Recenzie ARC: Numele pe care ni le-au dat – Marcaj lit

NOTA: Acesta este unul dintre recenziile mele preferate pe care le-am scris vreodata. Este foarte lung si discuta atat de multe lucruri, cum face cartea, asa ca TL; DR … Va incurajez sa cititi aceasta poveste. Chiar daca cartile religioase sau „cartile pentru cancer” nu sunt lucrul tau, as fi socat sa aud ca nu ti-a placut.

Am primit aceasta carte gratuit (hei, multumesc!) In schimbul unei recenzii cinstite. Promit ca acest lucru NU afecteaza opinia mea despre carte sau continutul recenziei mele. Adevarat.

Denumirile pe care ni le-au oferit de Emery Lord

Genuri: Contemporan, tanar adult

Publicat de Bloomsbury in 16 mai 2017

De asemenea, de acest autor: Open Road Summer, The Start of Me and You, When We Collided, Meet Cute: Unii oameni sunt destinati sa se intalneasca , Truda si probleme: 15 povesti de femei si vrajitorie, harta de aici pana acolo

Format: ARC (400 de pagini) • Sursa:

Redactori de editor • Amazon • Barnes & Noble

Lucy Hansson a fost pregatita pentru o vara perfecta alaturi de iubitul ei, lucrand la tabara biblica din copilarie pe lac. Dar, cand cancerul mamei sale reapare, Lucy se napusteste – in credinta, in dragoste si in capacitatea ei de a face fata. Cand iubitul ei „isi intrerupe” relatia si slujba de vara se schimba intr-o tabara diferita – una pentru copii cu probleme – Lucy nu este sigura cat de mult se poate descurca. Incercand sa accepte un nou normal, Lucy isi recapata incet pasul printre colegii ei vibranti si diversi, duminicile cu mama ei si o zdrobire pe un coleg de consilier. Dar cand apar secrete de familie ascunse, poate Lucy sa-si lase deoparte problemele si sa descopere ce inseamna cu adevarat harul?

Emotie initiala

Dezvaluire completa: nu ma descurc bine cu cartile care implica religie. Imi place sa citesc carti despre diverse subiecte – in special despre oameni care nu sunt ca mine – dar personajele principale religioase sunt unele cu care nu fac niciodata clic. Am citit doar cateva carti care implica personaje principale care sunt in mod deschis foarte religioase si se refera la acestea, dar nu au functionat. Stiam ca o sa citesc aceasta carte, chiar daca orice rezumat care implica „credinta” mondiala (cu exceptia cazului in care este vorba despre culte…) nu o face pe TBR. Pur si simplu nu le pot face, dar Emery Lord m-a facut sa ma razgandesc. Nu am putut  sa nu citesc o carte de ea. Am fost prudent optimist ca ar folosi stilul ei superb de scriere pentru a ma face sa iubesc o carte despre credinta.

Rezumat rapid

..

. si, alerta spoiler: a facut-o in totalitate. Lucy si parintii ei (tatal ei este un pastor si mama ei are cancer) se indreapta spre tabara bisericii lor in fiecare vacanta de vara. Deoarece cancerul mamei sale s-a intors, o impinge pe Lucy din zona ei de confort si intr-o alta tabara din cealalta parte a lacului. Este destinat vindecarii si are copii care se ocupa de diverse probleme de acasa sau personale (boli, moarte, depresie etc.). De-a lungul verii, Lucy se deschide catre noi experiente si oameni, in acelasi timp explorand si punand la indoiala credinta ei.

Toate lucrurile

Lucy

Trebuie sa incep cu Lucy ca personaj, deoarece acest lucru se leaga si in piesele religioase. Incepe povestea cu un bang – multe referinte la religie chiar din liliac. Nu o sa mint, pentru mine este incomod sa citesc mult timp. Eram nervos de asta. Pe masura ce cartea continua si isi pune problema credintei, ea s-a deschis catre alte persoane si posibilitati. Lucrul care imi place de Lucy este cat de deschis este, in comparatie cu MC-urile religioase stereotipice despre care am citit. Biserica ei si parintii ei au invatat-o sa nu judece oamenii (sau daca exista o judecata apasatoare, se gandeste repede la asta si se corecteaza imediat). Multe personaje principale religioase pornesc cu foarte multa judecata si apoi se departeaza de asta de-a lungul povestii. Poate fi incredibil de dificil de citit la inceput. Lucy era deschisa tuturor oamenilor si situatiilor lor. A avut un soc atunci cand a vazut o adolescenta insarcinata in tabara, dar si-a amintit imediat lucrurile pe care le-a aflat de la parinti si si-a rezervat judecata. Mi-a placut sa-i citesc reactiile la alte lucruri care s-ar putea sa o faca inconfortabila. Am sfarsit de fapt iubind partile despre credinta ei. Ea se refera la Dumnezeu, este incomoda atunci cand oamenii il folosesc pe numele lui ca pe un cuvant blestem si nu se injura adesea. Este o persoana cu adevarat buna, care ia un moment suplimentar pentru a face o pauza si a se gandi la cum se poate simti altcineva despre ceva.

A fost cu adevarat minunat sa fiu in capul ei si nu stiu cum sa-l pot descrie! Am sfarsit de fapt iubind partile despre credinta ei. Ea se refera la Dumnezeu, este incomoda atunci cand oamenii il folosesc pe numele lui ca pe un cuvant blestem si nu se injura adesea. Este o persoana cu adevarat buna, care ia un moment suplimentar pentru a face o pauza si a se gandi la cum se poate simti altcineva despre ceva. A fost cu adevarat minunat sa fiu in capul ei si nu stiu cum sa-l pot descrie! Am sfarsit de fapt iubind partile despre credinta ei. Ea se refera la Dumnezeu, este incomoda atunci cand oamenii il folosesc pe numele lui ca pe un cuvant blestem si nu se injura adesea. Este o persoana cu adevarat buna, care ia un moment suplimentar pentru a face pauza si a se gandi la cum s-ar putea simti altcineva despre ceva. A fost cu adevarat minunat sa fiu in capul ei si nu stiu cum sa-l pot descrie!

Parinti

Relatia cu parintii ei a fost una dintre cele mai bune pe care le-am citit in fictiune. Si-a dat seama la inceputul anilor adolescenti ca timpul cu parintii este pretios. Acest lucru s-a produs in cea mai mare parte din cauza primei confruntari a mamei sale cu cancer, dar ulterior a dezvoltat o apreciere si un respect mai mare pentru ei. Mi-a placut sa citesc despre traditiile lor si sa invat atat de multe detalii mici despre mama ei, incat a ajuns sa aprecieze de-a lungul timpului. M-am simtit ca un membru al familiei lor. Chiar si cand a fost suparata pe ei, a luat cateva minute sa se compuna. Au avut conversatii deschise si oneste despre practic totul, chiar si atunci cand ea era frustrata sau preocupata. Doar cu adevarat unele dintre cele mai bune creari de personaje pentru membrii familiei pe care le-am citit.

Tabara si prieteni

Trecerea in personajele din tabara si povestea in sine … Aceasta a fost intr-adevar o carte despre calatoria lui Lucy ca persoana si despre diferitele persoane cu care a intalnit si au legat. Tabara a fost destinata copiilor care au un fel de familie sau probleme legate de sanatate, cum ar fi moartea, boala grava, depresia, adoptia / asistenta materna … in orice caz. A fost un mediu de sustinere pentru acei acampatori (si consilieri), dar niciodata nu s-a simtit ca o tabara pentru „copiii tristi”. A fost un amestec frumos de activitati in tabara si conectarea cu copiii despre pierderi si multe altele. Grupul de consilieri cu care se apropie include oameni care au fost campioni in timpul zilei si au dezvoltat legaturi incredibil de stranse. Lucy nu are un grup foarte apropiat de prieteni la unii – cu exceptia echipei de inot – si incepe povestea simtindu-se ca un strain in comparatie cu micile lor bule. Toti au istorie unul cu celalalt. Sunt un grup de oameni incredibil de primitor. Lucy a fost imbratisata cu usurinta si au ajutat-o ​​sa invete despre ea insasi si despre prietenie. Sprijinul lor (mai ales mai tarziu in poveste) a fost de necrezut; ea este cu adevarat norocoasa. (Vorbesc despre acesti oameni ca si cum ar exista, evident, pentru ca s-au simtit cu adevarat reali pentru mine.) Voi vorbi mai mult despre diferitele contexte si tipuri de diversitate implicate intr-o sectiune ulterioara, dar stiu doar ca acest grup de prieteni a oferit oameni din toate punctele de viata.

Romantism

Oh omule. Romantismul. Cartea incepe cu Lucy care se intalneste cu cineva de acasa, apoi merge la o „pauza pentru vara”. A fost un mod schiop de a ne desparti in esenta. (Acest lucru se rezolva mai tarziu, dar retineti ca nu se simte ca un triunghi al dragostei si nu cred ca este unul in vreun fel.) Cand Lucy incepe sa se apropie de un alt consilier (cred ca acesta nu este un spoiler dar ii voi lasa numele doar in caz), se dezvolta sentimente majore si invata mai multe despre altele de-a lungul verii. Mi-a placut sa le citesc conversatiile amuzante si sa simt ca toate noile-zdrobitoare radiau din ea. Romanta nu a fost in fruntea romanului, dar a fost un catalizator excelent pentru crestere si am iubit fiecare moment al acesteia. De asemenea, trebuie sa o spun, relatie interraziala!

Credinta, diversitate si multe altele

Aceasta este o poveste despre crestere. Este vorba despre schimbare. Este vorba despre obisnuinta de a schimba. Este vorba despre a afla cine esti ca persoana, cine sunt prietenii tai, ce inseamna parintii tai pentru tine si despre iubire. Am sfarsit bucurandu-ma serios de partile cartii care implica credinta, la care nu ma asteptam deloc. Lucy chestionarea despre Dumnezeu si religia ei s-a intamplat oarecum linistit de-a lungul povestii, dar credinta a continuat sa o ghideze in toata povestea. Cred ca este o piesa atat de importanta, lipsa a unor carti de fictiune YA. Nu ma interesez personal pentru aceste povesti (multumesc Emery Lord pentru ca poate mi-a schimbat parerea despre asta), dar stiu ca nenumarate copii ar putea sa vada religia in carti. Diversitatea este o parte importanta, importanta a scrierii de povesti … mai ales pentru adultii tineri. Aceasta carte avea atat de multe tipuri diferite de diversitate. Vorbim despre copii si adulti din fiecare context, cu multe religii sau credinte si cu tot felul de sexualitate in intregul spectru. Doar in varful capului, sunt explorate urmatoarele lucruri: depresie, anxietate, durere, asistenta materna, credinta / religie, adoptie, transsexuali, bisexualitate, cancer, abuz, sarcina adolescenta, rasa / etnie … si probabil mai mult sunt uitare. Reprezentarea din aceasta carte a fost de-a dreptul minunata si suficient de dezvoltata acolo unde nu parea ca ar fi aruncat doar in oameni pentru a reprezenta anumite aspecte ale diversitatii. rasa / etnia … si probabil mai mult uit. Reprezentarea din aceasta carte a fost de-a dreptul minunata si suficient de dezvoltata acolo unde nu parea ca ar fi aruncat doar in oameni pentru a reprezenta anumite aspecte ale diversitatii. rasa / etnia … si probabil mai mult uit. Reprezentarea din aceasta carte a fost de-a dreptul minunata si suficient de dezvoltata acolo unde nu parea ca ar fi aruncat doar in oameni pentru a reprezenta anumite aspecte ale diversitatii.

Simte sfarsit

Lucrurile „secrete de familie ascunse de mult” mentionate in ultimul paragraf din sinopsisul cartii nu se intampla cu adevarat pana la FOARTE FINALUL povestii. S-a simtit oarecum brusc si nu a fost explorat la fel de bine cum ar fi putut fi. Poate asta se va schimba in copia finalizata? Am continuat sa ma apropii de numarul final al paginii si m-am ingrijorat in legatura cu lucrurile nerezolvate. Nu vreau sa stric cum se sfarseste, sau chiar daca anumite lucruri se rezolva, dar acesta este cel mai potrivit cu cartea. Mi-a placut cum s-a sfarsit, in unele moduri, dar mi-a placut in altele. Cred ca a fost un final potrivit pentru carte? Da, cred ca da. I-am explicat ulterior iubitului meu si am spus problema mea principala, iar raspunsul lui a fost: „bine, poate nu a fost ideea asta”. Si cred ca are dreptate. Cartea este despre Lucy, cresterea ei, credinta si viitorul ei. O las la asta.

Bookmarked It

Am marcat o multime de pasaje in acesta. Nu cred ca vreunul este spoilery (sau chiar la sfarsitul cartii), dar voi include unul dintre preferatele mele aici. Ma socheaza ca as putea marca un citat despre credinta, dar acesta a rezonat cu mine … {Va rugam sa retineti ca este vorba de o copie avansata si se poate schimba in versiunea publicata!}

Stau in fata zidului credintei, o linie de talismane reprezentand mult mai mult.

Si spun o ultima rugaciune, aceasta in semn de recunostinta, ca exista oameni in lume care vor proteja copiii cu un foc care ii face sa sprinteze dupa masini, sisteme de lupta, blestem cu furie.

Este suficient sa te faca sa crezi.

Poate nu in simboluri; poate nu in zei. Dar cu siguranta la oameni.

TL; DR?

In caz ca nu ai putea spune, mi-a placut totul despre aceasta poveste. M-am gandit la ea fara oprire cand nu citeam si nu voiam sa fac altceva decat sa o citesc. As fi putut sa ma targuiesc in interiorul acestei setari si sa raman cu aceste personaje pentru totdeauna, dincolo de aceste pagini. Daca sunteti fan al povestilor viitoare de varsta concentrate pe dezvoltarea personajelor, plus diversitate si romantism, credinta si familie si prietenie? Probabil ca ar trebui sa cititi aceasta carte. Nu-mi imaginez ca cineva nu gaseste un aspect cu care sa se raporteze sau sa se bucure de acest lucru. Am fost dovedit gresit; nu toate cartile religioase prezinta personaje care judeca prea repede sau refuza sa creasca cu societatea. Toate acele stereotipuri pe care le-am vazut in trecut au fost afectate. Sper sincer ca ai citit-o si ca o iubesti.

Gandurile intr-un Gif

Defalcarea ratingului

Plot & Premise

caractere

Stil de scriere

Pacing & Flow

Simte sau Sloons

Nivelul dependentei

In general: 4.8

infografic

Aplicatia, Bookout, va permite sa urmariti citirea si sa impartasiti statistici distractive dupa ce terminati povestea. O voi folosi pentru a urmari statisticile pentru toate copiile mele fizice pe care le-am citit anul acesta. Iata acesta:

postari asemanatoare