre”. absolu porno Daca o persoana consumatoare de carne standard se lupta deja din punct de vedere nutritional, cum primesc veganii toate vitaminele si mineralele de care au nevoie?

Multi dintre noi suntem familiarizati cu piramida alimentara a USDA, care are cereale in partea de jos, fructe si legume pe al doilea nivel, acoperite de peste si lactate, urmate de carne, apoi de grasimi si uleiuri. Ceea ce piramida alimentara nu reuseste sa includa este conceptul de macro si micronutritie – care este un concept important daca doriti sa fiti echilibrat nutritional. porno prof

Macronutrientii se refera la nutrientii „mari” – ca in lanturile lungi de molecule care sunt masurate in cantitati mari in alimentele noastre. Cei trei macronutrienti de baza sunt proteinele, carbohidratii si grasimile. porno rapide Tot ceea ce consumati este o combinatie de cel putin doi macronutrienti. Macro-urile sunt ceea ce corpul foloseste pentru combustibil si functiile corporale si sunt de obicei masurate in grame. porno pub

Micronutrientii sunt oligoelemente, vitamine si minerale pe care corpul le foloseste pentru a ajuta la reglarea metabolismului, a batailor inimii, a proceselor celulare si multe altele.



  • porno paris
  • porno comique
  • porno jeune
  • porno complet
  • porno minet
  • porno ronde
  • porno pere et fille
  • porno moche
  • kim kardashian porno
  • porno anal vintage
  • russian porno
  • porno sado maso
  • hotesse de l’air porno
  • serie porno
  • porno doeda
  • porno couple
  • devenir acteur porno
  • x video porno
  • tournage porno
  • porno rebeu





Daca o persoana mananca o mare varietate de macro-uri, atunci gama lor de micro-uri ar trebui sa fie bine echilibrata. parodie porno Fierul, de exemplu, este un micromineral care se gaseste adesea in carnea rosie. Dar este prezent si in fasole, caju si legume cu frunze de culoare verde inchis, cum ar fi spanacul. jordi porno Potrivit Harvard Health, o friptura de cinci uncii are aceeasi cantitate de fier ca o ceasca de fasole pinto.

Cand oamenii sar in veganism, ar putea avea o presupunere ingusta despre cum arata o masa vegana adecvata si bine echilibrata din punct de vedere nutritional. porno attaché Din punct de vedere tehnic, oamenii pot trai cu jetoane si soda pop si inca se pot califica ca vegani. Dar asta duce adesea la o calitate slaba a nutritiei. film porno entier Alimentele prietenoase cu veganele, cum ar fi legumele radacinoase, unturile de nuci, cerealele si leguminoasele sunt foarte dense in macronutrienti. Bucataria indiana si mediteraneana se impacheteaza adesea in macro-uri cu aceste optiuni fara carne, creand o paleta diversa cu condimente si ierburi. video porno gay francais

Daca o persoana consuma cantitatea potrivita de calorii prin combinatia corecta de macro-uri, ar trebui sa se simta plina. Volumul ridicat de fibre din macrocomenzile fara carne ajuta, de asemenea, la lungimea satietatii si ofera furaje bune pentru miscarile sanatoase ale intestinului. escort porno

Carbohidratii sunt foarte malignati. Intr-adevar, nu exista o dieta fara carbohidrati – cu exceptia cazului in care mancati doar carne, care este doar o combinatie de proteine ​​si grasimi. art porno O suta de grame de broccoli contin 6,2 grame de carbohidrati. O suta de grame de mar contin 14 grame de carbohidrati. Mancarurile care nu sunt bazate pe animale ofera adesea un profil complet de macronutritie. Painea prajita de avocado, populara, este un bun exemplu de masa care contine toate cele trei macro-uri intr-o singura portie: aproximativ 15,5 grame de carbohidrati, 4,79 grame de proteine ​​si 1,52 grame de grasime dintr-o bucata de paine prajita multigrain obisnuita si 2,72 grame de proteine , 19,9 grame de grasime si 11,6 grame de carbohidrati dintr-un avocado de dimensiuni medii.

Cand oamenii iau in considerare adoptarea unei diete vegane, deseori exista mai multa ingrijorare cu privire la consumul de proteine ​​suficiente decat consumul de carbohidrati. Dar se pare ca o persoana are nevoie doar de 0,36 grame de proteine ​​pe kilogram de greutate corporala. Aceasta inseamna ca, daca o persoana cantareste 154 de kilograme, are nevoie de 56 de grame de proteine ​​pentru a functiona normal. O suta de grame de ovaz laminat nefiert cantaresc 12,5 grame; aceeasi cantitate de linte este de 28,57 grame de proteine.

Vitamina B12, creatina, carnozina, colecalciferolul (vitamina D3), DHA, fierul hemic si taurina sunt sapte substante nutritive pe care oamenii nu le pot obtine dintr-o dieta exclusiv vegetala, deoarece plantele pur si simplu nu au functionalitatea de a produce astfel de nutrienti . In timp ce organismul poate sintetiza creatina, carnozina si DHA, veganii prezinta adesea niveluri mult mai scazute ale acestor micronutrienti. Acesti nutrienti sunt adesea disponibili in cantitati mari prin produse de origine animala, cum ar fi lapte, oua si peste. In timp ce majoritatea veganilor pot scapa fara a suplimenta, singurul produs exclusiv pentru animale este B12; este necesar un impuls de la versiunile cumparate din magazin.